czwartek, 22 września 2022

990. Fiołkowy pop-up

Skoro piszecie, żeby dawać "stare" niepublikowane na blogu prace to będę dawać :)

Blogger ostatnio mnie trochę wkurza... problem nawet z pozostawieniem komentarza... dlatego między innymi nie komentuję...

Pop up to chyba jedyna forma przestrzenna, która sprawia mi przyjemność kiedy ją robię i nie muszę rzucać magicznych zaklęć jak coś nie wychodzi ;)

Fiołkowy pop up powstał z kolekcji Kwiatowa poczta - Fiołek od ITD Collection na zamówienie dla osoby, która lubi fiołki.





 
Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości to - tak - robię głównie z papierów od ITD Collection, bo kocham te papiery, a firmę prowadzą cudowni ludzie, których miałam okazję poznać.

Każdy z nas ma jakieś ulubione papiery/firmę prawda?
A jakie są Twoje?




7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam ITD Collection 😁 Choć mam też i inne papiery, bo niektóre mają fajne elementy. Piękny pop, ale o tym już od dawna wiesz🤩 Kolekcja fiołkowa jest obłędna, szkoda tylko że ja tak pięknie nie umie wycinać 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA Boskość. Moja kolorystyka, mój kochany fiolet i total magia. Ten motyl dodaje czaru, idealna praca! Jeszcze dla mamy, ech każda chyba by się ucieszyła. Ja widzę ogród pełen fioletu i motyli i magii. Dlatego kocham sztukę, ona otwiera serca. Pozdrawiam cieplutko. Niech ten blogger się ogarnie, ja już mam nieco lepiej, ale na początku tygodnia otwierało mi każdą stronę wiekiiiii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulcia ,wszystkie Twoje kartki są wyjątkowe, ale te pop- up robią niesamowite wrażenie. Pozdrawiam serdecznie.
    P. S. Ja też jestem pod urokiem papierków od ITD Collection 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula zrobiłaś cudne pudełko :).

    Oj, mnie też wkurzają komentarze, a zwłaszcza jak ich nie zapisuje... Ale póki co walczę i się nie poddaję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko i papiery piękne:) Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, fantastyczne jest to pudełko.
    Lubię papiery Lemoncraft, Scrap and me, Stamperii, Paper Heaven.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna rozkwiecona praca !!!

    OdpowiedzUsuń