poniedziałek, 5 grudnia 2016

412. Wymiana zawieszek na Rogatym!

Inka na zakończenie wspólnego rocznego kartkowania wymyśliła wymiankę, ale nie karteczkową. Miałyśmy wymienić się zawieszkami do prezentów.

Po więcej szczegółów zapraszam do Inki.

Dla Basi przygotowałam takie zawieszki.



Do zawieszek dołączyłam czekoladę i karteczkę imieninową.

Ja od Basi dostałam piękne zawieszki, jak przystało na wymiankę ROGATE!


 Karteczką i zamiast czekolady papiery (podoba mi się taki zamiennik, nie dość, że pożyteczny to w biodra nie pójdzie ;)

Basiu dziękuję za udaną wymiankę. Inko dziękuję za zorganizowanie zabawy.

25 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace i cudowna zabawa- mamnadzieję, że w przyszłym roku uda mi się dołączyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki rewelacyjne i te co zrobiłaś i te co dostałaś. Ja odpuściłam wymiankę, bo już nie wiem w co łapy mam wsadzić.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka ,fantastyczne zawieszki zrobiłyście :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dziewczynki zrobilyscie zawieszki! Zgadzam sie ze zakończenie zabawy bardzo fajne!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe Wasze zawieszki takie tematyczne :) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia zrobiłaś, odeślę w poście do Ciebie. Wytłaczając Ci papiery nie byłam pewna czy dobrze robię, mam nadzieję,że naprawdę się przydadzą.
    To była świetna wymianka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, a zawieszki prześliczne :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zawieszki. Wspaniała wymianka 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną miałyście tą wymiankę, że też ja ją przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Świetna ta wymianka , A zawieszki są Urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bileciki prezentowe stworzyłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powstały śliczne zawieszki, a wymianka super się Wam udała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miałaś świetny pomysł, że na Barbórkę kartkę dołączyłaś - wiesz, w tym zabieganym czasie trudno ogarniać wszystkie niuanse, a one sprawiają, że czujemy się wyjątkowo, myślę, że Basi było miło. I zawieszki z obłędnymi grafikami, oryginalnie bardzo i jak widzę, rogacizna też się załapała! A chwalić rogaciznę Basi pójdę do autorki, fajnie, że tyle radochy wszystkie z tego mamy - należy się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowa wymianka! A dodatki prezentowe są miłym akcentem naszego rękodzielniczego trudu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny pomysł :) zawieszki nie dość, że się przydadzą to jeszcze są przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń