Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 12 marca 2016

268. Kartki Wielkanocne 7_9

Wyzwanie etap siódmy:

To wyzwanie nam haftującym nie powinno przysporzyć żadnego kłopotu..., a jednak ;) 
Kłopot sprawiły mi wiosenne kwiatki... jakoś żaden haft nie podobał mi się na tyle, żeby chcieć go wyszyć, papieru z wiosennymi kwiatkami też brak... 

Ostatecznie powstała taka prosta kartka 
Haft + grafika, skorzystałam też z mgiełki i brokatu, ale wydaje mi się, że mgiełka to o jeden krok za dużo...Grafika jest na kredowym papierze i dopóki nie wyschło było dobrze..
A Wy co myślicie?

31 komentarzy:

  1. Moim zdaniem super, mgiełka fajnie wygląda, co Ty chcesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wyschnięciu taka trochę rozciapana... a poz tym wiesz, że ja bardzo rzadko jestem zadowolona ze swoich wytworów...

      Usuń
  2. Myślę, że świetnie wywiązałaś się z zadania :) Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, połączenie niebanalne, zajączek popularny, nie wspomnę o pozostałych elementach, bo łączysz je doskonale w całość. Taka z Ciebie scrapowa artystka.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza karteczka Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie dobrze wygląda z tą mgiełką:) Śliczna karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie karteczka bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, z tą mgiełką właśnie fajnie wygląda. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ta karteczka podoba , jedyne co bym zmieniła, to wycięłabym bardziej tego zajączka pozostawiając minimalny brzeg z kanwy. Ale i tak karteczka jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu też o tym pomyślałam, ale klej już dobrze trzymał i bałam się na siłę odrywać, żeby reszty nie zniszczyć i tak już zostało

      Usuń
  9. Mi też bardzo się podoba ta karteczka i wcale nie jest prosta:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo Twojego krytycyzmu karteczka prezentuje się pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula kartka jest super :) ja nie wiem co Ty od niej chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kartka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałą karteczkę zrobiłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie można znaleźć takiej cudownej urody grafikę?!
    Wyszło dobrze, a nawet bardzo dobrze!
    Całość wiosennie, świątecznie, należycie. Jak najbardziej OK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika niestety ze starej czeskiej kartki :)

      Usuń
  15. Uleńko kartka jest śliczna- delikatna i prosta i wielu takie kartki kocha najbardziej :)
    pozdrawiam ceiplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak mam,że zawsze jestem niezadowolona z tego co zrobiłam,ale potem inni chwalą .podoba się i od razu lepiej na duszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł super,jesli jednak masz w planach kolejną to myślę,że dobrze by było,wyciąć królika blisko hafu, albo zmniejszyć,żeby nie wchodził na grafikę, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie, to kartka na szóstkę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tam się podoba :) bardzo fajnie się komponuje ta mgiełka, grafika i haftowany zając :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio mam szał na punkcie królików... ten jest przeuroczy! I podobają mi się te plamki w tle kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna karteczka, może bym tylko zająca bardziej przycieła.

    OdpowiedzUsuń