Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

poniedziałek, 26 czerwca 2017

525. Czerwiec u Ani

W zabawie u Ani w czerwcu inspiruje nas Ewa Jurewicz, która wmyśliła dla nas takie tematy
1. Okolicznościowa - temat dowolny, obowiązkowo ma się znaleźć na niej gazeta z nadrukiem (baza lub kwiatki, dodatki)
 Nadruk to kartka ze stempelkiem od Ewy :) A bazę stanowi papier ze stempelkiem od Zosi :)

2. Boże Narodzenie - Aniołek 



3. Wielkanoc - baza ze ścinków
Co prawda baza miała być ze ścinków, a u mnie zaledwie królik ścinkowy w technice iris folding. Mam nadzieję, że Ania z Ewą zaliczą takie ścinki...

Banerek do zabawy 
Kolaż dla Ani

Mnie najbardziej podoba mi się okolicznościowa, a Wam?


30 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ta z zającem :0 Ale wszystkie sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podobają wszystkie :-), choc fakt ta gazetowa wyszła rewelacyjnie. Aniołek słodziak super grafika a zając w iris folding bardzo pomysłowy , ścinki są a o to chodziło.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne, ale na mnie największe wrażenie zrobiła to ze ścinkowym królikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie ta pierwsza wiedzie prym, potem aniołkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko! Przeurocze karteczki, Ta z Aniołkiem najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki. Okolicznościowa to moja faworytka ale zając wygląda rewelacyjnie a aniołek słodziak. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, chociaż z gazetą ma taki niepowtarzalny klimat. Przyznam Ci się po cichutku, że chyba ze zmęczenia, długo przygladałam się na wielkanocną i zastanawiałam sie jak dwie siedzące tyłem postacie (bo takie widziałam) mają się do tych świąt, dopiero po chwili zajarzyłam że to królik hihi. Buziaczki Ulńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez okolicznościowa!:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z zajączkiem na bardzooo ciekawe wykonanie. Pozostałe też śliczne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie wszystkie piękne, choć aniołek dla mnie najpiękniejszy:) pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne, ale tym razem najbardziej spodobała mi się z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też zachwyciła okolicznościowa ,ale zając irysowy też wygląda rewelacyjnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki :) Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki u Ciebie jak zwykle piękne, dopracowane, cudowne. Ale! Królik zdecydowanie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tez, Ulciu. Obrazek kojarzy mi się z Tajemniczym Ogrodem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Okolicznościowa super, ale zając podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki pierwsza klasa. Okolicznościowa zachwyca, ale aniołek również. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jeśli podobają mi się wszystkie?
    Każda na swój sposób jest wyjątkowa i ma 'to coś'. W pierwszej akcent gazetowy. Niby schowany,ale dopełnia całości. W aniołkowej, on sam ale także jest uroczy. Podoba mi się też dopełnienie kolorystyczne niebieskiego z czerwonym. Zajączek jest bombowy za sam swój wygląd. W pierwszej chwili pomyślałam, że ta zielona część, to papier pomalowany przez dziecko. Fajne zaskoczenie i pomysł na kartę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kartki są zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda cudna bez wyjątku, niepowtarzalna, śliczna kompozycja. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki przygotowałaś,każda inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, ale okolicznościowa zachwycająca! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie wszystkie! choć faktycznie pierwsza chyba naj! ale ja lubię wszelkie napisy i nutki też lubię:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są śliczne ale moją ulubioną jest ta z aniołkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Okolicznościową wyszła cudnie:) brawo Ulo!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są ładne, ale okolicznościowa ma pierwsze miejsce 😃

    OdpowiedzUsuń