Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 21 lutego 2016

256. Kartki wielkanocne 5_9

Wyzwanie etap piąty:


Super temat :) uwielbiam guziki i dodatkowo miałam okazję spróbować techniki iris folding :)

Tak bardzo mi się spodobało, że powstały wyjątkowo, aż dwie karteczki :)

Z jajkiem i dwoma guziczkami :) motylkiem i kwiatuszkiem :)

Z kurczakiem i tutaj zdecydowanie więcej guzików - oczko kurczaka, trawka i słoneczko :)



Dla mnie temat rewelacyjny i wyjątkowo bardzo szybko sobie z nim poradziłam :) Oby więcej takich tematów ;)

31 komentarzy:

  1. Ulcia- jestes hardcore!!!!!!!! Aż Ci zazdroszczę- tak pięknie wyszło!:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha..., bo ja takie właśnie dziwadło jestem ;) jak wszyscy mówią, że łatwo to dla mnie trudno, jak wszyscy mówią, że trudne to dla mnie łatwe :) dzięki Tobie spróbowałam iris... dziękuję :)

      Usuń
  2. O ja Cię ,jeszcze tematu nie znam bo weszłam dopiero na blogi a Ty już się uporałaś z karteczkami i to dwoma.No ,pięknie wyszły ,guziczki jak a lala,kurczak i jajo w tej technice wyszły kapitalnie .
    POzdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bo pierwszy raz temat "siadł" mi, jak go przeczytałam od razu wiedziałam co i jak chcę zrobić :)

      Usuń
  3. Niemożliwe, już zrobiłaś!! Ech, super wykorzystałaś guziki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa też zaskoczona :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. ale Ty szybka jesteś kobieto, piekne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki super fajna ta technika

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadziałałaś ekspresowo - kartki świetne, bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki a kurczaczek przeuroczy!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stachanowiec z Ciebie. W pierwszych minutach i do tego 200%.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszlo ci Ulka ekspresowo i ślicznie, musze tez spróbowac tej techniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne Uleńko kartki zrobiłaś . Zachwycają swą urodą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szybko to załatwiłaś , jestem pełna podziwu A iris folding tez mi się bardzo spodobało. Fajna technika i szybciutko się ja robi
    Piękne karteczki obie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie poradziłaś a karteczki wyglądają bombowo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki, szczególnie kurczaczek mi się spodobał.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiu fiu! zupełnie coś nowego jak dla mnie! Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne :DDD. Super pomysł na wykorzystanie guzików, a ten kurczak wyszedł fantastycznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa technika to iris folding. Guziczki też lubię :* karteczki cudnej urody :* zwłaszcza kurczak :****

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa ta metoda iris folding. Piękne karteczki, a ta z kurczaczkiem jest moją faworytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tej technice jeszcze kartek nie próbowałam, a bardzo mi się podobają:) Pewnie i za niedługo coś w tym temacie poczynię:) A Twoje karteczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju! Ile się na Twoim blogu dzieje! :)) nie nadążam :) podziwiam ogromnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Uwielbiam guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam iris folding,daje tysiace mozliwosci!

    OdpowiedzUsuń