poniedziałek, 26 września 2022

992. Nowy ART JOURNAL

 Wpisy art journalowe zyskały w ostatnim czasie popularność co w moim przypadku zaowocowało założeniem nowego, kolejnego AJ i poprowadzeniem liva na naszej świrowej grupie z ozdabiania okładki.

Live wymagał okładki, a moje AJ, które używam mają już je ozdobione.

Technika ozdobienia bardzo prosta - czarne gesso, masa, szablony plus woski.

 
Okładka nie jest zbyt strojna, bo taka na bogato potem przeszkadza w czasie robienia kolejnych wpisów. Na obecną chwilę posiadam 4 AJ z czego jeden jest zielnikiem.


Pierwszy wpis w podobnym stylu jak okładka, bo cytat pasował mi właśnie do takiej scenerii.


 
Wiem, że szału nie ma, ale mnie się podoba :)

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super, tym bardziej że nie mam żadnego AJ Ważne że Ty masz z tego frajdę i używasz !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okładki AJ. Próbuję swych sił w tym temacie, ale to pierwsze nieśmiałe kroki więc się nie chwalę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest szał, jest mega tajemniczo, baśniowo, podoba mi się bardzo. Ja lubię takie prace z nutką tajemniczości, dla mnie bomba, klimat pełną parą!!!!! Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też bardzo podoba. Okładka i wpis wyglądają stylowo i nastrojowo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. 😀😃🙂rób to co lubisz Ulo !!!

    OdpowiedzUsuń