wtorek, 1 listopada 2016

393. Kartki BN 2016 - listopad wytyczne

Wytyczna na listopad: zwierzak, ptak - z wyjątkiem rogaczy (renifer, jeleń itp.)

Na kartce ma się pojawić zwierzątko lub ptaszek, ale kategorycznie nie może to być żaden rogacz :) 

Powstała karteczka z liskiem, którego zobaczyłam u Kasi i się w nim zakochałam. Kasia wykonała cudowną zawieszkę, którą możecie zobaczyć Tutaj
 Lisek został wyhaftowany na niebieskiej Aidzie 16ct, dwoma nitkami muliny DMC. Kolory dobierałam sama. 
Bohaterem drugiej karteczki jest śpiewający kotek. 
 Pomponik doklejony i wg dzieci to jest najlepsze na tej kartce ;)
Na trzeciej kartce rozgościła się myszka z dzwonkami.
 Papierowe dzwonki zastąpiłam prawdziwymi dzwoniącymi...
Kolejna karteczka z kotkiem, tym razem bardzo malutkim i misiem.

Ostatnia karteczka z jeżykiem.
Owoce ostrokrzewu potraktowałam glossy accents.

Myślę, że temat jest bardzo prosty i nie będziecie miały z nim żadnych problemów.
Żabka czeka na Wasze karteczki do końca listopada.


Banerek dla chętnych :)

***
Ogłoszenia parafilane (trochę ich będzie w tym miesiącu)

1. W związku z tym, że nasza zabawa powoli dobiega do końca z pośród osób, które wykonają karteczkę listopadową moja prywatna maszyna losująca, wylosuje dwie osoby, które otrzymają bony do zrealizowania w sklepie Przydasie Pasjonaty. W losowaniu biorą udział osoby, które wykonały co najmniej trzy kartki od początku trwania zabawy łącznie z listopadową. Osoby, które wygrały ogłoszę wraz z wytycznymi na grudzień.

2. Zgodnie z pkt. 10 regulaminu z pośród osób, które wywiązały się z wszystkich punktów regulaminu wylosuję jedną osobę, dla której przygotuję świąteczną niespodziankę. Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na grudzień.

3. Zgodnie z pkt. 11 regulaminu przewidziana jest wymianka karteczkowa w grudniu w parach, które zostaną wytypowane w drodze losowania. 

Zastanawiam się jednak czy nie zrobić wymianki metodą łańcuszkową. 

Ten pkt. regulaminu nie jest obowiązkowy i jest tylko dla chętnych osób. Wysyłamy tylko i włącznie kartkę BN, i nic więcej. Osoby chętne proszone są o przesłanie do mnie maila z adresem i wyborem opcji - w parach czy łańcuszek. Napiszcie czy możecie wysłać za granicę. W zależności od Waszych głosów wybierzemy, w której opcji się wymienimy. Pod tym punktem będę dodawać kolejne osoby, które się zgłoszą. Zapisy do 25 listopada 2016r.
1. Ula K.
2. Lidzia
3. Ania S
5. Irenka
8. Anna M
11. Eniutek
15. Tina J
17. Ada

4. Mamy już listopad i tylko grudzień dzieli nas od zakończenia zabawy stąd moje pytanie: Czy chcecie, aby kontynuować zabawę w kolejnym roku 2017? Proszę napiszcie w komentarzach pod tym postem. Zabawę będę kontynuować, jeśli pojawią się chociaż trzy osoby, które zechcą dalej się bawić.
***
Edit
Odnośnie wymianki karteczkowej - jeżeli będzie łańcuszek to kolejność kto do kogo zostanie również wylosowana i nie będziecie wiedziały od kogo dostaniecie karteczkę tylko do kogo macie wysłać..., żeby była niespodzianka ;)

64 komentarze:

  1. Kochana ja dopiero zaczęłam się bawić więc poproszę o kontynuowanie zabawy :)
    Na wymiankę też się piszę :) właśnie szukałam ostatnio gdzieś jakiejś światecznej wymianki bo jak to tak bez :P
    Twoje karteczki są przecudowne! Lisek skradł moje serducho bo jest przeuroczy :*** Zresztą wszystkie biorę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny temat :) A karteczki zrobiłaś fantastyczne! Ten lisek jest zdecydowanie numerem jeden, napatrzeć się na niego nie mogę. Cudny, cudny, cudny :)Chyba będę tu co chwilę wracać i zaglądać, żeby sobie choć troszkę na niego popatrzeć
    Ja jak najbardziej jestem chętna na zabawe na przyszły rok i na wymiankę, już idę napisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pobawię się dalej! Ta pierwsza Twoja kartka jest zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki zrobiłaś:)Jeśli zabawa będzie trwała dalej to ja oczywiście wezmę w niej udział,bo jest to dla mnie fajna motywacja do działania:)))
    Już piszę maila:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki, ale lisek rządzi! Też z przyjemnością bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne,zabawne,sympatyczne są te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są świetne, ale lisek zdecydowanie najfajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kartki z humorem :). Lisek rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wysyp piękności u Ciebie :-) Mnie też lisek najbardziej zachwyca precyzją wykonania ,kolorami i urodą :-) Pozostałe kartki mają urocze ,zwierzaczkowe grafiki :-)))
    Chętnie pobawiłabym się dalej , pierwszy raz nie martwię się czy wyrobię się z kartkami dla wszystkich ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny lisek Uleńko...pięknie się prezentuje na Twojej karteczce ! :)
    Ja z ogromną przyjemnością, będę się bawić przez kolejną edycję...dzięki Tobie pokochałam scrapbooking:)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urszulo !
    Po pierwsze wpadłam w zachwyt (i jednocześnie kompleksy ;)) oglądając Twoje kartkowe zoo :) Po drugie jestem jak najbardziej za wymianą karteczkową najlepiej w formie losowania. A po trzecie będę z przyjemnością brała udział w prowadzonych przez Twą osobę "całorocznych działaniach mobilizacyjnych w zakresie karteczek" :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia karteczka z liskiem jest przecudna, a co do zabawy to wiesz, źe ja z Tobą to na koniec świata nawet, więc bawimh sie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze czekam z niecierpliwością na twoje nowe wyzwanie, więc jak mogłabym opuścić zabawę w przyszłym roku. Taaak !!!
    Świetne karteczki i cudny temat wymyśliłaś na listopad.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulu karteczki są przepiękne. Temat na listopad rewelacyjny. Miałam nie zapisywać się na żadne zabawy w 2017 roku, ale nie jestem w stanie odmówić Tobie ani Ani. Oczywiście bawię się dalej. Po południu napiszę Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne karteczki!
    Jestem za kontynuacją zabawy w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jeszcze zapytam:)koń nie ma rogów,czyli może być????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) już mnie ciekawość zżera co żeś Ty wymyśliła!

      Usuń
    2. no coś Ty?:))))żartujesz?:)))

      Usuń
  17. Ulus temat świetny, Twoje kartki wspaniałe, przecudne grafiki, genialny haft i całe obramowanie, napisy, każdy szczegół dopracowany, brawo!!! Karteczkę chętnie wyśle, obojętnie czy w parach czy w łańcuszku,mój adres chyba Ulo masz?! A w przyszłym roku tez sie pisze na zabawę!!!:) radosnego święta wszystkich Świętych zycze i sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są Twoje karteczki, ale najpiękniejsza jeżykowa :D Pozdrawiam Ulu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne kartki. Jest mi obojędne czy łańcuszek,czy losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudeńka- oczywiście, że się bawię dalej...

    OdpowiedzUsuń
  21. Temat uroczy, Ulka; żałuję, że nie ma mnie w kraju, omija mnie tyle wspaniałych zabaw :/
    Ps. gdybym miała wybierać, to losowanie par- większa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że Cię nie ma... ale może Ci się uda coś wykombinować wszak cały miesiąc jest :)
      Ps. co do łańcuszka to też zamierzam wylosować kolejność ;)

      Usuń
  22. Świetne wszystkie, ta z liskiem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lisek z Twojej kartki jest przesympatyczny :) strasznie przypadł mi do gustu :) Kartki przepiękne wszystkie . Ja też jak najbardziej jestem za kontynuacją zabawy:) Pomysł ze zwierzątkiem na kartkę- super . Już kombinuję co by tu ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne karteczki :) Pierwsza z liskiem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula ptaszki i u mnie więc widać że mamy podobne myślenie:-). Temat zwierzaków świetny , już szukam inspiracji :-)
    Twoja kartki świetne , takie bardzo na bogato, aż trudno wybrać faworytkę , ale chyba najbardziej spodobała mi się jeżyk.
    Oczywiście bawię sie dalej w 2017, co by to był za rok bez kartek :-)
    Na wymiankę też się piszę , forma obojętna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kartki zrobiłaś i do tego każda inna :).

    Fajny pomysł z nierogatymi zwierzątkami :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kartki, co jedna to piękniejsza :)Dopisz mnie proszę do wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeurocze te karteczki ze zwierzątkami - świetny pomysł:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Uleńko! Wszystkie Karteczki są Prześliczne, Ale mnie zauroczył Jeżyk jest taki słodki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny pomysł na świąteczna kartkę ze zwierzakami:-) Chętnie przyłączę się do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki. Lisek jest uroczy. Słodziak z jeżyka. Biorę udział w przyszłym roku i teraz w wymianie. Niespodzianka ma to być 😉Obojętnie jaka forma. Mogę wysłać za granicę, ale to już wiesz 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem chętna na przyszły rok ☺

    OdpowiedzUsuń
  34. Ulka kartki zrobiłaś prześliczne, nie wiem która naj naj bo wszystkie są tak czarujące że oczu oderwać nie mogę. Oczywiście haft wygrywa ale ten kociak rozśpiewany też jest wspaniały.
    Co do dalszej zabawy karteczkowej to jestem za i do wymianki karteczek też się piszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo klimatyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudowne kartki zrobiłaś! Jeżyk mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko piękne karteczki przygotowałaś, a i temat przyjemny, wiec chyba i tym razem coś przygotuję:)
    do wzmianki chętnie się zapiszę, choć moje kartki jeszcze nie są tak piękne jak wasze.
    Co do zabawy w przyszłym roku to pewnie sie przyłączę, choć nigdy nic nie wiadomo
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Ulu Twoje karteczki są cudowne. Do zabawy przyłączyłam się dopiero ostatnio, więc chętnie się pobawię w przyszłym roku. Jestem chętna na wymiankę karteczek , najlepiej w drodze losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Uleńko, ja się bawię dalej i w przyszłym roku też.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ulciu a takie proste kartki jak u mnie to mogą być do wymianki? Bo jak wasze oglądam to ja niewiem? Ale czy to sama kartka ma iść? Dobrze doczytałam?
    A na kolejny rok tez się piszę 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? Anitko takie kartki jak umiesz zrobić :) A co Ty chcesz oc swoich kartek? Przecież łądne są i z serduchem robione :)
      Tak, sama kartka

      Usuń
    2. A mnie dopiszesz do wymianki?

      Usuń
    3. Oczywiście :) mówisz i masz :)

      Usuń
  41. Ulcia piękne karteczki przygotowałaś, oczywiście bawię się dalej, jakieś zwierzątko się wykombinuje, a że ja tak naprawdę zaczynam zabawę to czuję niedosyt i w przyszłym roku chciałabym się też pobawić :)
    Na wymiankę i ja się zapisuję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O, jakie fajne. I z przyjemnością dołączyłabym się do zabawy i ja.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaszalalas tym razem! Ale i pokazalaś, że temat rzeka, więc ciekawe co też uczestniczki stworzą....

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem jak to się stało, ale nadrabiam :) Oczywiście wpisuję się na wysłanie kartki, bez różnicy - czy w Polsce czy też za granicę :) Także proszę mnie do tej listy dopisać :)
    A przyszły rok? Oczywiście, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ulka zapomniałam dopisz mnie oczywiście na wymiankę karteczkową:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uleńko karteczki powalają,są przecudne.
    Na wymiankę chyba też się zapiszę ,nigdy nie brałam udziału ,więc czas spróbować .
    Przyszły rok,owszem jestem zwarta i gotowa.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zwierzaczki na świątecznych kartkach:) Co do kontynuacji zabawy to ja jestem jak najbardziej na TAK:)Jeśli chodzi o wymiankę karteczką to ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoje kartki są przepiękne (lisek dla mnie naj, naj ...).
    Jeżeli chodzi o kontynuację zabawy to ja z przyjemnością czyli TAK.
    Na wymiankę kartek też się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ula, zapisuję się na wymiankę :) I dalej chcę się z Tobą bawić :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. Kartki są super! Bawię się dalej i zapisuję na wymianę

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne karteczki Ulu zrobiłaś, sama nie wiem która ładniejsza :) z przyjemnością porobię z Tobą karteczki na BN 17 i wezmę udział w wymianie, zaraz maila piszę.
    Wyjazd trochę mnie zdezorganizował ale działam prężnie na polu karteczkowym, żeby Twoje łakome żabki podkarmić jeszcze w listopadzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń