poniedziałek, 7 września 2015

165. Zółty kot

Dzisiaj zaprezentuję Wam ostatniego kota, którego miałam przyjemność testować do wzoru Moniki Blezień. Wzór tego kotka zostawiłam sobie na koniec i właśnie z tym wzorem zeszło mi w efekcie końcowym najdłużej, bo ciągle się od niego odrywałam do innych projektów.
Wzór jest prosty i myślę, że dobry dla osób początkujących.



Wymiary w krzyżykach 71x84
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny DMC,  
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień
Kot nie został przeze mnie zagospodarowany powędrował daleko. Być może wcześniej czy później zobaczymy go w jakiejś odsłonie :)

Zdjęcie trzech z czterech kotów testowanych przez mnie:
Kotów jest o wiele więcej i już niedługo u Moniki będzie można nabyć ich wzory zatem zapraszam do zaglądania do Igiełki.


41 komentarzy:

  1. Kocurek świetny, pozostałe również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajniutki, żółciutki kociak. Dla początkujących mówisz? Powoli dojrzewam do spróbowania krzyżyków, bardzo powoli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten żółty kot, cała kolekcja super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako miłośniczka kotów jestem zachwycona :))) Wszystkie są prześliczne i tak starannie wykonane :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kotek, jakby w sukience balowej:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne trio. A ten żółty kotek przypomina trochę smaczną gruszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki mają swój niepowtarzalny urok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i pulchniutki ten żółciaczek:) Pozostałe kociaki też wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te kotki. Sama je chętnie wyhaftuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten grubasek to mój faworyt
    zapraszam po wyróżnienie do LBA
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/09/liebster-bloger-award-po-raz-pierwszy-i.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne hafty :) żałuję, że ja nie mam do tego talentu ani cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to nie jest kwestia cierpliwości i talentu, mnie bardzo brakuje cierpliwości haftując uczę się jej :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na całą ferajnę od Moniki :) wszsytkich kociaków jest 16, ja miałąm przyjemność wyszyć 4 :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kot grubasek fajnie wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha,jaki świetny ten grubasek!:)

    OdpowiedzUsuń