niedziela, 31 lipca 2016

346. Niespodzianki i moje logo

Od Jadzi z Krainy Czarów (hehe... w nawiązaniu do ostatniego albumu Małgosi) dostałam cudowną wakacyjną karteczkę i notesik na wakacyjne zapiski :) 

Prawda, że piękne?
Jadzia przysłała też kartkę dla Izabeli, ale o tym cicho-sza ;) Kartka czeka na dzień urodzin...

Od Agatki Baran, która przebywa, gdzieś w Polsce na urlopie przyszła ogromna paka, a w niej dwa zawiniątka. Jedno małe z listem do mnie, a drugie ogromne dla Izabeli - na prośbę Agatki czeka na rozpakowanie do 23. sierpnia. 
Agatka zrobiła mi wielką niespodziankę. Kiedyś na jej blogu napisałam komentarz pod jedną z jej prac, że mi się podoba i co? Agatka przysłała mi taki właśnie motylowy słoik :)
I nie byłaby sobą, gdyby czegoś nie dorzuciła... Słoik wypełniony po brzegi, a w nim...
Na zdjęcie nie załapały się już słodkości.

Kochane moje Jadziu i Agatko jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję. 

***
Mam w końcu swoje logo, które ogromnie mi się podoba. Nie ma w nim żadnych akcesoriów hafciarskich... Bo nie samym haftem człowiek żyje ;) 
Jest trochę zakręcone, poskręcane pozytywnie, jak i jego właścicielka.
Logo wykonała dla mnie Sylwia.


23 komentarze:

  1. Niespodzianki są bardzo miłe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo fantastyczne, a notes wypełniaj po brzegi, jak ów słoik od Agatki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulciu, sama wspaniałości. A logo masz piękne!
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Logo baaardzo mi się podoba :)
    A pozostałe przydaśki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, gratuluję prezentów! A logo super!!! Też chcę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To namiar na Sylwię masz :) Mogę Ci adres e-mail do niej wysłać jak chcesz :)

      Usuń
  6. Ale cudeńka dostałaś :)
    I piękne logo!
    Ja poprosiłam córkę o takowe; do końca wakacji jeszcze miesiąc, więc mam nadzieję...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super niespodzianka! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie:) Same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenciki dostałaś, a logo... no ho ho super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ będzie radość :) Świetne takie niespodzianki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenciki, a logo wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula logo jest świetne jest !! Prezenciki dostałaś super , Agatka ma wielkie serce i dzieli się wszystkim co ma :-)
    Notesik od Jadzi tez jest piękny.
    A twoja córka będzie miała super urodziny , dziewczyny już o to zadbają :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Aniu to ja obawiam się najbardziej... jak ja się później Wam wszystkim odwdzięczę to nie wiem...

      Usuń
  13. Dostałaś super niespodzianki :).

    A logo bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super niespodzianki otrzymałaś Uleńko!
    Logo świetne, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenciki otrzymałaś:) Świetne logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Logo super! Niespodzianki- rewelacja:-D Buziam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Logo super, ja też mam swoje w kilku wersjach, piszę o tym w ostatnim poście z zaległościami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty i super logo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się Ulo ze prezenciki dotarły i ze słoik Ci się podoba, mam nadzieje ze prezent urodzinowy Jubilatce tez się spodoba:) logo super ze takie proste i Twoje:) no i prezenciki od Jadzi śliczne, te okulary takiego polotu dodają:) pozdrawiam z Murzasichle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko kochana :) a Ty to odpoczywać masz i się urlopować, a nie biegać po blogach :)
      Fajnie, że znajdujesz czas :):):) ja to raczej zasięgu na urlopie nie będę miała... ;(

      Usuń