Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 15 listopada 2016

401. Listopadowo z Ewą i Inką

Z Ewą spotykamy się po raz ósmy. W tym miesiącu fioletowo i warstwowo, a dodatkowe utrudnienie... świątecznie. 

Fiolet nie należy do moich ulubionych kolorów, a mimo to tym razem pokusiłam się  o zrobienie dwóch karteczek, aż sama się sobie dziwię...

Pierwsza świąteczna z shaker boxem, który zrobiłam wg kursu Marty Borowskiej (możecie go znaleźć Tutaj)
 Grafika znaleziona w odmętach internetu pokolorowana przez mnie kredkami akwarelowymi.
 Większość elementów na kartce to przydasie od Was :)
Druga kartka okolicznościowa
 Wszystkie kwiatki są w różnych kolorach fioletu... nijak nie dało się zrobić zdjęcia, żeby wyszły kolory takie jakimi są.
***
U Inki z kolei w tym miesiącu temat przewodni to dzieci, sanki, sanna... Ja zdecydowałam się na dzieci i powstały dwie proste karteczki.




***
Dziewczyny kartkujące ze mną proszę sprawdźcie (Tutaj) czy wszystkie osoby zainteresowane wymianką BN są na liście, ponieważ część z Was pisała komentarze, a część maile. Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć to macie czas do 25 listopada 2016.

52 komentarze:

  1. Śliczne te Twoje karteczki. Ja tak nie potrafię i troszkę Ci tych umiejętności zazdroszczę(choć absolutnie nie złośliwie) Ale oczy nacieszę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, Ulka- zauroczyły mnie te we filetach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulka powiem tak fioletowo po mistrzowsku, cudowne karteczki muszę też zajrzeć do Marty i zrobić kartkę z shaker boxem tak kusicie, a karteczki w zabawie u Inki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, Ty zawsze wyprzedzasz moje działania :) Ja też zrobiłam dwie kartki jedną świąteczną drugą okazjonalną, tylko że pokażę je dopiero za kilka dni.
    Śliczne są te Twoje fioletowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie okiełznałaś FIOLET :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowy to mój ulubiony kolor, więc karteczki tym bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula - piękne!!! Ta z ptaszorkami zwłaszcza :)A ja się nie zapisałam na wymiankę?! To lecę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, cudne kartki. Shakery uwielbiam, bo zawsze kojarzą mi się z takimi kulami, w których po potrząśnięciu wirował "śnieżek". A kot przebrany za pszczółkę jest rewelacyjny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki wyszły superaśne, grafiki są powalające :* podziwiam, że udało Ci się na którąś zdecydować :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace ☺.ja lubie fiolet chociaz bardziej u innych niz u siebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie wpasowałaś się w wyzwanie. Wyszły pięknie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulko jak zwykle zachwycasz swoimi kartkami, wszystkie są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra karteczki , w tych ptaszkach też się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fiolety świąteczne urzekająco nastrojowe! Nasze dzieciaczki kochane aż w dwóch gromadkach :) no no - retro górą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki. :) och jak Ty to wszystko zgrabnie łączysz, że takie cudeńka powstają.

    Na liście jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te fioletowe :-)Ptaszorki w czapkach też sobie ściągnęłam ,świąteczne do Inki pięknie ozdobione wstążką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula kartki są przepiękne , shaker box wyszedł świetnie , grafika w nim jest rewelacyjna. Grafiki z dziećmi cudowne. Fajnie się robi te kartki z grafikami, już nie potrzebują wielu dodatków.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!!!!!!!!!!!!Cudnie !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz świetne pomysły na karteczki! Podziwiam je!
    A co do wymianki to coś przegapiłam -ale jestem bardzo zainteresowana i poproszę o wpisanie mnie na listę. Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki zrobiłaś:))chyba Ci się wydawało,że nie lubisz fioletu:))za to on Ciebie lubi:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki. Bardzo lubię takie grafiki w starym stylu jak w ostatnich z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te Twoje karteczki :) Fiolet dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie śliczne ale ta pierwsza naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale poradziłaś sobie z tym fioletem! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się spodobały twoje karteczki, lubię takie:) Szczególnie the z shaker boxem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyszły Ci te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ulus ślicznie Ci wyszły te fiolety! Ptaszory z ruszajacymi sie gwiazdkami przesliczne! No i dzieciaczki tez urocze! Pozdrawiam prawie z Krakowa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulcia karteczki obie piękne, ale zachwycam się tą fioletowo-świąteczną. Przede wszystkim kolor jest nietypowy jak na świąteczną kartkę, więc chyba i trudniejszy, a przynajmniej tak mi się wydaję. A wyszła fantastycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super karteczki :) Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prace! Te fiolety wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja fiolety uwielbiam, więc Twoje kartki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uleńko! Cudowne Karteczki ,Mnie zauroczyła ta ostatnia -Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię te grafiki retro, pięknie je wykorzystałaś i ozdobiłaś na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne, zachecasz do zrobienia takich :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczki są przecudne, pięknie dobrane wszystko kolorystycznie, cudo i tyle! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękniste i te fiolety i te dzieciaczki 😃

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne karteczki! A ten shaker to dla mnie nowość.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne karteczki i takie pogodne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne karteczki :-)
    Wszystkie bez wyjątku !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybrałaś świetne grafiki. Dwie pierwsze zabawne a te z dziećmi bardzo wzruszające. Wszystkie karteczki są śliczne efektowne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna jak zawsze te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne karteczki, mają tyle ślicznych detali, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne!!! Każda wyjątkowa.
    Pozdrawiam Uleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uluś przepiękne karteczki! Mnie drygu brak do takich prac, więc tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niezłe wytyczne dziewczyny dały ale super sobie z nimi poradziłaś, bo kartki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Co tu dużo pisać Uleńko. Karteczki przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne wszystkie, ale najbardziej podoba mi się pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń