Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (3) Boże Narodzenie (52) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (6) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (153) DT Call (1) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (182) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (29) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (146) Kartki BN zabawa całoroczna (45) Kartki przez cały rok u Ani (18) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (16) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (43) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (35) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

poniedziałek, 19 grudnia 2016

421. Sal w ciemno_1

Dzisiaj szybciutko i na temat, bo czas goni... Zapisałam się, jak niektóre z Was do Eli na Sal w ciemno. Chyba oszalałam, ale jak się okazuje nie tylko ja ;)


Pierwszy haft i karteczka z nim w roli głównej.
Ela przyzwoliła, więc zmieniłam kolory nici na takie, jakie miałam dostępne w swojej palecie.

To już ostatnia karteczka BN w tym roku :) 
Nie składam jeszcze życzeń, bo pewnie jeszcze się pojawię przed świętami...


27 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka, ten hafcik jest taki słodki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za ilość zabaw z jakich się wywiązujesz 💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholipcia, jak ja wam zazdroszczę tej zabawy, przegapiłam, a zabawa zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu napisz do Eli może jeszcze Cię przyjmie :)

      Usuń
  5. Podziwiam Was moje zakręcone Dziewczyny;) Piękny hafcik i cudowna karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Bardzo fajnie wszystko się ze sobą skomponowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa to na tym polega ten sal w ciemno:)))a ja myślałam,że będziecie haftować coś dużego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie takie właśnie drobiazgi :) z uwagi na moje liczne zajęcia i zabawy na coś dużego raczej bym się nie zdecydowała...

      Usuń
  8. Ula super kartka , a ten hafcik jest uroczy ... chyba Ci wyszedł nieco lepiej niż mój :-), Ważne że dałyśmy radę :-). Mam nadzieję, że uda nam sie te hafty adoptować do naszych zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten hafcik, prosty a efektowny,tez go wyszyłam. Karteczka w całości bardzo zgrabnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wzór już widziałam u innych dziewczyn, ślicznie go wkomponowałaś w kartke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka - dopiero u Ciebie zauważyłam, że tam są ręce! ;)

    Witaj w miłym gronie kompletnych wariatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kartka:) Ja się też dałam skusić na tę zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są te sale w ciemno, ten jakoś przegapiłam. W każdym razie piękna kartka powstała, a hafcik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wykorzystany haft w karteczce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny hafcik. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka!! Pozdrawiam :)
    ___
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny hafcik i śliczna karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka :) Dziękuję za życzenia świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny hafcik, kartka świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń