Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) Boże Narodzenie (45) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (1) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (142) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (5) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (169) haft matematyczny (5) haft płaski (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (129) Kartki BN zabawa całoroczna (38) Kartki przez cały rok u Ani (15) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (11) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (37) motyl (4) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (11) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (5) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (3) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (31) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (32) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (16) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (48) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (9) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (1)

niedziela, 24 stycznia 2016

232. Pozytywnik_3

Trzeci cytat na kartę pozytywnika:


"Ciepły uśmiech jest jak zapach wiosny pośród siarczystego mrozu".

Hasło było dla mnie trochę wyzwaniem i jak "wlazł" mi do głowy jeden pomysł to jakoś żaden inny nie chciał przyjść, i go zastąpić... Co było robić zrealizowałam ten pierwszy i jedyny.

 Wytrawne oko z pewnością wypatrzy, że pomyliłam jedno słowo i u mnie zamiast zapach wiosny - jest powiew wiosny...
Na szczęście Ewunia zaliczy mi trzecią stronę pozytywnika pomimo wpadki z hasłem... Sama nie wiem jak to się stało, bo przepisywałam z małej żółtej karteczki, na której było dobrze...

24 komentarze:

  1. Pani wiosna:-D I od razu radośniej się zrobiło.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wiosna! A u mnie za oknem - zima na całego!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka radosna wiosna ;) Powiew nawet brzmi fajniej, taka wiosenna swiezosc!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze, że zrealizowałaś ten właśnie pomysł - pani wiosna wyszła prawdziwie wiosenna, jej włosy - wow! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z pozytywnika:) Super Pani Wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ta pani wiosna jakaś taka złowroga jest :P oczy tak patrzą ze złością i te usta - jakby krzyczała :P ale to tylko moja interpretacja... za to strasznie mi się podobają te listne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawo do takiej interpretacji :) każdy z nas odbiera inaczej... dla mnie to jest radosna twarz, usta inaczej byłby ułożone, gdyby krzyczała

      Usuń
  7. Pięknia interpretacja ;) Juz wyglądam wiosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wesoła ta wiosenka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywnie:))ale to jest szczera prawda:))idziesz ulicą i uśmiecha się ktoś do Ciebie-co robisz?też się do niego uśmiechasz..i jest Ci jakoś radośniej:))))
    ostatnio parę razy mi się to zdarzyło:)i było to naprawdę jak powiew wiosny zimą:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ sobie to pięknie wymyśliłaś- rzeczywiście zapachniało wiosną :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna wiosna,tęsknię za nią

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest fantastyczny powiew wiosny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzekłabym "buchnęło" wiosną na całego :))
    A za oknem biało :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jestem pod wrażeniem i dzięki Tobie Ulka przypomniało mi się, że czas się zabrać do roboty, na jutro musi być kartka pozytywnika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka wpadka, to nie wpadka :) A wiosna piękna wyszła :) Super interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń