Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

środa, 20 lipca 2016

344. Nefertiti - finał

Zaparłam się, że skończę i skończyłam. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego jaki daje połączenie haftu krzyżykowego z koralikami, jednak kanwa czarna na tyle mnie wymęczyła moje oczy, że raczej długo po nią nie sięgnę.
Stan na 26.06.2016r.
Dzisiaj :)
 Podwójne passe-partout



 Bez szkła...
Ze szkłem bardzo trudno zrobić zdjęcie, żeby w szybie nic się nie odbijało... praktycznie niemożliwe...

Nefertiti skończyłam w ramach zabawy organizowanej przez Teresę Wyszywamy zaległości. Jestem niesamowicie dumna  :) Obraz wisi już u syna w pokoju.


***
Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod moimi karteczkami :) 
Serce rośnie jak je czytam :)
Małgosiu ja jestem mimo wszystko realistką ;)

***
Ogłoszenie parafilane
Długo się wahałam z napisaniem tego co teraz piszę... Ale skoro się zdecydowałam, no to już mówię o co chodzi. 
Moja córeczka Izabela 23 sierpnia ma ósme urodziny (urodziny na wakacjach). W ciągu roku szkolnego chodzi na urodziny innych dzieci, a zorganizować urodziny w wakacje to trochę problem, trudno (wręcz jest to niemożliwe) zebrać wszystkich w jednym czasu i miejscu.
Dlatego piszę do Was jeżeli macie ochotę wysłać kartkę na urodziny dla mojej córki, to my odwzajemnimy się tym samym, czyli kartka za kartkę.
Izabelka kocha koty i jest zatwardziałym rycerzem ;) heheheh... nie istnieje przecież żeńska odmiana (rycerka???) i ostatnio przestaje lubić kolor różowy na rzecz niebieskiego :)
Jeżeli ktoś z Was zdecyduje się na zdobienie kartki to proszę o napisanie do mnie maila podam adres.
Nie ma żadnego banerka, ani rozpowszechniania. To jest prośba do tych, którzy do mnie zaglądają i po prostu chcą... I nie jest to przymus ;) na nikogo się nie obrażę, ani takie tam ;)


57 komentarzy:

  1. I powinnas byc dumna, bo haft jest przepiekny. Czarna kanwa to meka, ale jaki efekt, szczegolnie z niebieskosciami! I jeszcze te koraliki!
    Co do kartki dla coreczki, ja sie pisze ;) Adres chyba jeszcze mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz! Arcydzieło. I pięknie oprawiony! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz przepiękny, gratuluję talentu, cierpliwości i samozaparcia. Podziwiam!
    Nie jestem "specjalistką" w wytwarzaniu karteczek, jak inne blogowiczki, ale chętnie wyśle do twojej córki. Moja ma na początku lipca i wtedy 90-100% znajomych jest na wakacjach ;-( poproszę o adres

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, nareszcie się doczekałam, by podziwiać tę piękność skończoną. Masz pełne powody do dumy, kochana.
    Oczywiście, że kartkę dla Izabelki zrobię, Twój adres na szczęście posiadam:)
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGACUDOWNENIEDOOPISANIA!!!!!!!!!!!!!!! A karteczka- wiadomo, blebym się wyrobiła z czasem...;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nefertiti zjawiskowo piękna, Podziwiam za czarną kanwę. Jeśli chodzi o karteczkę urodzinową dla Twojej córeczki to z przyjemnością się przyłączę. Znam "ból" urodzin wakacyjnych, bo sama mam urodziny na koniec lipca i zawsze był problem z urządzeniem przyjęcia :) Adres mam zapisany :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna wyszła! Te koraliki dodają jej "bogactwa". Wygląda bardzo dostojnie :)

    co do urodzin na wakacjach - ahh, coś o tym wiem :P zresztą ja i 2jka mojego rodzeństwa - wszyscy jesteśmy urodzeni w wakacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że skończyłaś ten obraz. Prezentuje się cudnie :).

    Postaram się wykonać kartkę dla Twojej córci :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się Twój haft! Koraliki dodały mu takiego smaczku.
    Podziwiam za wyszywanie na czarnej kanwie, no i za rozmiary, oczywiście.
    Ps.Chętnie zrobię coś w kocich klimatach. Wyślij mi, proszę, adres na maila (istre@o2.pl).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nefertiti przecudowna!!! Myślę, że Izabelka będzie bardzo zaskoczona ilością karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft naprawdę robi wrażenie, myślę,że na żywo jeszcze większe. Moja dwójka to też "wakacyjne dzieciaki", dlatego w ciągu roku szkolnego obchodzą imieniny:)Poproszę o adres dla karteczki na elcja27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula, haft to arcydzieło, wygląda fantastycznie!!! Kartkę dla Izabeli zrobię z wielką przyjemnością :DDD. Wiesz, że Twoja córcia ma u mnie specjalne miejsce w serduchu :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy!!! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow piękny haft i do tego te koraliki, pierwszy raz coś takiego widzę , genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz prawo być dumna! Wspaniały haft, a w ramce wygląda zjawiskowo. A co do karteczki, to oczywiście też się piszę, radość dziecka najważniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulka, haft jest zachwycający!!! A o wyszywaniu na czarnej kanwie coś wiem, aż trzy damy takie same haftowałam i trzy z papieżem wszystkie na czarnej i 50 x 60 cm- miałam dość, choć duma mnie rozpierała i radość z obdarowywania :))) Nie dziwię się więc Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula czapki z głów haft jest przepiękny . Nie wyobrażam sobie wyszywać na czarnej kanwie i do tego ten milion koralików. Jesteś mistrzynią, że dałaś radę. Gratuluję dla takiego efektu warto było się męczyć.
    Dla Izy oczywiście zrobię karteczkę, poproszę o adresik na maila iwanna@onet.eu
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Nefertiti - mistrzostwo! Jest po prostu piękna! :)
    A urodziny na wakacjach... nic miłego dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca! Chylę czoła. Koraliki i czarna kanwa - współczuję.
    Co do karteczki to myślę że dam radę. Po adres zgłoszę się w odpowiednim czasie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obraz wyszedł wspaniale !!!

    a karteczkę chętnie Ulo wyślę, bez żadnego odwzajemniania ok ??? Chętnie po prostu zrobię przyjemność małej rycerce ups... małemu rycerzowi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna praca :-)
    A kartke na miare moich mozliwosci przygotuje :-)
    Poprosze adres na renatapawlicka82@gmail.com

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez chętnie się pisze na karteczkę dla corci. Poproszeni o wszelkie dane na e-mail fajnakasia79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dobrze tu zajrzeć przed snem, wspaniały relaks i oczy nacieszone :) Pozdrawiam i życzę samych twórczych pomysłów <3

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawdziwe dzieło sztuki Uleńko, jest prześliczny!!!
    Z przyjemnością zrobię kartkę dla Twojej Izabelki, uwielbiam tworzyć dla dzieci a radość dziecka jest najwspanialszą zapłatą. Proszę o adres na ewajurewicz106@gmail.com. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna :) Chylę czoła nad wykonaniem :)Na wielu blogach widuję podwójne passe-partout i bardzo mi się to zaczyna podobać :)
    Nad kartką pomyślę i w razie czego dam znać. Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie podwójne passe-partout to konieczność :) nie chciałam, żeby koraliki dotykały szyby. Efekt bardzo mi się podoba i myślę, że wykorzystam go również w przyszłości

      Usuń
  26. Rewelacja !!!
    Jestem pełna podziwu dla wytrwałości ...teraz masz cudowny, zjawiskowy obraz którego każdy pozazdrości !
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haft jest przepiękny :) Czarna kanwa rzeczywiście jest bardziej męcząca od jasnej, ale efekt końcowy wynagradza cały wysiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały haft, dopracowany w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  29. NIESAMOWITY haft, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Wygląda rewelacyjnie, BRAWO TY!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielki podziw z mojej strony za pracę na czarnej kanwie. Nefertiti wygląda oszałamiająco! Koraliki - szczególnie kolia na szyi - to tu, to tam dodały jej realności.
    Bardzo fajnie, że zrobiłaś zdj. zbliżeń. Widać na nich jaki niepowtarzalny efekt daje po części haft, a po części koraliki. Cudeńko! Syn ma piękną dekorację pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny obraz, bardzo się cieszę, że tak szybko udało Ci się go wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Haft wyszedł wspaniale, musiałaś się nieźle napracować z tymi wszystkimi koralikami i jeszcze ta czarna kanwa, która na pewno nie raz dała w kość. Szczerze podziwiam i haft i Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny haft!

    Wyślij adres na ak.anek@wp.pl - kartka z kotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny haft! podziwiam! ps oj też mam taki sam problem, urodzona w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haft jest przecudnej urody i dobrze,że go skończyłaś ...był wart tych bolących oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wielkim wrazeniem obrazu, cudny jest, a karteczke to wiadomo, ze ja jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ulko! Obraz jest przecudny, Widać gołym okiem że kosztowało Cię to dużo i żmudnej pracy.Ale efekt jest cudowny.Podziwiam Cię - Pozdrawiam Cię gorąco
    A na karteczkę dla Córci też się piszę

    OdpowiedzUsuń
  38. Ula ja chcę i chętnie wyślę kartkę dla Izabeli ;) (martarekodzielo@gmail.com) aaa już mam plan!!!

    ps. ja też jestem sierpniowe dziecko :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Obraz po prostu cudny!
    Karteczka oczywiście będzie wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudowny obraz zrobiłaś, na pewno pękasz z dumy.

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja się tak ostatnio zastanawiałam: kiedy zobaczę tą Twoją Nefretete :) wspaniała jest :) Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie potrafię wyrazić zachwytu nad Twoim dziełem. To mistrzowska praca!
    Karteczka? oczywiście!
    Przesyłam pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  43. I bardzo dobrze, że napisałaś, to co napisałaś. Ja też z miłą chęcią wyślę Twojej córci kartkę :)
    A obraz cudny, podziwiam Twoją cierpliwość oj podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki majstersztyk !!!!!!!! Jestem oczarowana .

    OdpowiedzUsuń
  45. niesamowity obraz! szczęka mi opadła, i stoję tak i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  46. Brawo! Kochana moje gratulacje za upór i cierpliwość przede wszystkim :P Efekt końcowy jest mega rewelacyjny!!!!! Piękności :******
    No Szymek do szkoły jeszcze nie chodzi a już widzę, że Dziecię wakacyjne to z tymi urodzinami problem ma. Ten na wakacjach, tamten u Babci, ten chory .... Ach jo..... mam nadzieję, że ktokolwiek będzie.
    Aaaaaa to Izabela ma urodzinki w sierpniu :) Kochana możesz na nas liczyć :* adresik mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Wooow! Przepiękny! :-) na żywo pewnie wygląda zjawiskowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny obraz wyhaftowałaś ,pełna podziwu jestem dla cierpliwości Twej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ambitny projekt, który jak widać zrealizowałaś fantastycznie - prezentuje się naprawdę zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ulcia, wspaniałości, nie mam pojecia o haftowaniu na czarnej kanwie, ale podejrzewam, że nie było łatwo. Pięknie wyglada z tymi koralikami. Efekt końcowy powalający. Gratuluję ukończenia ufoka :)

    OdpowiedzUsuń