wtorek, 6 grudnia 2016

413. Grudzień z Anią

Ostatni w tym roku miesiąc kartkowania z Anią. Wszystkie Ani wytyczne były przyjemne  w "tłaczaniu" ich w kartki. Na grudzień wybrałam wytyczne styczniowe, bo najszybciej znalazłam do nich materiały :) 


Powstały (jak to mówi Viola ) trzy "zwyklaczki"






Grudniowy kolaż dla Ani

Kolaże wszystkich kartek BN
Na zabawę do Ani i Inki zrobiłam po 13 kartek (+ grudniowe)


W mojej zabawie zrobiłam 30 kartek


Nie zrobiłam zdjęcia tak, jak Ania prosiła tylko kolaż. Niektóre karteczki powędrowały już w świat... Pierwszy raz mam ten komfort, że mam kartki już na początku grudnia i się nie stresuję... Mało tego mogę jeszcze dziecku na kiermasz świąteczny do szkoły dać :)
Aniu dziękuję za wspólną zabawę przez cały rok :)

38 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie karteczki, jak patrzę na zebraną całość w kolażu to naprawdę ogrom pracy został włożony w ich powstawanie. Imponująca ilość a i Izabelka ucieszy się że może do szkoły zabrać piękne prace mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, piękne kartki, a ten zwyklaczek ze stokrotkami wyklutymi z jajka jest po prostu... niezwykły.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie zabaw Ulus! To dzieki Wam większość nie mysi panicznie robić kartek w grudniu bo jemamy gotowe:) sliczne zrobiłaś grudniowe karteczki, podoba mi sie najbardziej ta na Boże Narodzenie, zwłaszcza napis, swietny jest! Usciski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i zwyklaczki, ale przepiękne! A urobek karteczkowy potężny :) Do wyboru, do koloru, a najważniejsze, że na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne !
    Ja też już części karteczek nie mam, rozdałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne piękne karteczki!
    Jestem pod wrażeniem tego, ile udało Ci się stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula jak patrzę na Twoje kolaże z trzech zabawach to aż mi się serce raduję. To jest dopiero zestaw pięknych kartek. Bardzo się cieszę, że zorganizowałyśmy te zabawy to był strzał w dziesiątkę.
    Co do grudniowych kartek to widzę, że styczeń cieszy się największym powodzeniem :-). Super są Twoje karteczki, moja faworytka to ta z jajem , grafika genialna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są przeurocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to był Uleńko bardzo fajny pomysł z tym kartkowaniem cały rok:)))może przeciągniemy go na następny????kartki się absolutnie przydały,jeszcze muszę parę dorobić,ale idzie mi to już coraz lepiej:))no,jeszcze ostatnia się robi,ale mam trochę czasu:))))a Twoje bez wyjątku wszystkie piękne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania już ogłosiła rok 2017 pod hasłem wspólnego kartkowania :) u mnie też będzie II edycja :)

      Usuń
  10. W zwyklaczkach siła, bo to one są najpiękniejsze. Kartek zrobiłaś zatrzęsienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, ale piękne efekty karteczkowych zabaw! Ja trochę się obijałam, więc muszę dorobić, bo braknie na wysłanie;)
    Pozdrawiam Uluniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwyklaczki a jakie śliczne wyszły :) Fajny pomysł Ania miała z tym zbiorczym zdjęciem, teraz widać ogrom naszej pracy. Fajna sprawa to robienie kartek przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity rok miałaś, ale się opłaciło, karteczki są zachwycające:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulcia dorobiłaś się pokaźnej kolekcji karteczek,normalnie możesz otworzyć sklepik .
    Dzisiejsze zwyklaczki też są superaśne .
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki cudowne! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity wysyp całorocznego dzieła świątecznego i nie tylko- piękne prace i ostatnie zwyklaczki też są urocze. A na 2017 się piszę- mam nadzieję, że nic już mi nie wypadnie w przyszłym roku...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Karteczki wszystkie Piękne, A ten zbiór karteczek Wspaniale się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wysyp przepięknych karteczek Uleńko.
    No i masz jak ten rok szybko zleciał - no prawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, ale ta środkowa najbardziej mi spodobała.
    A reszta kartek robi ogromne wrażenie w takim kolażu. Tyle pięknych kartek powstało przez ten rok.
    I w sumie dopiero niedawno zaczęłam się bawić u Ciebie, ale już się wkreciłam :) dlatego bardzo się cieszę, że będzie II edycja 😁
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, efekt jest piorunujący! podziwiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbiór kartek bardzo okazały. Gratuluję Ci "karteczkowy Pracusiu". Wciąż swoimi działaniami inspirujesz mnie i mobilizujesz do tworzenia kartek. Przez ostatni rok dzięki Tobie wiele się nauczyłam i wykonałam różnych kartek. Dzięki, pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, piękne, piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łądne są Twoje zwyklaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie tam zwyklaczki? bardzo fajne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kartki. Piękna kolekcja z całego roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. No kochana prawdziwe żniwa :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały efekt całorocznego kartkowania. Dzięki Twojej zabawie i ja mam już karteczki do wysłania . Grudniową pokażę wkrótce . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zwyklaczki.
    Zbiór kartek imponujący. A ilość na twoją zabawę powalająca 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponująca kolekcja i do tego jaka ciekawa :DDD. I te Twoje "zwyklaczki" też bardzo ładnie Ci wyszły :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki Kochana. Można nawet powiedzieć że taka kolekcja wyszła. A ja dzięki Tobie też mam karteczki gotowe do wysłania :* Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. wcale nie są to takie zwyklaczki, a wielkanocna wręcz zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może i zwyklaczki, ale jakie cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne i pomysłowe kartki :-))) Wspaniałych pomysłów ,mnóstwa czasu na tworzenie i przyjemności :-)))

    OdpowiedzUsuń