piątek, 16 grudnia 2016

419. Grudniowe wygrane

W grudniu szczęście się do mnie uśmiechnęło i u Agnieszki, która prowadzi bloga Anioły są wiecznie zielone wylosowałam piękny wianek. Agnieszka do wianka dołączyła słodycze i piękną karteczkę.

Agnieszko jeszcze raz bardzo dziękuję za piękną przesyłkę.

***
Los uśmiechnął się też do mnie w candy u Ewy. Od dawana podziwiam twory Ewy i wzdycham do nich, a teraz mam pięknego anioła :)
 Ewa dołączyła jeszcze piękną karteczkę z podziękowaniem za udział w zabawie, karteczkę świąteczną w formie bombki i scrapki.
Prawda, że jest piękny!
Ewuni dziękuję z całego serca za wspaniałą przesyłkę.

***
To nie koniec, bo jeszcze u Marzenki zgarnęłam śliczny mini album :) Zdjęcia zapożyczone od Marzeny...
Marzenko dziękuję za cudny album.

***
Zauważyłam, że jest trochę problem z wymianką w takiej wersji, jak zaplanowałam... Dziewczyny nie dopisują, że karteczki są w ramach wymianki i macie problem z rozpoznaniem czy kartka, która przyszła to ta, na którą czekacie.
I tak się zastanawiam czy jednak nie opublikować listy kto do kogo miał wysłać. Co o tym myślicie? 

41 komentarzy:

  1. Farciaro- ale Mikołaj Ci poprzynosił cudeńka:-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenty, gratuluje ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś farta w tych losowaniach , takie cudne prezenty zgarnęłaś. Najbardziej mnie zaskoczył ten wianuszek w wersji robionej na drutach , jest naprawdę świetny !!
    Z tą lista osób z wymianki chyba dobry pomysł, choć dziwi mnie fakt , że nie ma na kartkach dopisku o wymiance :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile prezentów... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :) Jak już wygrywać to na poważnie :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Uleńko tylu ślicznych prezentów! Byłaś mega grzeczna ;)
    A w aniołku byłaś tak zakochana, że musiał trafić do Ciebie - po prostu ściągnęłaś go dobrymi myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialosci Ulus wygralas:) a karteczki sama sie przyznam ze chyba nie napisałam ze to w ramach wymianki-przepraszam! Możemy z ta lista jeszcze poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie listonosz przyniósł mi przesyłkę wymiankowa i jest napisane ze to na Wymianka Ulu, jednak niektórzy o tym pomyśleli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty!!! Ten anioł jest przepiękny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miałaś szczęście, super, oby tak dalej i dopisywało. Prezenty fantastyczne dostałaś.
    A co do wymianki, to może rzeczywiście zrób taką listę, bo z doświadczenia wiem, że dużo osób nie podpisuje co z jakiej okazji...

    OdpowiedzUsuń
  11. No Mikołaj na całego 🎅 🎅 🎅
    Hmmm no ja nie wiem co masz zrobić może jeszcze poczekaj z listą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podarunki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne nagrody do Ciebie dotarły. Anioł faktycznie przepiękny!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknych prezentów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia super prezenty, Anioł świetny,ja w mojej przesyłce napisałam, że wymiankowa u Ciebie, myślę, że lista może byćniezbędna jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty ekstra, no cóż masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, wspaniałe podarki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulciu, Mikołaj Cię bardzo polubił:) Co do wymianki, to właśnie dostałam SMS z PP, że moja kartka została doręczona, tak więc dzisiaj nakarmię żabolca:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęściaro :) - prezenty cudne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pięknych prezentów 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłaś bardzo, bardzo grzeczna;) Piękne rzeczy wygrałaś! Gratuluję i pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się Uleńko, że jesteś zadowolona z prezentu.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, dostałaś przepiękne prezenty:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to jesteś jednak szczęściara,ale nie zazdroszczę ,cieszę się razem z Tobą .
    Pozdrawiam Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Grrr... no ja nie mam doświadczenia jednak w takich zabawach :/ Nie pomyślałam, żeby zaznaczyć, że to w ramach wymianki ... ale w przyszłym roku się poprawię :)) Melduję jednakże, że kartka do wylosowanej osoby powędrowała już tydzień temu. A swoją od Małgosi otrzymałam.
    Całusy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję przepięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko! Widzę że my obie w tym miesiącu takie szczęściary , Prezenty cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne prezenty Ulu dostałaś, mikołaj widać spisał się na medal:-)
    Na swojej karteczce dopisałam że to wymianka:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęście się do Ciebie uśmiechnęło i to parę razy:)))gratuluję:))no ja też Ci nie napisałam,że to co do Ciebie dotarło to w ramach wymianki kartkowej:)))może faktycznie lista by była dobra:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne upominki wymiankowe. To miło rozpakowywać paczuszki a potem oglądać, oglądać ...... i cieszyć się, cieszyć się,..... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty! Widać, że szczęście Ci sprzyja, a dziewczyny przygotowały super upominki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękności dostałaś Kochana :*
    Ups :P ja nie napisałam że to z wymianki kartka. Ale wtopa - jakby to Szymek powiedział. Swoją kartkę już mam ale czekam aż moja dotrze i będę się chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Ale piękności dostałaś! Najpiekniejsza, jak dla mnie, jest Anielica ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń