niedziela, 2 października 2016

373. Kartki BN 2016 - wrzesień_podsumowanie

Wytyczna we wrześniu - śnieżynka

Kochane moje, jakie cudowne karteczki stworzyłyście, jaka różnorodności technik. Za chwilkę zrobi się bardzo śnieżnie :)



Zapraszam do galerii naszych prac:

Monika Blezień




Moje szalone ja


Bożena G




Natalia F

Małgorzata Zoltek

Eniutek

Małgosia X 




Ania 

Iwona

Mafanda & Mouse

ewinka Nowa

bestalencie

Anita

Danka M.

Etoile

Renata

Dobranocne Twory

***
Witam Renię oraz Agnieszkę i mam nadzieję, że będziecie z nami do końca :)
Zamieściłam tylko te zdjęcia, które zostały do mnie przesłane lub podpięte do żabki. Nie szukałam po Waszych blogach czy któraś z Was zrobiła i nie podpięła, jeżeli tak się stało to napiszcie do mnie.

Gdyby chciał ktoś do nas dołączyć to zapraszam na wytyczne październikowe.

27 komentarzy:

  1. Ile karteczek. Piękne śnieżynki dziewczyny porobiły 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnorodność interpretacji śnieżynkowego tematu jest zachwycająca :)
    Piękne kartki powstały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zestawienie !!! Ile różnorodnych pomysłów pięknie zrealizowanych :-))) Fantastyczne kartki !!! Przepraszam ,że nie zaglądam na blogi i nie komentuję jak w innych zabawach ,ale brak mi na to czasu :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się nie spodziewałaś ,że tak nas dużo będzie:)))świetne karteczki koleżanki tworzą:)gdybym miała wybrać jedną to bym nie potrafiła:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i bardzo pomysłowe kartki:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No może i się powtarzam ... ale zdolne to my jesteśmy :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie mnóstwo ślicznych śnieżynek- obyśmy je w Święta oglądały nie tylko na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne jest takie podsumowanie, bo nie zawsze ma człowiek czas żeby do każdego zajrzeć, a tutaj można pooglądać je wszystkie. I widać ile ich jest, a wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna galeria śnieżynek.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby śnieżynka, taka zwykła a jakie przepiękne i różnorodne kartki powstały. BRAWO Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ śniegu napadało! karteczki zachwycają urodą i wykonaniem. Przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wysyp wspaniałych prac )))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane ale zaszalałyście! Same piękne śnieżne śnieżynkowe gwiazdeczkowe karteczki tu widzę :) Aż zajrzę z ciekawości na te październikowe wytyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię to Nasze wspólne świąteczne kartkowanie, tyle wspaniałych śliczności powstaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko! Ale Piękna parada, Cudownych karteczek - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawrót głowy. Tyle kartek ,tyle różności ... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki! Dziewczyny spisały się na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne te kartki robicie :) Co jedna, to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie piękne i inspirujace! Rewelacyjna jest ta kartka ze stworkim lapiacym śnieg do buzi ;) Ech przypomniało mi się dzieciństwo! No dobrze nadal tak robię hihihi.

    OdpowiedzUsuń