wtorek, 27 grudnia 2016

424. Poświąteczne podziękowania

Dziękuję za życzenia pozostawione w komentarzach na blogu, przesłane mailowo i w postaci karteczek. Dziękuję Wam wszystkim razem i każdej osobie z osobna. 
Kawa zrobiona? To dobrze, bo będzie duuużo zdjęć ;)

Dziękuję:
Lidzi za piękną karteczkę i zawieszkę
 Kasi za cudną karteczkę i przydasie
 Eli za piękny świąteczny dzwonek 
 Irence za śnieżynkowe święta
 Justynce za magię świąt
 Monice za cudowną wstążkową choinkę
 Iwonce za piękna karteczkę i cudne szydełkowe gwiazdeczki
 Danusi za buzię pełną uśmiechu
 Anetce za piękną warstwową karteczkę
 Alince za piękną karteczke i śliczne szydełkowe śnieżynki
Ani za świąteczny klimat
 Marcie za śnieżnobiałe święta :)
 Agnieszce za dobry humor
 i kocią karteczkę świąteczną dla Izabeli
 Tereni za karteczkę, zestaw do haftu i książeczkę z wzorami
 Sandrze za piękną karteczkę, cudowną bransoletkę, o której marzyłam, koralikową zawieszkę i śliczny kubek dla córuni ;)
 Ani za karteczkę, bombeczki (bałwanek wisi na choince Izabelki) bransoletkę i kolczyki na 7 dni tygodnia ;) tak, tak siedem dni!
 Joli za karteczkę, lampion i skarpety ze słodyczami (było 4! - do zdjęcia ostała się tylko moja...). Puste skarpety zawisły na choinkach ;)
 Pudełeczko zawiera taką piękną karteczkę :)
 Violi za cudne karteczki (dla nas i Izabelki), kalendarz dla Izabeli i...
cudny słoiczek wypełniony ciasteczkami i cukierkami... Mniam!
 Ani za klimatyczną karteczkę
 Natalii za piękny zimowy widok
 Agatce za pastelowe święta
 Bogusi za chór anielski
 Małgosi za śpiew ptaków
 Ewuni za cudowną skrzacią karteczkę, świąteczną podkładkę i przydasie.

 Małgosi za świąteczne pranie

 Anitce za anielskie granie


 Ewie za lutni brzdąkanie

 Kindze za magiczny czas
 Sarze za świąteczny nastrój
 Agnieszce za prezentów moc
 Monice za śnieżynek ogrom
 Dusi za piękne słowa
 Bożence za rodzinne święta (karteczka wymiankowa)
 Basi za radosne święta ;)
Karteczki od Was zajęły znaczną część regału z książkami,

a ozdoby od Was trafiły na choinkę.
Dziękuję!!! Dzięki Wam mam piękną choinkę! Niektóre ozdoby trafiły na choinki dzieci :)
Kto dotrwał do końca?

***
28.12.2016r Dziękuję
Adzie za piękną kartkę bombkę, którą powiesiłam na choince :)
 Tinie cudną karteczkę i piękne życzenia
Krysi za magię białych świąt
 Basi za blask świecy :)

47 komentarzy:

  1. Ja cudowne prezenty i kartki dostalas ☺ najwazniejsze ze z serca ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna choinka :*
    I tyyyyyyyyle cudnych kartek i prezentów, że trudno zliczyć :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dotrwałam i się napodziwiałam :) Same cudeńka :Pozdrawiam :))
    I chyba już czekam na wytyczne kartowe na styczeń ;))
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho,Ho,HO... ale kolekcja.. Ula świetne kartki dostałaś a ich ilość powalająca. Gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudne życzenia na karteczkach piękniejsze jedna od drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulu piękne karteczki i prezenty otrzymałaś. Jest się czym pochwalić. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotrwałam do końca :) Ale nie ma się co dziwić skoro wszystkie karteczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ogrom kartek i prezentów, a wszystko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też dotrwałam do końca :) przecudne prezenty i karteczki a jest ich masa!! Radosne Święta ci blogosfera urządziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna kolekcja kartek i prezentów :-))) Moja kartka dla Ciebie albo w drodze albo zaginęła bez wieści :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być dobrej myśli :) będę miała przedłużenie świąt, jak przyjdzie :)

      Usuń
  12. Dotrwać do końca to sama przyjemność oglądając te przepiękne prezenty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne , Mikołaj na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dotrwałam i te piękne kartki obejrzałam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny Mikołaj i wszystko jest tak cudne. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ u Ciebie w śliczne karteczki bogato.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ileż wspaniałosci, jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śniegu co prawda brak, ale karteczkami i serdecznością Cię dziewczyny zasypały! :)
    najbardziej podobają mi się krzyżykowe karteczki - są cudne, nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!Jestem pod wrażeniem:)))kto dobro sieje dobro zbiera:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspanialosci Ulus!!! Ciesze sie razem z Toba i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamunciu:) To się listonosz nachodził:):)
    Ale piękny wysyp kartek i prezentów:)
    Aż się serducho cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kartki i prezenty dostałaś, a radość przy ich otwieraniu - bezcenna :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow...jaki ogrom karteczek i prezentów. Super. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale wysyp kartek i prezentów! Światne!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe karteczki i prezenty

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula wspaniałe karteczki i prezenty otrzymałaś, listonosz miał co robić. Wszystkie pięknie się prezentują na regale. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko! Piękne karteczki i prezenty a jaka ilość. Ale nie widzę mojej karteczki - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. aleź karteczek i prezentów, musze i ja moje zaprezentowac, tyle serca w tyvh kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne karteczki i niespodzianki dostałaś Uleńko. Ale jest za co, tworzysz wspaniałości, mobilizujesz do nowej twórczości i wciąż jesteś z nami. Cmok jak smok:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne karteczki i choinka wygląda ślicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są śliczne Uleńko a każda zapewne pełna życzliwości.
    Przesyłam poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. WoW! Ile pięknych kartek w jednym miejscu. Do tego każda inna. Miło popatrzeć na takie zróżnicowanie w pomysłach i wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Jaka kolekcja! Zostałaś zasypana kartkami :) Widzę,że moja jeszcze w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne prezenty otrzymałaś, karteczki śliczne. Cieplutko pozdrawiam :)
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna galeria kartek!
    Niech życzenia w nich zawarte spełniają się każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same wspaniałości, cudnie, kolorowo! Muszę chyba i ja zaprezentować powód mojej radości :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała kolekcja karteczek 😃 Cieszę się, że moja dotarła. Szkoda tylko, że po, a nie przed świętami 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za bogactwo kartek, prezentów i co za tym idzie ciepłych uczuć!:) A tymczasem: niech się spełnią świąteczne życzenia - te łatwe i trudne do spełnienia. Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale. Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku, tego Ci życzę w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń