Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

piątek, 16 grudnia 2016

419. Grudniowe wygrane

W grudniu szczęście się do mnie uśmiechnęło i u Agnieszki, która prowadzi bloga Anioły są wiecznie zielone wylosowałam piękny wianek. Agnieszka do wianka dołączyła słodycze i piękną karteczkę.

Agnieszko jeszcze raz bardzo dziękuję za piękną przesyłkę.

***
Los uśmiechnął się też do mnie w candy u Ewy. Od dawana podziwiam twory Ewy i wzdycham do nich, a teraz mam pięknego anioła :)
 Ewa dołączyła jeszcze piękną karteczkę z podziękowaniem za udział w zabawie, karteczkę świąteczną w formie bombki i scrapki.
Prawda, że jest piękny!
Ewuni dziękuję z całego serca za wspaniałą przesyłkę.

***
To nie koniec, bo jeszcze u Marzenki zgarnęłam śliczny mini album :) Zdjęcia zapożyczone od Marzeny...
Marzenko dziękuję za cudny album.

***
Zauważyłam, że jest trochę problem z wymianką w takiej wersji, jak zaplanowałam... Dziewczyny nie dopisują, że karteczki są w ramach wymianki i macie problem z rozpoznaniem czy kartka, która przyszła to ta, na którą czekacie.
I tak się zastanawiam czy jednak nie opublikować listy kto do kogo miał wysłać. Co o tym myślicie? 

41 komentarzy:

  1. Farciaro- ale Mikołaj Ci poprzynosił cudeńka:-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenty, gratuluje ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś farta w tych losowaniach , takie cudne prezenty zgarnęłaś. Najbardziej mnie zaskoczył ten wianuszek w wersji robionej na drutach , jest naprawdę świetny !!
    Z tą lista osób z wymianki chyba dobry pomysł, choć dziwi mnie fakt , że nie ma na kartkach dopisku o wymiance :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo :) Jak już wygrywać to na poważnie :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Uleńko tylu ślicznych prezentów! Byłaś mega grzeczna ;)
    A w aniołku byłaś tak zakochana, że musiał trafić do Ciebie - po prostu ściągnęłaś go dobrymi myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialosci Ulus wygralas:) a karteczki sama sie przyznam ze chyba nie napisałam ze to w ramach wymianki-przepraszam! Możemy z ta lista jeszcze poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie listonosz przyniósł mi przesyłkę wymiankowa i jest napisane ze to na Wymianka Ulu, jednak niektórzy o tym pomyśleli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty!!! Ten anioł jest przepiękny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. No no ile prezentów :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miałaś szczęście, super, oby tak dalej i dopisywało. Prezenty fantastyczne dostałaś.
    A co do wymianki, to może rzeczywiście zrób taką listę, bo z doświadczenia wiem, że dużo osób nie podpisuje co z jakiej okazji...

    OdpowiedzUsuń
  11. No Mikołaj na całego 🎅 🎅 🎅
    Hmmm no ja nie wiem co masz zrobić może jeszcze poczekaj z listą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podarunki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne nagrody do Ciebie dotarły. Anioł faktycznie przepiękny!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknych prezentów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia super prezenty, Anioł świetny,ja w mojej przesyłce napisałam, że wymiankowa u Ciebie, myślę, że lista może byćniezbędna jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty ekstra, no cóż masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, wspaniałe podarki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulciu, Mikołaj Cię bardzo polubił:) Co do wymianki, to właśnie dostałam SMS z PP, że moja kartka została doręczona, tak więc dzisiaj nakarmię żabolca:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęściaro :) - prezenty cudne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pięknych prezentów 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłaś bardzo, bardzo grzeczna;) Piękne rzeczy wygrałaś! Gratuluję i pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się Uleńko, że jesteś zadowolona z prezentu.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, dostałaś przepiękne prezenty:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to jesteś jednak szczęściara,ale nie zazdroszczę ,cieszę się razem z Tobą .
    Pozdrawiam Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Grrr... no ja nie mam doświadczenia jednak w takich zabawach :/ Nie pomyślałam, żeby zaznaczyć, że to w ramach wymianki ... ale w przyszłym roku się poprawię :)) Melduję jednakże, że kartka do wylosowanej osoby powędrowała już tydzień temu. A swoją od Małgosi otrzymałam.
    Całusy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję przepięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko! Widzę że my obie w tym miesiącu takie szczęściary , Prezenty cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne prezenty Ulu dostałaś, mikołaj widać spisał się na medal:-)
    Na swojej karteczce dopisałam że to wymianka:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęście się do Ciebie uśmiechnęło i to parę razy:)))gratuluję:))no ja też Ci nie napisałam,że to co do Ciebie dotarło to w ramach wymianki kartkowej:)))może faktycznie lista by była dobra:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne upominki wymiankowe. To miło rozpakowywać paczuszki a potem oglądać, oglądać ...... i cieszyć się, cieszyć się,..... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty! Widać, że szczęście Ci sprzyja, a dziewczyny przygotowały super upominki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękności dostałaś Kochana :*
    Ups :P ja nie napisałam że to z wymianki kartka. Ale wtopa - jakby to Szymek powiedział. Swoją kartkę już mam ale czekam aż moja dotrze i będę się chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Ale piękności dostałaś! Najpiekniejsza, jak dla mnie, jest Anielica ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń