Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 4 września 2016

361. Sierpień z Inką

Tym razem u Inki  miała być kartka z humorem, czyli święta na wesoło. Nie miałam na nią żadnego pomysłu i  z przerażeniem stwierdziłam, że chyba nie mam poczucia humoru... Oglądałam Wasze prace i nic nie przychodziło mi do głowy, aż do wczoraj.
 Wczoraj wieczorem przeglądając wzory natrafiłam na taki, który wg mnie jest na wesoło... Wzorek pochodzi ze strony Alioli - łoś z kurczaczkiem na głowie :)

 Taka prosta, jak to u mnie z reguły bywa. Jak myślicie jest z humorem?

***
Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem, serce rośnie jak je czytam i chce mi się cokolwiek robić :) Dziękuję wszystkim zaglądającym i pozostawiającym ślad po sobie :)

39 komentarzy:

  1. Fajny i na Wielkanoc i na Boże Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest z humorem, i jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, ze jest z humorem, te wzorki sa super mam kilka zapisanych na zaś a karteczka swietns, tez robilam trgo jegomoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia ale marudzisz.. no świetne jest ta kartka, trafiłam też na ten wzorek ale wiedząc że u mnie będą renifery we wrześniu wybrałam inny wzór. Nic więcej tej kartce nie potrzeba Jest idealna.
    Zdradź proszę skąd masz te świetne grafiki- stempelki z napisami. Już od jakiegoś czasu zwróciłam na nie uwagę .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam parę tych reniferów zapisanych :) u mnie też miały być renifery ;)
      Stempelki mam od Ewci hubki, na imieniny mi przysłała :)

      Usuń
  5. Uroczy hafcik, aż uśmiechnęłam się do monitora komputera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie ,że z humorem !!! Świetny hafcik i mina łosia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gębucha roześmiała mi się na jego widok, więc jest z humorem;) Śliczna karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny łoś... nawet nie może kurczaka na rogi wziąć ;)
    Świetna karteczka, jak najbardziej z humorem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka, a łoś jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieruszył się kurczaczek, fajny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście,że z humorem...jak tylko na niego spojrzałam...uśmiech pełną buzią :)
    Pięknie skomponowałaś tą karteczkę...jak zwykle jesteś perfekcyjna Uleńko !
    Uściski słoneczne:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia, mało że jest z humorem to jest i świetnie :) Jak dla mnie kartka suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest ta karteczka!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulka karteczka z humorem i superaśna. Chciałabym umieć tworzyć takie skromne kartki hihi. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dość, że z jajem, to jeszcze piękna:-D ja swoją właśnie wrzuciłam;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszła Uleńko! Kurczaczek? dlaczego nie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesoły łoś, czy raczej wesoły renifer z kurczakiem na głowie to super interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoś rewelacyjny Kochana :) a karteczka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zerknelam na renifrka z zabawna minka i nawet nie zauwazylam kurczaka hihi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest z humorem, jest i do tego bardzo ładna. A ten uroczy kociak z bombki natchnął mnie do czegoś, ale jak siebie znam, tylko na tym się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wymyśliłaś! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha ha :D renifer z kurczakiem! Bomba Uleńko!
    Moje pierwsze skojarzenie, to "święta 2w1" ;)
    Świetna karteczka. Wywołuje uśmiech na jej widok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna:-) bardzo mi się podoba:-) ramka dla haftu jest cudowna:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest!!! I Wielkanoc i Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, oczywiście, że jest z humorem. A do tego wielofunkcyjna, bo może też posłużyć na Wielkanoc:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowa, radosna i z klasą:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale łosiek się wystroił! w kurczaka ;) parsknęlam śmiechem - Ulka! cudownie się rozprawiłaś z tematem - rogato!

    OdpowiedzUsuń
  28. Radosny łoś, do tego z kurczaczkiem na głowie ... oj, poprawia humor i to jeszcze jak :) Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń