wtorek, 20 grudnia 2016

422. Organizer z ptaszkami

W lipcu testowałam Wiosenne ptaszki dla Kokardki - hafty powstały (tutaj), ale nie zostały zagospodarowane, bo już wtedy wiedziałam co powstanie, jednak nie mogłam tego zdradzić, a dlaczego za chwilę się dowiecie.

Ewcia uwielbia ptaszory wszelkiej maści i specjalnie dla niej powstał organizer z tymi ptaszętami :)
Do uszycia organizera wykorzystałam kanwę firmy Tajlur 14ct kolor 11740 (szary).









Organizer już u Ewci :) 
Ewcia zadowolona, więc ja też!

***
Okazuje się, że pomysł, żebyście nie wiedziały od kogo dostaniecie kartkę jest pomysłem nie trafionym i wynika z tego wiele nieporozumień. Karteczki do dzisiaj miały dotrzeć do adresatek. Mam nadzieję, że karteczki jeśli nie są u adresatek to przynajmniej są w drodze do nich i żadna z Was nie zapomniała o wysłaniu karteczki.
W związku z powyższym postanowiłam zamieścić listę z kolejnością kto do kogo...
Możecie korespondować pomiędzy sobą i dopytywać czy Wasze karteczki dotarły do miejsca docelowego (moja nie dotarła mimo, że wysłana listem lotniczym - miało być szybciej i bezproblemowo, a wyszło, jak zawsze - wysłana 05.12 - mam nadzieję, że kartka dotrze do Irenki).


Do wymianki dołączyła jeszcze Kasia i Irenka w momencie kiedy rozesłałam już adresy, więc dziewczyny wymieniły się wzajemnie nie wiedząc o tym.


46 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten organizer! Nie dziwne, że Ewa zadowolona. Cudny prezent jej zrobiłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Organizer jest Cudowny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna skrzyneczka- organizer. Dopracowana w każdym calu. Gratuluję Ci pięknego wykonania a Ewci cudnego prezentu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten organizer.Podziwiam Ulko!Jako wielbicielka ptaszyn i nie tylko... ;) chętnie przygarnęłabym go.
    Odnośnie wymianki potwierdzam, że nie wiedziałam, że to od mojej adresatki Kasi dostanę. A czytając już myślałam, że wysłałam nie tam gdzie trzeba, bo w tabelce też jest Irena :) Obie już mamy przesyłki :) Pozdrawiam cieplutko Irena / Iventi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny organizer! Calosc taka stonowana, spokojna, elegancka a środek w lekko szalony w kropeczki. A i ptaszki wykorzystałaś - super! Moje leżą, bez koncepcji póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zrobiłaś organizer! Sama bym taki przygarnęła :D Cudowny, a te ptaszorki ślicznie go ozdabiają :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny organizer :) Widać, że włożyłaś w to wiele serca :) Po cichutku zazdroszczę obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizer świetny , te ptaszorki są takie wesołe. Mysle że Ewa bardzo zadowolona.
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny Ulus jest ten organizer!!! A Wymianka u mnie wykonana w obie strony karteczki doszły!:) Z mojej strony uważam ze to był fajny pomysł, bo ja lubię niespodzianki, no ale obyło sie bez problemów wiec może dlatego jestem zadowolona... Sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizer jest po prostu boski!!!!!zresztą jak wszystkie prezenty Uli, kocham, uwielbiam, brak słów;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś zachwyciłam się Twoim organizerem w kształcie domku- cudowna i pracochłonna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, i jeszcze wpadam z przypomnieniem:
      http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2016/12/1647-gwoli-przypomnienia.html
      Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Jadziu za pamięć o mnie :)

      Usuń
  12. Cudowny organizer, podziwiam za dopracowanie w każdym calu! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny organizer stworzyłaś i wcale się nie dziwię, że Ewa zadowolona (ja też byłabym) :))
    Nie brałam udziału w wymiance, ale czasami biorę udział w takich zabawach i ciągle mam taką uwagę: szkoda, że tak niewiele uczestniczek poczuwa się do tego, żeby dać znać nadawczyni, że przesyłka dotarła. Tu nie chodzi o jakieś wielkie podziękowania - wystarczy 'przesyłka dotarła", a to przecież nic nie kosztuje.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowww!!!Przepiękny ten organizer:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały organizer, te ptaszki wyglądają rewelacyjnie na takim domku:-) Piękny prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale to wymysliłaś i wykonałaś...jak dla mnie dzieło sztuki ! :)
    Moja wymianka z karteczkowa z Irenką, bardzo udana....obyło się bez problemów :))
    Dziękuję za cudną zabawę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełko :) Cudownie wygląda :) Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny organizer:)))ja już dostałam swoją kartkę :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta chatka/skrzyneczka jest rewelacyjna! dopracowana i dopieszczona, jestem pod wrażeniem.
    Karteczka z wymianki do mnie dotarła, czekam jeszcze na odp od Ani czy moja też

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulciu, ptasi domeczek podbił moje serce.
    Jeśli chodzi o wymiankę, to u mnie wszystko odbyło się bezproblemowo. PP nie zawiodła:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. O raju !!! jaki cudny domeczek zrobiłaś ! Ja bym tam same skarby trzymała :) Wesołych Świąt Uleńko !

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że każdej Ewie spodobały się takie śliczne pudełko :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny domek-pudełko, ptaszki fajnie do niego pasują:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysłałam karteczkę na początku grudnia i jeszcze nie mam wiadomości czy kartka dotarła;-(
    Zrobiłaś śliczności organizer.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulcia, ten domek to cudeńko. Ptaszyny na nim cudne, a do tego jeszcze imienne, fantastyczny prezent.
    Co do wymianki, to ja nadal nie dostałam swojej kartki i gdyby nie Ty, to do dziś bym się zastanawiała czy moja kartka dotarła, bo niestety ale adresatka nie dała znać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo!!! Wszystko wygląda przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze to pudełeczko i bardzo ciekawy pomysł. Pozdrawiam i życzę pięknych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Organizer wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny jest ten organizer, Ulciu!
    Bardzo pracochłonny, ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już sam organizer jest perfekcyjny, a jeszcze tak pięknie ozdobiony... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny ten organizer!

    Kartka do mnie dotarła (już zawiadomiłam Basię na jej blogu) ... moja powinna już dawno być na miejscu (śledzenie poleconego listu to potwierdza) ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne ptaszyny i wspaniały organizer:)

    OdpowiedzUsuń
  33. prześliczne! pudełeczko jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny organizer, a zabawę znów przegapiłam :( niestety w tym roku miałam ciężki grudzień :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny organizer. Nic dziwnego, ze właścicielka zadowolona.
    No tak, kartkę dostałam i gdzie pisałam, ale już nie pamietam, czy u ciebie czy u Reni. Ale nie, jednak gdxies chyba u ciebie, bo u Reni nie mogłam znaleźć emaila. A moja nie wiem czy dotarła, i czy w takim razie mogę pisać post z wymianka?

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczka wczoraj po południu dotarła!
    Wysłana przeze mnie już wcześniej, linkuję post. Karteczkę, którą ja wysłałam dodam gdy Ada zdradzi jaką dostała bo ja gapa nie pamiętam, zalatany człowiek taki !

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna praca! Misterna Twoja robota:))

    OdpowiedzUsuń