Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

czwartek, 18 lutego 2016

252. Niezpominajki

Dzisiaj zaprezentuję Wam haft z niezapominajkami wg wzoru coricamo

Wzór miała od dawna, bo jakiś czas temu pojawił się w Igłą Malowane. Miałam wszystkie potrzebne materiały, żeby wyhaftować ten obrazek, jednak pokusiłam się o zakup aidy 14ct z podmalowanym tłem, która mniej więcej wygląda tak:

Aida z podmalowanym tłem do kupienia tutaj.

Haftuje się na niej przyjemnie, bez większych problemów. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się efekt końcowy. Haft nabiera wyrazu i sprawia wrażenie trójwymiarowości. Sami oceńcie.




Kiedyś spróbuję go jeszcze wyszyć w wersji z koralikami :)

23 komentarze:

  1. A widzisz a ja się nie znam i się tak przyglądałam tym niezapominajkom i się zastanawiałam czy coś tam jest czy mi się wydaje :P a jednak jest :) Niezapominajki są piękne :) uwielbiam <3 i dziękuję za nie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają i faktycznie sprawiają wrażenia 3D :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy piękny. Widać tę trójwymiarowość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda trójwymiarowo :) piękny obrazek wyszedł!
    Ja właśnie haftuję na Aidzie 14 haft dla mojego lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wygląda z tym podmalowanym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ko-ra-li-ki!Ko-ra-li-ki!Ko-ra-li-ki! Ale bez tez piękne....

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, wiosenny bukiecik - wygląda przestrzennie i zachwyca swoją delikatnością.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! :) Uwielbiam niezapominajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że haft na aidzie z podmalowanym tłem tak ślicznie wychodzi. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft, a efekt faktycznie jest trójwymiarowy za sprawą tego podmalowanego tła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny haft:) Piękny wzór i kolorystyka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) jak mówisz... jest trójwymiarowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń