Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 31 lipca 2016

346. Niespodzianki i moje logo

Od Jadzi z Krainy Czarów (hehe... w nawiązaniu do ostatniego albumu Małgosi) dostałam cudowną wakacyjną karteczkę i notesik na wakacyjne zapiski :) 

Prawda, że piękne?
Jadzia przysłała też kartkę dla Izabeli, ale o tym cicho-sza ;) Kartka czeka na dzień urodzin...

Od Agatki Baran, która przebywa, gdzieś w Polsce na urlopie przyszła ogromna paka, a w niej dwa zawiniątka. Jedno małe z listem do mnie, a drugie ogromne dla Izabeli - na prośbę Agatki czeka na rozpakowanie do 23. sierpnia. 
Agatka zrobiła mi wielką niespodziankę. Kiedyś na jej blogu napisałam komentarz pod jedną z jej prac, że mi się podoba i co? Agatka przysłała mi taki właśnie motylowy słoik :)
I nie byłaby sobą, gdyby czegoś nie dorzuciła... Słoik wypełniony po brzegi, a w nim...
Na zdjęcie nie załapały się już słodkości.

Kochane moje Jadziu i Agatko jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję. 

***
Mam w końcu swoje logo, które ogromnie mi się podoba. Nie ma w nim żadnych akcesoriów hafciarskich... Bo nie samym haftem człowiek żyje ;) 
Jest trochę zakręcone, poskręcane pozytywnie, jak i jego właścicielka.
Logo wykonała dla mnie Sylwia.


23 komentarze:

  1. Niespodzianki są bardzo miłe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo fantastyczne, a notes wypełniaj po brzegi, jak ów słoik od Agatki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulciu, sama wspaniałości. A logo masz piękne!
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Logo baaardzo mi się podoba :)
    A pozostałe przydaśki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, gratuluję prezentów! A logo super!!! Też chcę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To namiar na Sylwię masz :) Mogę Ci adres e-mail do niej wysłać jak chcesz :)

      Usuń
  6. Ale cudeńka dostałaś :)
    I piękne logo!
    Ja poprosiłam córkę o takowe; do końca wakacji jeszcze miesiąc, więc mam nadzieję...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super niespodzianka! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie:) Same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenciki dostałaś, a logo... no ho ho super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ będzie radość :) Świetne takie niespodzianki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenciki, a logo wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula logo jest świetne jest !! Prezenciki dostałaś super , Agatka ma wielkie serce i dzieli się wszystkim co ma :-)
    Notesik od Jadzi tez jest piękny.
    A twoja córka będzie miała super urodziny , dziewczyny już o to zadbają :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Aniu to ja obawiam się najbardziej... jak ja się później Wam wszystkim odwdzięczę to nie wiem...

      Usuń
  13. Dostałaś super niespodzianki :).

    A logo bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super niespodzianki otrzymałaś Uleńko!
    Logo świetne, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenciki otrzymałaś:) Świetne logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Logo super! Niespodzianki- rewelacja:-D Buziam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Logo super, ja też mam swoje w kilku wersjach, piszę o tym w ostatnim poście z zaległościami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty i super logo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się Ulo ze prezenciki dotarły i ze słoik Ci się podoba, mam nadzieje ze prezent urodzinowy Jubilatce tez się spodoba:) logo super ze takie proste i Twoje:) no i prezenciki od Jadzi śliczne, te okulary takiego polotu dodają:) pozdrawiam z Murzasichle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko kochana :) a Ty to odpoczywać masz i się urlopować, a nie biegać po blogach :)
      Fajnie, że znajdujesz czas :):):) ja to raczej zasięgu na urlopie nie będę miała... ;(

      Usuń