sobota, 17 grudnia 2016

420. Lampiony świąteczne

Naszło mnie na lampiony świąteczne. Słoiczki w szafie chomikowałam od dawna, a teraz przyszedł czas na ich wykorzystanie.
 Do ozdobienia wykorzystałam sznurek, szyszki modrzewiowe, które "potraktowałam" pastą strukturalną "sztuczny śnieg"...


 Czwarty lampion jest Izabeli. Jej pomysł i jej wykonanie. Pokryty sztucznym śniegiem i mgiełką. Ja tylko pomogłam rozrysować szablon sześcianu (bez dna). 



***
Listę kto do kogo miał wysłać kartkę zamieszczę 20 grudnia, żebyście mogły sobie sprawdzić.

47 komentarzy:

  1. Świetne lampiony! Też kilka zrobiłam, ale z moimi ulubionymi koroneczkami;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała zdolniacha Ci rośnie , piękny lampion wykonała Izunia. Twoje słoiczki również fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierzysz, że ja dzisiaj dopiero pierwszy raz w życiu zobaczyłam te jogurty w sklepie, Basia mi napisała gdzie, ja 10 min. szukałam na półce- znalazłam :DDD
    Cudne lampioniki, brawa dla młodej za kreatywność :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na wykorzystanie słoiczków, a pomysł Izabelki na ozdobienie lampionu bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne świeczniki :) Idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne lampiony, uwielbiam takie naturalne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super tez podobne wystroiłam świecą jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko! Bardzo Ładne Lampionki, Pięknie będą zdobić wieczorem , Dla Izabelki Brawa się należą ,bardzo ładny lampionek wymyśliła i zrobiła Brawo ! Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne lampioniki ,pozwolisz że odgapię pomysł /właśnie mam kilka słoiczków niewykorzystanych/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie lampiony są cudne :) Sama kilka wyprodukowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne lampioniki i brawa dla Izabeli za kreatywność.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampioniki przepiękne, już gdzieś podobne oglądałam. Na wigilijnym stole będą wspaniale wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że te słoiczki robią furorę :) Jogurcik pyszny, a słoiczki urocze, sama je już wykorzystywałam :)Lampiony zrobiłyście śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze lampiony! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne lampioniki. Brawa dla Izabelli za kreatywność. Musi pięknie świecić jak jest ciemno. Ja tez mam kilka zrobionych 😀
    Ja juz otrzymałam karteczkę, swoją też wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I przez Was jogurtow w Biedronie brak 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula lampiony rewelacyjne , a Twoja Iza to zdolna osóbka, będą z niej ludzie , rośnie następne pokolenie zdolnych dziewczyn.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Niewielki nakład pracy, a jakie śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niewielki nakład pracy a efekt rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne lamioniki:)
    ten córci też, zdolniacha z niej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ,zwłaszcza te bez osłonki ,bo światło będzie bardzo nastrojowe :-))) Wspaniale je ozdobiłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne lampiony, będą tworzyć niepowtarzalny nastrój świąteczny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowe i ładnie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne lampiony stworzyłyście!
    Ja też już mam dwa słoiczki, więc w wolnej chwili może coś powstanie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo śliczne te lampioniki :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam lampiony,pampioniki wszelkiej masci a Tobie Ulcia wyszły one wspaniale .
    Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne ,drugie życie słoiczków . Jak niewiele trzeba ,by stworzyć nastrój świąteczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoiczki z Biedronki to hit tego roku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. To teraz nastrojowo będzie u Was:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo nastrojowe... lubię taki rustykalny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super lampioniki, uwielbiam taki klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Hihi, a to Ci niespodzianka :) Piszę chyba 10.001 ;) Dziękuję :) zupełnie się nei spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie widziałam takich jogurtów i że to w Biedronce mówicie? Ojojojojojoj trzeba będzie zrobić nalot :P
    Lampiony Twoje cudowne :* klimatyczne :* uwielbiam takie :*
    A Izabeala zdolna po Mamusi oczywiście :* lampion piękny i efekt świetlny musi być rewelacyjny :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne lampiony!!! To będzie w domu super nastrój na święta :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne świeczniczki:)Praca córci śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne sa! Zarówno Twoje Ulus jak i Izuni:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne lampiony:))na jarmarku świątecznym sprzedawała kobieta po 12 zł:)
    dziękuję za życzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i nastrojowe lampiony. Minimalistyczne i ozdobne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne lampiony wyszły, naturalne i delikatne! Ten Izy też fajny! Papierowe elementy pewnie pięknie przepuszczają światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne lampiony, takie jak lubię, proste i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale wspaniale to wygląda! Własnie czegoś takiego szukałam! Postanowiłam w tym roku obdarować bliskich ręcznie wykonanymi podarunkami! A że znalazłam w internecie świetną hurtownie świeczek tutaj https://pm-m.pl/352-swiece-ozdobne-i-dekoracyjne to stwierdziłam, że lampioniki będą najlepszym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń