Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

wtorek, 6 grudnia 2016

413. Grudzień z Anią

Ostatni w tym roku miesiąc kartkowania z Anią. Wszystkie Ani wytyczne były przyjemne  w "tłaczaniu" ich w kartki. Na grudzień wybrałam wytyczne styczniowe, bo najszybciej znalazłam do nich materiały :) 


Powstały (jak to mówi Viola ) trzy "zwyklaczki"






Grudniowy kolaż dla Ani

Kolaże wszystkich kartek BN
Na zabawę do Ani i Inki zrobiłam po 13 kartek (+ grudniowe)


W mojej zabawie zrobiłam 30 kartek


Nie zrobiłam zdjęcia tak, jak Ania prosiła tylko kolaż. Niektóre karteczki powędrowały już w świat... Pierwszy raz mam ten komfort, że mam kartki już na początku grudnia i się nie stresuję... Mało tego mogę jeszcze dziecku na kiermasz świąteczny do szkoły dać :)
Aniu dziękuję za wspólną zabawę przez cały rok :)

38 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie karteczki, jak patrzę na zebraną całość w kolażu to naprawdę ogrom pracy został włożony w ich powstawanie. Imponująca ilość a i Izabelka ucieszy się że może do szkoły zabrać piękne prace mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, piękne kartki, a ten zwyklaczek ze stokrotkami wyklutymi z jajka jest po prostu... niezwykły.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie zabaw Ulus! To dzieki Wam większość nie mysi panicznie robić kartek w grudniu bo jemamy gotowe:) sliczne zrobiłaś grudniowe karteczki, podoba mi sie najbardziej ta na Boże Narodzenie, zwłaszcza napis, swietny jest! Usciski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i zwyklaczki, ale przepiękne! A urobek karteczkowy potężny :) Do wyboru, do koloru, a najważniejsze, że na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne !
    Ja też już części karteczek nie mam, rozdałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne piękne karteczki!
    Jestem pod wrażeniem tego, ile udało Ci się stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula jak patrzę na Twoje kolaże z trzech zabawach to aż mi się serce raduję. To jest dopiero zestaw pięknych kartek. Bardzo się cieszę, że zorganizowałyśmy te zabawy to był strzał w dziesiątkę.
    Co do grudniowych kartek to widzę, że styczeń cieszy się największym powodzeniem :-). Super są Twoje karteczki, moja faworytka to ta z jajem , grafika genialna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są przeurocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to był Uleńko bardzo fajny pomysł z tym kartkowaniem cały rok:)))może przeciągniemy go na następny????kartki się absolutnie przydały,jeszcze muszę parę dorobić,ale idzie mi to już coraz lepiej:))no,jeszcze ostatnia się robi,ale mam trochę czasu:))))a Twoje bez wyjątku wszystkie piękne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania już ogłosiła rok 2017 pod hasłem wspólnego kartkowania :) u mnie też będzie II edycja :)

      Usuń
  10. W zwyklaczkach siła, bo to one są najpiękniejsze. Kartek zrobiłaś zatrzęsienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, ale piękne efekty karteczkowych zabaw! Ja trochę się obijałam, więc muszę dorobić, bo braknie na wysłanie;)
    Pozdrawiam Uluniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwyklaczki a jakie śliczne wyszły :) Fajny pomysł Ania miała z tym zbiorczym zdjęciem, teraz widać ogrom naszej pracy. Fajna sprawa to robienie kartek przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity rok miałaś, ale się opłaciło, karteczki są zachwycające:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulcia dorobiłaś się pokaźnej kolekcji karteczek,normalnie możesz otworzyć sklepik .
    Dzisiejsze zwyklaczki też są superaśne .
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki cudowne! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity wysyp całorocznego dzieła świątecznego i nie tylko- piękne prace i ostatnie zwyklaczki też są urocze. A na 2017 się piszę- mam nadzieję, że nic już mi nie wypadnie w przyszłym roku...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Karteczki wszystkie Piękne, A ten zbiór karteczek Wspaniale się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wysyp przepięknych karteczek Uleńko.
    No i masz jak ten rok szybko zleciał - no prawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, ale ta środkowa najbardziej mi spodobała.
    A reszta kartek robi ogromne wrażenie w takim kolażu. Tyle pięknych kartek powstało przez ten rok.
    I w sumie dopiero niedawno zaczęłam się bawić u Ciebie, ale już się wkreciłam :) dlatego bardzo się cieszę, że będzie II edycja 😁
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, efekt jest piorunujący! podziwiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbiór kartek bardzo okazały. Gratuluję Ci "karteczkowy Pracusiu". Wciąż swoimi działaniami inspirujesz mnie i mobilizujesz do tworzenia kartek. Przez ostatni rok dzięki Tobie wiele się nauczyłam i wykonałam różnych kartek. Dzięki, pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, piękne, piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łądne są Twoje zwyklaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie tam zwyklaczki? bardzo fajne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kartki. Piękna kolekcja z całego roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. No kochana prawdziwe żniwa :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały efekt całorocznego kartkowania. Dzięki Twojej zabawie i ja mam już karteczki do wysłania . Grudniową pokażę wkrótce . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zwyklaczki.
    Zbiór kartek imponujący. A ilość na twoją zabawę powalająca 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponująca kolekcja i do tego jaka ciekawa :DDD. I te Twoje "zwyklaczki" też bardzo ładnie Ci wyszły :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki Kochana. Można nawet powiedzieć że taka kolekcja wyszła. A ja dzięki Tobie też mam karteczki gotowe do wysłania :* Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. wcale nie są to takie zwyklaczki, a wielkanocna wręcz zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może i zwyklaczki, ale jakie cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne i pomysłowe kartki :-))) Wspaniałych pomysłów ,mnóstwa czasu na tworzenie i przyjemności :-)))

    OdpowiedzUsuń