Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

środa, 7 czerwca 2017

515. Ukwiecone kartki

Dzisiaj kartki, które powstały dawno temu i do tej pory nie były pokazywane. Pierwsza w niebieskościach leci dla Ilonki na wyzwanie Ukwiecone kartki oraz do Danusi - lazurowy. 


Wyzwanie Ilonki w KTM Ukwiecone kartki

Do Danusi
Uwielbiam każdy odcień niebieskiego, więc i lazurowy jest mi bliski. Mam bluzki w tym kolorze i biżuterię.



Trzy kolejne są wykonane z wykorzystaniem stempli, które dostałam od Ewuni. Stemple pokolorowane kredkami akwarelowymi.





Ewuniu dziękuję!

40 komentarzy:

  1. Śliczne kartki szczególnie te z makami mi się podobają. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Karteczki są Wspaniałe, Z tą parką bardzo mi się podoba, A jedna jest mi nawet znana - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki, też kocham niebieski i to w każdym odcieniu;)
    mam te same stempelki, tylko kredki muszę od Lili pożyczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!! Ta z tańczącą parą podoba mi się najbardziej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula karteczki czekały na swoje 5 min sławy. Piękne wszystkie takie romantyczne i kwiatowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki , dla mnie turkusowa najładniejsza i ta z tańczącymi dzieciakami, grafika jest genialna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatowe kartki,zwłaszcza pierwsza i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, trzymam kciuki za pierwszą kartkę, bo przecież to moja urodzinowa. Aż sobie ją wyjęłam z pudła i popodziwiałam jeszcze raz na żywo.
    Reszta kartek też zachwyca, pięknie pokolorowałaś stempelki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne kartki! powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko karteczki są cudne ,szczególnie lazurowa i ta druga z piękną grafiką .
    Dzięki Ci kochana za udział w zabawie ,buziaczki i pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda kartka przepiękna i inspirująca :) A lazur cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze, maki wiodą prym i pierwsza lazurowa piękna:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne ukwiecone karteczki lazurowa bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ukwiecone karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko :) Ale zaszalałaś :)
    Wszystkie karteczki są zachwycające,ale ta lazurowa mnie zachwyciła najbardziej.No i kolor mój ulubiony !!! Również ;)Dziękuję za kolejną karteczkę w moim wyzwaniu :) Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie koniec ;) na pewno jeszcze pojawi się kilka prac do Twojego wyzwania ;)

      Usuń
  16. Piękne karteczki, ta lazurkowa jest dla mnie najpiękniejsza. Ale maki też mi się strasznie podobają, bo to moje ulubione kwiaty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki śliczne, ale ta pierwsza niebieska normalnie cudo, szczęka mi na jej widok opadła i się w niej zakochałam. PRZE-PIĘ-KNA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne ukwiecone karteczki! Lazurowa i z makami to moje faworytki;)
    Pozdrawiam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne.... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Turkusik jest niesamowity, choć pozostałe też piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki,lazurowa ma niesamowitą ,bogatą kompozycję :-D Ślicznie wykorzystałaś stempelki,cieszę się ,że Ci się przydały :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kartki piękne, ale najbardziej spodobały mi się pierwsza i ostatnia - pierwsza, bo lazury, ostatnia, bo maki, czyli dwie rzeczy które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta turkusowa kartka wygląda jak obrazek prosto znad morza. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prekrásna, samé krásne pohľadnice. Srdečne zdravím ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne karteczki :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantasrtyczne karteczki. Ta z makiem wpadła mi w oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też pochwalę głównie tę z makiem, choć wszystkie kartki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne karteczki. Wszystkie. Powiem szczerze, że zazdroszczę umiejętności skupienia się nad tymi drobnymi elementami i pomysłów jak złożyć je w piekną całość. Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne karteczki pierwsze dwie mnie urzekły , ale i ta ostatnia z makami bardzo mi się podoba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń