czwartek, 1 grudnia 2016

408. Kartki BN 2016 - grudzień_wytyczna

Wytyczna na grudzień: minimum trzy wytyczne z poprzednich miesięcy na jednej kartce

Wybieracie min. trzy wytyczne z pośród 11, które były do tej pory i tworzycie swoje piękne, niepowtarzalne karteczki. Dla przypomnienia:
styczeń - czerwony
luty - bombka
marzec - kokardka
kwiecień - gałązka choinki
maj - czapka elfa/gnoma
czerwiec - gwiazdka
lipiec - aniołek
sierpień - guzik
wrzesień - śnieżynka
październik - gwiazda betlejemska
listopad - zwierzątko 

Czerwony + kokardka+gwiazdka
 Reniferek jest bardzo szybki do wyhaftowania.
Czerwony+czapka elfa+bombka+gałązka choinki
 Karteczkę ozdobiłam cekinami.
 Gwiazdka + poisencja+czerwony+bombka (malutka, ale jest)
 Ptaszek fioletowy przygotowany był do Ewci ;)

Myślę, że temat jest bardzo prosty i nie będziecie miały z nim żadnych problemów.
Żabka czeka na Wasze karteczki do końca grudnia, ale myślę, że Wasze karteczki powstaną zdecydowanie szybciej.
A w 2017r. zapraszam kto chętny na kolejną edycję wspólnego kartkowania.


Jako banerek do zabawy wstawcie zdjęcie swojej kartki, z której jesteście najbardziej zadowolone (oczywiści, jeśli chcecie).

***
A teraz przyjemności :)

Bony do zrealizowania w sklepie Przydasie Pasjonaty otrzymują:
1. Iwona - bon na 50 zł
2. Mafalda @ Mouse - bon na 30 zł

A świąteczną niespodziankę przygotuję dla Natalii F

Dziewczyny serdecznie gratuluję :)

Zapraszam do sklepu Agnieszki Przydasie Pasjonaty, gdzie trwa Jesienne czyszczenie magazynu


39 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, a ta z ptaszorem to mnie zachwyciła najbardziej :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z wytycznymi wymyśliłaś:) Wszystkie przykładowe karteczki bardzo mi się podobają, ale ostatnia powaliła na kolana;)Ojej jaka miła niespodzianka na początek dnia:D Już nie mogę się doczekać co to za niespodzianka będzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki, haft oczywiście wspaniały sam w sobie a i grafiki w karteczkach piękne. Ptaszynka śmieszna a elfik słodziak. Wytyczne rewelacyjne-jest w czym kombinować. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki! Reniferek śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, rogacz wkomponowany idealnie a ptaszyna przeurocza. Gratki dla nagrodzonych a z takimi wytycznymi rozpoczynamy szał tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny temat kartek an koniec :) Twoje karteczki Ulcia, jak zawsze są świetne :) No i gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. I wszystko jasne!:) może pójdzie mi szybciej niż w listopadzie:) heh! Zabieram sie w takim racie do roboty a Twoje Ulus karteczki sliczne!!! Gratki dla dziewczyn :) i milego i twórczego grudnia zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki stworzyłaś, Uleńko!
    Ptaszorek mnie rozbawił :)
    No i zaniemówiłam z wrażenia - piękna niespodzianka tu na mnie czeka. Nie wiem, co to za okazja, ale cieszę się bardzo :))) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy moge jeszcze zeszly miesiąc nadrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstaną bardzo ciekawe karteczki! Już nie mogę się ich doczekać :)
    Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki, a ta ptaszyna jest super:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula świetny temat , bardzo mi się podoba . A Twoje kartki wszystkie są świetne, wzorek na reniferka bym chętnie przygarnęła :-)A zezowaty ptaszorek zdecydowanie w moim stylu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko, ogromnie Ci dziękuję za niezwykłą niespodziankę: piękną karteczkę i równie śliczną zakładkę. Twoje hafty są wspaniałe, a literkę B pozwolisz, że gdzieś wykorzystam. Na razie wisi na wystawce w oknie mojego pokoju, bo taki mam zwyczaj, że karteczki imieninowe i świąteczne od dobrych ludzi eksponuję na widoku. Bardzo mnie ucieszyłaś tym upominkiem i pamięcią. Z moim pamiętaniem jest gorzej, ale chyba dlatego, że ciągle biorę na siebie zbyt wiele obowiązków. Cieplutko pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulciu, ja się już zgłaszam na następny rok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to trzeba zrobić mixa :)
    Kartki słodziachne :) A ptaszek wymiata!
    Gratuluję Dziewczynom :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo sympatyczne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super:))nawet już wiem co zrobię:)))
    Koleżankom gratuluję:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki, ptaszek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zadanie na grudzień .
    Twoje karteczki są śliczne,z ptaszyną przesłodka .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  20. Szefowo melduję, że treści przez Ciebie udostępnione zrozumiane i zakodowane. Biorę się do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki.
    Temat na grudzień bardzo sympatyczny. ( w pierwszym zdaniu zamiast listopad powinien być grudzień )
    Gratuluję dziewczynom.
    Piszę się na następny rok 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł :) Twoje piękne kartki mobilizują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne inspiracje przygotowałaś, a ja oczywiście bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki, a ptaszorek wiadomo... skradł serducho.
    Ulka nie tylko dołączam w przyszłym roku, ale doczytawszy regulamin dołączę i w tym na zamknięcie I edycji ;)
    Banerek wrzucam na bloga. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uporałam się dzisiaj z moją kartką.
    Twoje są świetne, takie radosne, pięknie skomponowane ...
    Bardzo chętnie będę się dalej bawić (czekam cierpliwie na wytyczne styczniowe).

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje! Jak zwykle bardzo różnorodnie i oryginalnie :). Bardzo dziękuję za tegoroczną zabawę i zgłaszam się w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ufff... zdążyłam. Podziwiam Twoją pomysłowość Uleczko i nietuzinkowe karteczki. Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też zdążyłam :) Ledwo ,ledwo ;)

    OdpowiedzUsuń