niedziela, 3 stycznia 2016

220. Koty...

Mimo, że mamą jestem od prawie piętnastu lat ciągle zapominam, że dzieciom nie należy niczego obiecywać przed zaśnięciem... "Idź już spać to jutro, jak wstaniesz to zrobimy..."
I rano dziecko tylko otworzy oczy i "Mamo, mamo wstawaj! Wczoraj obiecałaś, że jak wstanę, to..." 
I tak też było tym razem... Obiecałam, że z kalendarza na 2015 z kotami zrobimy plakat...
No, i nie było wyproś. Rzadko pokazuję Wam nasze wspólne "dzieła", ale to wyszło całkiem nieźle i wisi już na honorowym miejscu u Izabeli w pokoju. 
Do stworzenia wykorzystałyśmy zdjęcia z kalendarza i co się nam nawinęło pod ręce ;) Ja tutaj byłam od wycinania, smarowania klejem i "pożyczania ozdób". 
Przygotujcie się na dużą ilość zdjęć :)














Nam podoba się ogromnie :)
 
 

18 komentarzy:

  1. Bardzo twórczy pomysł i świetny sposób na spędzanie czasu z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczę kotki, pięknie dałaś swojej córce na imię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł i plakat. U mnie został kalendarz z końmi to pozwolę sobie Twój pomysł wykorzystać. Pozdrawiam i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Proszę bardzo po to właśnie czasem zamieszczam to co robię z dzieckiem :)Cieszę się, że chcesz wykorzystać mój pomysł :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Kochana- mój Hubiś wyprosił bloga!!!!!!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny,kotki są przesympatyczne,a i dzieci zadowolone:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no i masz niezłą kocią gromadę

    OdpowiedzUsuń
  8. Super plakat zrobiłyście :).

    Oj, moje siostrzenice obietnice pamiętają do kolejnej mojej wizyty i też nie ma zmiłuj się, bo przecież ciocia obiecała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękneie wyszło. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolaż! Kociaki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny. :) A że uwielbiam koty to jeszcze bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i z obiecanki wyszła wspaniała zabawa i piękny plakat :) Pokazuj częściej Wasze cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło to Wasze wspólne dzieło. Ozdoba śliczna i radość ze wspólnego tworzenia.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba córcia ma talenty po mamie :) Kolarz wyszedł wam zjawiskowo. Fajne dodatki wymyśliłyście np. obróżka, czy niteczka :)

    OdpowiedzUsuń