sobota, 3 grudnia 2016

410. Roztańczona śnieżynka

Śniegu, jak na razie jak na lekarstwo. Jeden dzień pada śnieg, a na drugi deszcz... w czwartek śnieg, w piątek deszcz, sobota śnieg...
Dobrze, że Danusia w tym miesiącu dała śnieżynkę :) zaśnieżymy nasze blogi :)
Ja zrobiłam coś co już dawno chciałam - bombki 3D w akrylowych kulach (zakupy zrobiłam w sklepie zielone koty - kupiłam bombki akrylowe i śnieg - bardzo szybka wysyłka - polecam).






Do wykonania kul wykorzystałam:
- bombki akrylowe - zielone koty
- pastę strukturalną sztuczny śnieg - zielone koty
- szyszki modrzewiowe (przywiezione z "domu" :))
- poisencje od Joli
- wstążkę kupioną w Rossmannie

Danusiu mam nadzieję, że przyjmiesz moje nie śnieżnobiałe bombki.

Lubię śnieżnobiałą biel w postaci śniegu otulającego krajobraz i oszronionych drzew. Święta Bożego Narodzenia bez śniegu to nie święta. A białe to mam tylko firanki :)..., no i bluzki do pracy, które zawsze mają jeszcze jakiś niebieski paseczek i nie są śnieżnobiałe.

71 komentarzy:

  1. Jakie śliczne z przyjemnością się je podziwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe bombki. Takie prawdziwe szyszeczki są super ozdobą.
    Buziaczki, Ulciu i miłego weekendu.
    Ps. Nie znałam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne. Cos innego i zachwycającego. Pięknie stonowane kolory. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe bombki wyszły. Warto było wyciągnąć zakupione produkty aby stworzyć cudeńka ozdobne na święta:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i takie nie spotykane bombki Ci wyszły :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko bombeczki są cudnej urody,pięknie zamknęłąś w środku te śliczne kwiatki i śnieżne szyszki .
    Cieszę się ,że ten kolor wszystkim przypasował,och będziemy mieć śnieżne święta,jak nie za oknem to chociaż w domach.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Pozwolisz, że się zainspiruję, bo mam taką akrylową bazę?

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne:) będą piękną świąteczną dekoracją!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wykonałaś zadanie:)piękna bombka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :) nigdy nie robiłam takich bombek, może kiedyś spróbuję - póki co tylko podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne, delikatne bombeczki. Ozdoba ze smakiem:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Woww!!ślicznie Ci wyszły:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne bombki! Kiedyś kupiłam akrylowe jajka i do tej pory czekają na wenę;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, niesamowita ta bombkowa ozdoba świąteczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne bombki! Szkoda, że nie ma u was porządnego śniegu. My się akurat nim cieszymy. Dzisiaj chodziliśmy z dzieciakami na sanki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna świąteczna ozdoba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śnieżynka to wdzięczny temat.
    Mam takie bombki ale nie umiem je wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to spróbuj je wykorzystać tutaj masz kursik :) http://pakamerka.blogspot.com/2016/11/choinki-do-bombki-przestrzennej-krok-po.html

      Usuń
  20. Ulenko! Prześliczne są te bombeczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, jaka urocza jest ta śnieżynka.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, kolejna niesamowita praca! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulcia, ślicznosci nam tu pokazujesz, takie bombeczki prezentują się przepięknie. Mam tylko pytanie, czy pasta śniegowa i strukturalna daje ten sam efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :) myślę, że nie do końca - w paście strukturalnej drobnoziarnistej sztuczny śnieg znajdują się takie drobinki imitujące śnieg, których nie ma w zwykłej paście strukturalnej, ale to tez pewnie kwestia odpowiedniego nałożenia. Lidziu się na tym nie znam, ja w chwili obecnej to mocno eksperymentuję ;)

      Usuń
    2. No ja właśnie też się nie znam :) Chciałam nawet tego spróbować. Zamówiłam pastę śniegową w jednym sklepie, to nie wysłali, bo napisali że się skończyły. Zamówiłam w drugim to zamiast śniegu dostałam jakiś klej, zakupiłam na allegro, to z ta kobietą w ogóle nie szło się dogadać żeby podała nr konta do przelewu i po miesiącu próśb wszelakich zrezygnowałam z zakupu. Chyba nie dane mi było w tym roku tego spróbować :)

      Usuń
    3. Ja kupiłam w Zielonych kotach za 9 zł, a przesyłka ekspresowa - polecam :)

      Usuń
  24. Fantastyczny pomysł Ulko :) Bombki kiedyś kupiłam, papier ryżowy też i czekają... ;) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są te kule, Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja biel uwielbiam :) Bombki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wspaniałe wyszły!!! Cudnie beda wyglądać na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne bombki - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne bombeczki. I niebieski przemyciłaś. Czyżby do pokoju Izy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne bombki, udało ci się zamknąć w środku zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są! Bombki mam ale już nie mam co do nich włożyć ... w przyszłym roku zrobię bo mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudne te bombki!! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Są śliczne Uleńko, miałaś wspaniały pomysł na wykorzystanie szyszek. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne śnieżynki. Też ostatnio zakupiłam takie bombki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się takie bombki! Sama jeszcze nie próbowałam. Twoje bombki są naprawdę przepiękne! Zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie śniegu pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, rewelacyjnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne !!!
    Zachwyciłam się tymi bombeczkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo eleganckie bombki zmajstrowałaś! Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne! Piękne, po prostu WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne dekoracje na choinkę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Dopiero jak doczytałam do momentu, że bombki nie są śnieżnobiałe to cofnęłam się do zdjęć - wcześniej wydawały mi się być mocno białe :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne Kochana :* u mnie wciąż leżą i czekają. Kiedyś miałam zrobić w nich mini krajobraz ale nie wyszło mi tak jak chciałam i tak sobie czekają.

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna, też mam podobny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne bombki będą zdobiły choinkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne bombka!!!
    Moje kule kupione dwa lata temu leżą, może Twoja praca zainspiruje mnie i wreszcie je wykorzystam :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem oczarowana Twoimi bombkami. Piękne . Życzę magicznych i białych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Żałuję, że czasu mi zabrakło na te akrylowe bombki, ale chyba tak pięknych bym nie zrobiła :-). Cudne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądają cudnie :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe bombki, planuję zrobić takie za rok. Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń