Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 15 czerwca 2017

518. Wyniki candy

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim urodzinowym candy. Dziękuję za słowa wsparcia i  życzenia. W candy wzięło udział 51 osób.
Z tego miejsca chciałam Wam trochę wytłumaczyć z czego wynikają moje rozterki... Po pierwsze faktycznie jestem trochę zmęczona, ale to jest chwilowe przesilanie i ono minie. Po drugie, jak zakładałam bloga to obiecałam sobie, że na każdy komentarz będę odpowiadać i dość długo odpowiadałam. Jednak od jakiegoś czasu nie odpowiadam, ponieważ nie mam na to fizycznie czasu i odpowiadam tylko na nielicznie komentarze, które albo mnie zaintrygują albo zawierają w sobie pytanie albo po prostu wiem, że nie mogę pozostawić tego komentarza bez odpowiedzi. Gryzie mnie to cały czas... Po trzecie w ostatnim czasie brakuje mi czasu na wszystko... Dzień za dniem mija nieubłagalnie, a ja ciągle uświadamiam sobie, że czegoś nie zrobiłam albo coś miałam zrobić, coś komuś obiecałam i nie wiem kiedy to zrobię, i czy w ogóle dam radę... Staram się regularnie do Was zaglądać, ale jak zauważyłyście nie zawsze komentuję. Wy moje kochane czasem publikujecie codziennie i czasem jak nie mogę dać komentarza na bieżąco to potem robi się górka nie do odrobienia... To też dla mnie nie jest komfortową sytuacją, zwłaszcza w stosunku do tych, którzy u mnie regularnie komentują. Ja niestety o regularności na chwilę obecną mogę zapomnieć i raczej w najbliższym czasie się to nie zmieni... Po czwarte niestety należę do ludzi, którym po jakimś czasie dana rzecz nie wystarcza, chcą się dalej rozwijać, przeć do przodu itd.więc miotam się i męczę, co by tu zmienić, żeby być zadowolonym. Zmieniłam co prawda kolorystykę bloga, ale to taka zmiana kosmetyczna, która mi nie wystarcza... I na koniec chciałam Wam powiedzieć, że jedno co wiem na pewno to to, że bloga nie usunę - szkoda mi tych trzech lat... jednak może się tak zdarzyć, że zwieszę na chwilę blogowanie lub będę rzadziej pisać. Jednak w tym miesiącu mam jeszcze czekoladowniki dla Ilonki :):):):), więc możecie się mnie tu jeszcze spodziewać :) 
Dobra, bo się rozpisałam, a Wy tu na wyniki czekacie, więc już nie przedłużając generator liczb wskazał ....

Mariolu serdecznie Ci gratuluję i proszę o przesłanie adresu.

17 komentarzy:

  1. Gratuluję Marioli:)))i cieszę się ,że nie odchodzisz na zawsze z blogosfery:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulka szczerze mówiąc to ja miałam podobne założenie na początku ze będę odpowiadać na komentarze i tak dość długo było ale przestałam bo przecież nie każdy wraca dwa razy do tego samego postu. Jeśli ktoś o coś zapyta wole wysłać wiadomość będzie szybciej. A dzień nie tylko tobie ucieka-myslalam ze jak będę siedzieć w domu to czego ja nie zrobię a tu za szybko czas mi ucieka i nie ogarniam połowy co sobie zaplanuje. Kolejna sprawa z komentarzami- po wielu blogach biegam a nie każdy komentuje bo zazwyczaj na tel wchodzę a nie jest to mój ulubiony sprzęt do pisania. Kochana nie ma co się stresować, jak nie będziesz miała chęci na pisanie to wrzuć tylko fotkę pracy a my i tak będziemy szczęśliwe ze możemy oglądać twoje piękne prace. Buziaki i odpocznij w ten długi weekend. Słoneczka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy boryka się ze swoimi wielkimi lub małymi problemami, brakiem czasu, brakiem weny, brakiem sił, ale to na szczęście mija. Cieszę się,że będziesz nadal, że rozwijasz swoje pasje i tworzysz coraz to piękniejsze , nowe twory.
    Serdecznie gratuluję Marioli :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej !
    Jeśli chodzi o komentarze to ja chociaż raz w miesiącu obiecuję sobie, że będę odpowiadać na komentarze i robię to któryś post. Jednak ja nie czekam na odpowiedź, gdy komuś napiszę"Fajna kartka" i mam nadzieję,że ode mnie też tego nikt nie oczekuje.
    Nie dajmy się zwariować.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. nie musisz komentować. :) ważne, że coś co jakiś czas wrzucisz. jakąś drobną mała robótkę.
    to wystarczy.
    Ale szanuję wsszystko.
    pozdrawiam i wspieram duchowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, każda z nas mogła by się spokojnie pod tym co tu napisałaś podpisać. Ja chętnie do Ciebie zaglądam i komentuję, staram się być na bieżąco, ale sama wiem że to nie takie proste. Ja zaglądam i komentuje większości późnym wieczorem albo w nocy, a czasami i wcale, przecież to nie jest obowiązek :) Tak samo też nie wymagam, żeby ktoś mi obowiązkowo komentował, choć wiadomo że to każdą z nas cieszy, te kilka słów pozostawione. Co do czasu to sama mam jego ciągły niedostatek, leci ten czas jak głupi i sama nie wiem kiedy mija ten dzień za dniem... dlatego też ja nie odpisuję każdemu na komentarze, robię to właśnie w sporadycznych przypadkach, inaczej już w ogóle bym nie spała :) Nie ma co robić cokolwiek na siłę, bo blog ma być naszą radością a nie przykrym obowiązkiem i ja tak do tego podchodzę.

    Gratuluję Mariolce wygranej. Tobie Ulcia życzę wiele radości i uśmiechu na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, dziękuję za zabawę, a Mariolce gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulu doskonale Cię rozumiem i również mam podobnie. Także nie stresuj się, nie jesteś sama. :) Gratulacje dla Marioli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej Marioli!

    Ja zmagam się z podobnym problemem...
    Przygotowanie posta zajmuje sporo czasu i wstawianie komentarzy jeszcze więcej.

    Pozdrawiam serdecznie! Buziaczki i uściski przesyłam:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Cieszę się że nie chcesz nas zostawić, A z takimi problemami to my wszystkie się borykamy, Ale każdy wie jak z czasem jest ciężko i potrafi zrozumieć Więc nie martw się niczym i komentuj tyle ile czasu ci starcza. Gratuluję Mariolce wygranej - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Marioli a dla Ciebie Ulus usciski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Marioli!
    Uleńko, tak jak Dziewczyny już napisały - większość z nas ma takie problemy dlatego nie stresujmy się, nie dajmy się zwariować. Mój blog 7 lat wisi w czasoprzestrzeni, jestem już ,,wypalona,, w prowadzeniu go ale ..... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula, wszystko co piszesz dotyczy wielu z nas. Mamy wzloty i stagnację, ale ważne, że do przodu. Tak trzymaj i częściej odpoczywaj. Serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Marioli wygranej :) Komentarzami się nie przejmuj, ja ostatnio też bardzo mało komentuję, bo choć siedzę na emeryturze, to bieganina gabinetach wszelkiej maści, zabiera mi gro czasu. Zostawiam plusik na blogach i u siebie, że odwiedzam i czytam... Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Marioli, a Tobie dziękuję za zabawę :))).
    Ula, przecież blog i pokazywanie naszych prac, to miała być zabawa i przyjemność :))). Uleńko, trochę więcej luzu, jesteś super i tworzysz cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń