piątek, 25 listopada 2016

404. Wymianka kartki BN 2016

Na wymiankę kartki BN 2016 zgłosiło się 31 zdolnych i kreatywnych osóbek :) 
Ze względu na nieparzystą liczbę osób uczestniczący i wyniki referendum wymianka będzie w formie łańcuszka. 

Zasady są bardzo proste:
1. Na adres e-mail otrzymacie od mnie adres osoby, do której macie wysłać karteczkę (nie będziecie wiedzieć od kogo Wy dostaniecie - niespodzianka :)
2. Karteczka ma być ręcznie robiona (może być z naszej zabawy, zabawy u Ani, Inki lub zrobiona specjalnie).
3. Karteczkę wysyłacie tak, żeby dotarła na miejsce do 20 grudnia 2016r. Karteczki nie pokazujecie na blogu dopóki nie dojdzie na miejsce, żeby nie zepsuć niespodzianki.
4. Posta, w którym pokazujecie karteczkę podpinacie do żabki. 

Życzę wszystkim udanej wymianki :) 


***
Adresy rozesłane, proszę sprawdźcie czy każda z Was dostała adres.

21 komentarzy:

  1. Uleńko, czy dobrze rozumiem, że tematyka kartki jest dowolna?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu, dowolna byle była świąteczna ;)

      Usuń
  2. A ja się rozpędziłam i w poniedziałek chciałam słać:)
    Może być kartka zrobiona już i opublikowana?

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super , zaraz sobie banerek powieszę co by nie zgubić żabki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz Uleńko, dopiero teraz do Ciebie zajrzałam i już wszystko wiem :) Dzięki za adres.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, ze dostałam adres do wysyłki. Odnośnie posta, to najlepiej po 20 publikować i nakarmić żabkę �� :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję, że adresik mam :)
    Całusy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Milej zabawy Piekne ☺ ja juz nie dam rady ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Ja nigdy do tej pory nie zwróciłam uwagi, że jesteś z Rzeszowa! Toż to prawie sąsiadkami jesteśmy :)
    Życzę Wam udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adresik już mam ,zatem czekamy teraz na wysyłanie .
    Dziękuję Ulcia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za adres, będę się szykować do wysłania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wysłana, już doszła :)
    Nie będzie posta z kartką bo ... bo nie pamiętam jaką wysłałam ale mogę pokazać jaką dostałam (jak dojdzie) ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już dawno wysłałam, ale nie pamiętam czy napisałam ,że to wymianka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ups... opublikowałam posta a właśnie zajrzałam na listę i to nie od Beatki miała być karteczka :P ojojojojoj potrzebna będzie aktualizacja :P

      Usuń
  14. Właśnie z powodu takich nieporozumień zamieściłam dzisiaj listę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ada opublikowała post o wymiance, ja dodałam zdjęcie wysłanej przeze mnie karteczki. Wszystko z mojej strony jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń