niedziela, 24 stycznia 2016

232. Pozytywnik_3

Trzeci cytat na kartę pozytywnika:


"Ciepły uśmiech jest jak zapach wiosny pośród siarczystego mrozu".

Hasło było dla mnie trochę wyzwaniem i jak "wlazł" mi do głowy jeden pomysł to jakoś żaden inny nie chciał przyjść, i go zastąpić... Co było robić zrealizowałam ten pierwszy i jedyny.

 Wytrawne oko z pewnością wypatrzy, że pomyliłam jedno słowo i u mnie zamiast zapach wiosny - jest powiew wiosny...
Na szczęście Ewunia zaliczy mi trzecią stronę pozytywnika pomimo wpadki z hasłem... Sama nie wiem jak to się stało, bo przepisywałam z małej żółtej karteczki, na której było dobrze...

24 komentarze:

  1. Pani wiosna:-D I od razu radośniej się zrobiło.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wiosna! A u mnie za oknem - zima na całego!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka radosna wiosna ;) Powiew nawet brzmi fajniej, taka wiosenna swiezosc!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze, że zrealizowałaś ten właśnie pomysł - pani wiosna wyszła prawdziwie wiosenna, jej włosy - wow! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z pozytywnika:) Super Pani Wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ta pani wiosna jakaś taka złowroga jest :P oczy tak patrzą ze złością i te usta - jakby krzyczała :P ale to tylko moja interpretacja... za to strasznie mi się podobają te listne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawo do takiej interpretacji :) każdy z nas odbiera inaczej... dla mnie to jest radosna twarz, usta inaczej byłby ułożone, gdyby krzyczała

      Usuń
  7. Pięknia interpretacja ;) Juz wyglądam wiosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wesoła ta wiosenka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywnie:))ale to jest szczera prawda:))idziesz ulicą i uśmiecha się ktoś do Ciebie-co robisz?też się do niego uśmiechasz..i jest Ci jakoś radośniej:))))
    ostatnio parę razy mi się to zdarzyło:)i było to naprawdę jak powiew wiosny zimą:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ sobie to pięknie wymyśliłaś- rzeczywiście zapachniało wiosną :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna wiosna,tęsknię za nią

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest fantastyczny powiew wiosny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzekłabym "buchnęło" wiosną na całego :))
    A za oknem biało :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jestem pod wrażeniem i dzięki Tobie Ulka przypomniało mi się, że czas się zabrać do roboty, na jutro musi być kartka pozytywnika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka wpadka, to nie wpadka :) A wiosna piękna wyszła :) Super interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń