Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (151) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (180) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 20 lutego 2016

254. Prywatna wymianka z Anią_1

W styczniu z Anią z Płonących motyli  umówiłyśmy się na wymiankę. Nasze wzajemne listy życzeń (marzeń) są długie, więc zdecydowałyśmy, że wymiankę podzielimy na dwie tury, pierwsza na koniec marca, druga na koniec czerwca. 
W pierwszej turze wybrałam to co łatwiejsze i dla Ani z jej listy życzeń wykonałam niezapominajki, przepiśnik, zestaw dla Szymka, magnesiki i komin :)
Z poza listy dołożyłam piramidkę z motylami i monogram z literą A.  W paczce znalazły się też przydasie i poszewka z motylem, którą kupiłam.

Cała paczka wyglądała tak

Większość już pokazywałam
- niezapominajki tutaj
- zawieszka z motylami tutaj
- przepiśnik tutaj
- monogram tutaj

Herbatka znalazła swoje miejsce w takim słoiczku :)
Oczywiście Ania może ten słoiczek wykorzystać na co tylko chce, bo herbaty jakoś bardzo dużo się w nim nie mieści ;)

No, i jeszcze komin, który miały być szary i zszyty w trójkąt ;)

A dla Szymka filcowy zestaw kanapkowy

Zdjęcie od Ani. Zestaw musiałam robić w systemie podwójnym ;) drugi taki sam ma moja córka...

Szczegółową fotorelację możecie zobaczyć u Ani tutaj
Ania wystawiła mi taka laurkę, że aż się zaczerwieniłam, ale jestem bardzo, bardzo szczęśliwa, że Ania jest tak zadowolona z wymianki, bo przecież o to w tym chodzi. 
Zapraszam Was do zaglądnięcia do Ani :) Ania czaruje cuda z papierowej wilkiny, robi cudowną biżuterię i... sami zobaczcie co jeszcze :)

***
Dziękuję za wszystkie Wasze cudowne komentarze :)

18 komentarzy:

  1. Ulcia- super, Ty zdolniacho! Ania płonaca tez:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już oglądałam u Ani, super prezenty jej sprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same superowe niespodziewajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy przygotowałaś na wymiankę :))). Ta filcowa kanapka, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bogactwo piękności. Przepiśnik pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cóż mogę dodać :) dziękuję :*** bo tyle wspaniałości dostałam, że nie wiem czym sobie zasłużyłam :* sprawiłas mi ogromną radość :****** Mam nadzieję, że mi się uda to samo :)

    OdpowiedzUsuń