środa, 30 marca 2016

283. Poświąteczne podziękowania

Serdecznie dziękuję wszystkim koleżankom blogowym za przepiękne karteczki  świąteczne i prezenty od zajączka wielkanocnego. 

Zobaczcie jakie piękne kartki dostałam od :)

Danusi (od Danusi dostałam tez urodzinową, ale na nią przyjdzie jeszcze czas ;)
Teresy  (bardzo miłe zaskoczenie :) taki jeden ptaszek wyćwierkał Tereni mój adres)

Przy okazji wymianek i nagród dostałam jeszcze karteczki od:

Jak co roku moją jedyną ozdobą wielkanocna jest ogromny kosz, który z roku na rok się kurczy i za chwilkę nic nowego się nie zmieści. W tym roku kosz znowu został nakarmiony :)

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję :)

***
Przy okazji pokazywania kartek wielkanocnych przypominam karteczkowym dziewczynom, że jeszcze dzisiaj i jutro możecie dosyłać swoje marcowe karteczki BN, a brakuje jeszcze jednej karteczki:

M-ka Stach

Przepraszam dziewczyny, że wymieniam Was, ale być może któraś w Was już zrobiła karteczkę, a mnie to umknęło to proszę o przywołanie mnie do porządku!

21 komentarzy:

  1. No ale Cię dziewczynki lubią , cała masa pięknych kartek do Ciebie przyleciała.
    W mojej zabawie tez posucha dziewczątka chyba czasu nie mają, tez brakuje jakiś 14 szt. hehe ciekawe czy te same :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulka, przeurocze karteczki otrzymałaś, a w każdej zawiera się mnóstwo optymizmu- czego życzę na każdy nadchodzący czas :) Pozdrawiam poświątecznie :)
    Ps. na blogu już poprawiła :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wooooow!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć takiego ogromu cudnych karteczek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo karteczek, Jedna ładniejsza od drugiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki. Gratuluję.

    Oj szkoda byłoby, aby nasz karteczkowy team aż tak się uszczuplił. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wysyp karteczek u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda!!! Kartki piękne, każda, bez wyjątku :))).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ależ kolekcję kartek uzbierałaś :) wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to miło popatrzeć na tyle pięknych i różnorodnych karteczek.:)

    OdpowiedzUsuń