Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

czwartek, 12 marca 2015

83. Flip it Stamp - marzec

Marzec z kalendarza Flip it Stamp haftowałam wyjątkowo długo... w sumie sama nie wiem dlaczego, bo wzór był prosty.
Znowu nie przyszyłam guzików :0
Znalazłam w tym zakresie inne rozwiązanie, które mi się bardziej podoba niż żółte guziczki :)

Mój marzec:


A tak wygląda I kwartał roku w komplecie :)


 W marcu jest oczywiście Dzień Kobiet, ale ja nie jestem zwolenniczką tego święta w takiej formie jak jest teraz...
I znowu napiszę, że marzec kojarzy mi się z urodzinami... tym razem bardzo ważnymi dla mnie jako dla matki. W marcu urodził się mój syn i od tamtej pory co roku przygotowujemy tort i dmuchamy świeczki :)
W tym roku tort był podobny do w-ztki z bitą śmietaną i wiśniami, "oblepiony" białym marcepanem, a na górze opłatek z postaciami z gry Minecraft:




***
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny :)

***
Witam wśród moich obserwatorów Miętowy Stolik i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej :)

8 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda z tymi dżetami :) A tort pewnie spodobałby się mojej siostrze - też jest fanką minecrafta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z tym minecraftem to trochę tego zachwytu nie rozumiem :( wszystkie gry tak kiedyś wyglądały i czekaliśmy, aż postacie nabiorą kształtów :) a teraz... chyba nastąpił powrót do korzeni

      Usuń
  2. Tak, zostaję, lubię takie cudeńka :) ja też kiedyś haftowałam, nawet mam gdzieś jeszcze mulinę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten marzec i w Twojej wersji też mi się podoba :).

    Syn miał super torcik :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne krzyżyki ;) Uwielbiam ten rodzaj haftu a Tobie wychodzi to przepięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń