środa, 14 grudnia 2016

418. Stroik świąteczny

Mam i ja! A raczej miałam, bo stroik poszedł na szkolny kiermasz wraz z córką ;)
Pokusiłam się w końcu o stroik świąteczny wg kursu Danusi. Kolorem przewodnim miał być czerwony... A jak większość z Was wie nie jest to mój ulubiony i wymarzony do pracy kolor, więc trochę przerażała mnie perspektywa pracy z tym kolorem. Ostatecznie powiem Wam, że wyszło dużo lepiej niż się tego spodziewałam i w konsekwencji z żalem się rozstałam się z tym stroikiem.
 Gwiazdę pomalowałam podkładem do decoupage, a później lakierem dekoracyjnym złotol. W związku z tym nie jest taki bardzo błyszczący.
 Czerwone brokatowe bombki złamałam dużą ilością szyszek sosnowych, które ozdobiłam pastą strukturalną sztuczny śnieg. 

Danusiu dziękuję za Twój kurs dzięki, któremu powstał stroik.


Stroik zgłaszam na wyzwanie 


***
Dziękuję za takie ciepłe przyjęcie Pani Gnomek :) 
Gnomciątek w tym roku raczej nie przewiduję... Heheh... Niech Pan Gnomek i Pani Gnomek na razie nacieszą się sobą ;)

***
Dziewczyny z wymianki karteczkowej jak tam Wasze karteczki już w drodze? A może już u Was? Jeżeli już dostałyście karteczkę, a Wasze też już u adresatów to proszę o posty :)
Jak macie jakiekolwiek wątpliwości to piszcie do mnie.
Żabka wymiankowa bardzo głodna i czeka, aż ją nakarmicie :)


45 komentarzy:

  1. Świetny stroik, bardzo fajnie i zarazem dość szybko się go robi. A na kiermaszu w szkole poszło mi pięć w błyskawicznym tempie. U mnie karteczka wymiankowa pójdzie dopiero jutro:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik śliczny wyszedł. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulu piękny stroik. U mnie powstawały masowo. Jeszcze dwa mi się zostały, ale już czekają na nowych właścicieli. Moja karteczka wysłana, a do mnie jeszcze nie dotarła. Czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stroik :) Wcale się nie dziwię, że chciałaś go zostawić dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stroik! Swojego, do klasy, zrobiłam w ubiegłym roku i mam do dziś;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko! Bardzo piękny Stroik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ci wyszedł ten stroik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stroik Ci wyszedł :) Co do wymianki to ja już swoją kartkę wysłałam spory czas temu, ale do dziś nie mam żadnej informacji czy doszła czy też nie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula stroik świetny , lubię te stroiki wg Danusi kursu. W poprzednich latach zrobiłam ich dość sporo , do dziś mi zostało pudło rolek po papierze. Niestety w tym roku brakło już czasu :-(
    Moja karteczka z wymianki poleciał już dawno .. ale nie wiem czy dotarła do adresatki bo nie mam potwierdzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, choć czerwień nie należy do Twoich ulubionych kolorów, poradziłaś sobie doskonale! Szyszki, bombki i te cudne dzwoneczki. Piękny stroik i mam nadzieję, że trafi w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam czerwień, więc się zachwyciłam twoim stroikiem. Nie tylko z powodu czerwieni, rzecz jasna.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny stroik, czuć klimat Świat, gdy się na niego patrzy :) dziękujemy za udział w wyzwaniu w egocraft! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulciu, stroik jest wspaniały. Do mnie karteczka doszła. Swoją wysłałam w poniedziałek (listem poleconym), ale nie mam sygnału czy doszła.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny stroik! Moja kartka dotarła do M. , ja na swoją czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stroik cudny, żal by mi było się z takim rozstać :)
    moja karteczka wysłana dziś. Właśnie się zorientowałam że nic nie napisałam o wymiance i adresatka się chyba nie domyśli..ehh, brawo ja.. na swoją czekam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stroik -będzie ozdobą świątecznego stołu:) List dotarł -dziękuję bardzo Ulu za pamięć i życzenia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroik bardzo piękny. Kolory jak najbardziej trafne . Brokatowa czerwień ma to do siebie ,że dodaje klimatu zieleni :) Mnie jak najbardziej to połączenie kolorów się podoba . Ja już moją kartkę wysłałam w świat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulka, stroik przepiękny i niezwykle klimatyczny- bardzo m się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulus, stroik wspaniały! Co do kartek , moja poszła i czekam na obdarowanie niespodzianka karteczkowa:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiezdny stroik bardzo oryginalny.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny stroik Uleńko :)
    Karteczka od Ani już dotarła, moja poleciała do mojej pary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda :-))) Zawsze możesz zrobić następny i następny i ... , bo chętnych na niego może być wielu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny stroik, Uleńko!
    A ja z całego serducha dziękuję za cudną jeżykową karteczkę :)))
    Uściski *:

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie masz się co obawiać czerwieni, bardzo dobrze Ci wychodzi :) Przepiękny stroik zrobiłaś :) Nastraja świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszedł elegancki i co najważniejsze własnoręcznie zrobiony stroik :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulcia śliczny świecznik,jak miło,że wykorzystałaś mój kursik i tak pięknie Ci wszystko wyszło.
    Karteczka wymiankowa do mnie dziś dotarła,a moja jeszcze w drodze do właścicielki,pewnie po niedzieli dotrze.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyszło.Dziękuję za udziałw wyzwaniu egoCraft.Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny stroik. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń