Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 15 września 2015

170. Szydełkowa róża

Wróciłam trochę do szydełka i powstała pierwsza różyczka. Zapomniałam już, że w sumie szydełko nie jest straszne, jednak chyba nie dla mnie. Mogę robić większe formy z włóczki. Filigranowe, piękne rzeczy robione z kordonka doprowadzają mnie do szału...
Z kordonka (poza moim ogromnym aniołkiem) zrobiłam jedną serwetkę i na tym pozostanę.

Różyczka włóczkowa powstała dla Reni i tak się prezentuje:



Jestem zadowolona z efektu końcowego.
Myślę, że powstanie jeszcze nie jedna :)
Już mam zamówienie od córki na kolejną w tonacji róż..., fiolet...

25 komentarzy:

  1. Śliczna różyczka - zakładka:) Podziwiam, bo na razie jestem na etapie serwetek i nie potrafię zrobić "formy przestrzennej" takiej, jak np. róża...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje serwetki są piękne! A róża nie jest robiona w formie przestrzennej z 2D po zszyciu wychodzi 3D :)

      Usuń
  2. Śliczna :) Kilka razy podchodziłam do szydełka, ale jakoś nie skradło mojego serca. Krzyżyki to zdecydowanie moja pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja sięgam po nie bardzo rzadko

      Usuń
  3. Śliczna róża i bardzo oryginalna zakładka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza , ale może łodygę róży usztywnić - tak dla wygody pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przetestuję następnym razem

      Usuń
  5. Cudna ta róża :DDD Jakże przyjemnie mieć taką zakładkę do książki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) co do serwetek, to mnie też nie wciągnęły - zrobiłam kilka i jakoś mnie do nich nie ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń