wtorek, 5 lipca 2016

337. Lipiec z Anią

W lipcu w zabawie Ani na karteczkach mają się pojawić
Największy problem przysporzyły mi bazie... W końcowym efekcie mam mikro bazie ma grafice, może Ania się ich dopatrzy...
 Teraz lepiej je widać (prawie przez lupę trzeba patrzeć, żeby jej zobaczyć, ale są).
 Dzwonki to nie wiem czy Anulka w ogóle zaliczy, bo niby są, ale nie takie tradycyjne... Z drugiej strony żadnej dodatkowej wytycznej jaki dzwonek ma być nie było ;)
 Karteczka jest przewiązana sznurkiem z dzwoniącymi dzwoneczkami.
Biedroneczki są w kropeczki... Powstała taka dziewczęca karteczka, wcześniej czy później zapewne zostanie wykorzystana przez moje dziecię...
 Karteczka przewiązana wstążką.

Wszystkie razem dla Ani, na którym wielkanocna kartka jest, a tak jakby jej nie było.

32 komentarze:

  1. Śliczne :) Najbardziej podoba mi się ta z baziami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kartka wielkanocna zlała się z tłem na zbiorczym zdjęciu, ale jest. Piękna tak jak i pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Ula jakie piękne te twoje karteczki. przyszłam skomentować twoje prezenty a zanim dotarłam taka niespodzianka są "prezenty" dla Mnie.
    Wyszły Ci te karteczki ślicznie . napatrzeć się nie mogą. Bazie na wielkanocnej są a jakże i cała ona jest taka delikatna i ulotna jak mgiełka. Dzwoneczki są niestandardowe ale równie piękne . A ta biedrona... klękajcie narody , powaliła mnie na kolana. Jest cudowna.
    Dziękuję Ci pięknie za te karteczki i za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne karteczki! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, ja tam wszystko widzę, co ma być:-D Śliczności! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki! Wszystko co chciałam napisać, Ania wyjęła mi z ust, więc tylko podpiszę się pod Jej słowami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no cudne karteczki zrobiłaś. Wszystkie z pomysłem, dzwoneczki jakich jeszcze nie było, panienka biedronka i piękna grafika na wielkanocnej .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz tempo, Ula!
    Śliczne te Twoje karteczki, biedroneczka super.
    A z baziami też mam problem..., a Ty świetnie wybrnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie bazowa jest chyba najładniejsza. Choć i pozostałym nic nie brakuje. Zobaczysz moje to dopiero katastrofa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uluś, karteczki piękne. Do bazi lupy nie trzeba, bo nawet ja swoim okiem z wadą minus sześć je dostrzegam:):):) Dzwonki jakby żywcem odpięte od sań świętego Mikołaja, więc wspaniale pasują do karki i hasła "Jingle bells". A biedroneczka jest po prostu przesłodka.
    Ściskam do ostatniego tchu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany biedroneczka, jest cudna, jest rewelacyjna, jest fantastyczna. Ale super :) Normalnie się w niej zakochała. I choć pozostałe karteczki też sa super, to ja widzę tylko tą wesołą biedroneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki piękne!!! Pozdrawiam cieplutko!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulko! Wszystkie karteczki są cudowne,każda ma w sobie to coś,wielkanocna jest taka, na gwiazdowej te cudne dzwoneczki,A ta biedroneczka jest prześliczna - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne karteczki Ulo a dzwoneczki jakoś najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja obstawiam biedronkową

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam bazie dobrze widzę:) Wszystkie karteczki cudowne są, aż ciężko wybrać tą naj:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zawsze coś fajnego wymyślisz. Bardzo podobają mi się Twoje kartki! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki piękne i z pewnością Ania zawsze dopatrzy się wszystkiego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie karteczki są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, ale ta z pszczółką mnie zauroczyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki aż dech zapiera widząc takie cudowności. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne karteczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko przepiękne kartki, a ta z dzwoneczkami wręcz cudowna :)
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne są wszystkie Twoje kartki.
    Piękno, staranność, precyzja wykonania, dodatki, pomysły ... świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedroneczka bardzo fajna, a w dodatku składana nietypowo!

    OdpowiedzUsuń