Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (151) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (180) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 5 września 2015

164. Fartuszek na wino

Miałam ambitny plan na pamiątkę ślubną, niestety skończyło się tylko na planach. Poddałam się już całkowicie, gdy na blogu u Agnieszki zobaczyłam fartuszek na wino w którym się zakochałam. Agnieszka wyszyła na gotowym fartuszku z białej kanwy 18ct. Ja jak się w końcu zabrałam do zrealizowania fartuszka czasu miałam za mało, żeby zamówić gotowy fartuszek do wyszycia...więc powstał autorski kolorystycznie fartuszek w kolorze niebieskim z aidy 16ct, który został obszyty lamówką przez moją mamę.

Tak wygląda fartuszek

 Zbliżenie na ptaszory :)


Fartuszek na butelce prezentuje się tak


 I jak Wam się podoba efekt końcowy?
***
Serdecznie witam nowych obserwatorów :)
***
Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę zagłosować na mojego bloga w konkursie Coricamo http://coricamo.pl/konkursy.htm to zapraszam będzie mi bardzo miło.
Jeżeli nie, to i tak warto tam zaglądnąć i zobaczyć blogi biorące udział w konkursie Blogów Twórczo Zakręconych, a z pewnością każdy z Was znajdzie coś dla siebie. 
Ja już oddałam głosy na blogi dziewczyn, które mnie inspirują i podziwiam.

 

45 komentarzy:

  1. Ula, ten fartuszek jest cudny, a te ptaszorki - mistrzostwo świata!!! Bardzo mi się podoba :DDD Zagłosowałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo :) Śliczne ptaszyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ula. Jak się czegoś nie ma, szukamy zamienników. Wybrnęłaś z powodzeniem z problemu i fartuszek na butelkę z % , przy pomocy mamy, zrobiłaś świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pomoc mamy była niezbędna ;) ona ma maszynę do szycia, a ja nie...

      Usuń
  4. Niesamowicie to winko wyglada w fartuszku! Efekt rewelacyjny- wykonanie...aach! jak zwykle:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba :) Bardzo wesoły wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fartuszek fajny i pomysłowy, a ptaszątka słodziutkie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały fartuszek na wino, hafcik delikatny i równiutki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko Twój fartuszek super się prezentuje :).

    Wybrałaś fajny ptasi wzorek :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie spodobał mi sie Twoj pomysł i wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten fartuszek! Sama się kiedyś przybierałam do zrobienia podobnego, ale jak zwykle zabrakło mi czasu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie brakło czasu na pamiątkę stąd fartuszek :)

      Usuń
  11. Bardzo mi sie spodobal fartuszek na butelce swietny pomysl. Ptaszyny przeslodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Ptaszorki prezentują się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wzór wybrałaś na fartuszek, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No super twój fartuszek. I w dodatku w całości stworzony własnymi rączkami :D Ja też pracuje nad fartuszkiem ale tylko wyszywam na gotowym...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszedł - piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fartuszek jest super;) fajna pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fartuszek jest przepiękny, gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na prezent, przesympatyczne ptaszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, zadziwiacie mnie wszystkie :) dzisiaj nadrabiam blogowe zaległości i co do którejś trafiam, to patrzę, a tu takie pomysły, na jakie bym nie wpadła! Fartuszek na wino, super :) (hmm... w pierwszym momencie myślałam, że to... śliniaczek, haha :D)

    OdpowiedzUsuń