Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

środa, 3 lutego 2016

241. Kartki Wielkanocne 2_9

Wyzwanie drugiego etapu:



Gdyby ktoś był chętny to zapraszam do zapoznania się z zasadami TUTAJ. Dołączyć można w każdej chwili :)

 Nie miałam żadnych wątpliwości co do wyglądu gniazdka :) Trochę gorzej z baziami... Do kartki wykorzystałam gałązki z rózgi, którą kiedyś dostałam (rózga nadal się ma dobrze :)



26 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na gniazdko , moje się jeszcze wije:-)
    Karteczka super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam od kogoś scrapka z baziami i...nie mogę go znaleźć....hahahah....no to jestem w kropce! sama sobie nawarzyłam piwa....Wybrnęłas super, bo karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam o wycięciu z papieru, ale potem spojrzałam w górę i jak zobaczyłam te patyki to mi przeszło wycinanie

      Usuń
  3. Świetna.
    Ja mam zawsze problem jak taką karteczkę wysłać, a w takim celu robię kartki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w takim celu, a zapakuję ją w kopertę bąbelkową :) Już tak robiłam :)

      Usuń
  4. uwiłaś piękne i przytulne gniazdko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka!
    A czym Ty na rózgę zasłużyłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o to to już mojego męża trzeba pytać ;)

      Usuń
  6. Ależ miałaś pomysł na gniazdko, Ulko- piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu rewelacyjna karteczka, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz, że ja nie wpadłam na to, aby podobnie zrobić gniazdko tylko męczyłam się z tą wstążką. Piękna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne gniazdko :) Bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka piękna :) A ta rózga to ciekawe skąd :P

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę i wielkanocne tematy się zaczęły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super pomysł na gniazdko. Świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń