czwartek, 1 czerwca 2017

511. Kartki BN 2017 - wytyczna_czerwiec

Wytyczna na czerwiec - ptaszek

Stoimy u progu półmetka w tym roku. W czerwcu niech ptaszki zauroczą nas swoimi trelami i sfruną na nasze kartki :)


W tym miesiącu powstała tylko jedna kartka z grafiką z pinterest



Dla chętnych banerek

Na Wasze karteczki czekam do końca czerwca. Linkujecie je pod tym postem. 
Proszę Was, jeśli robicie więcej niż jedną kartkę w danym miesiącu zróbcie kolaż lub zdjęcie grupowe wszystkich kartek bardzo ułatwi mi to pracę.
Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do zasad ogólnych Tutaj.
***
Z pośród osób, które wykonają karteczki z trzech kolejnych miesięcy moja prywatna maszyna losująca, wylosuje jedną osobę, która otrzyma bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie ...  Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na lipiec.

42 komentarze:

  1. Super temat na czerwiec i super karteczka Uleńko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko, piękna karteczka, przyjemny temat!
    Pozdrawiam słonecznie i ptasio

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Uwielbiam wszelkie zwierzątka, a ptaszki szczególnie! Dziękuję Uleńko i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. temat bombowy:)
    ale twoje pieknie ćwierkają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy temat. Już mam pomysł na karteczkę. Ciekawe kiedy tylko nastąpi realizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. A temat ptaszorka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bardzo chętnie przyłączę się na półmetku ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ptaszki! :) A karteczka świąteczna z zimowym ptaszkiem jest świetna.
    Mam pytanie, czy można się przyłączyć do zabawy tak na półmetku? Taka dyscyplina w robieniu kartek bardzo mi się przyda.;))
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przyłączyć można się w każdej chwili :)

      Usuń
  9. Super karteczkę Ulus zrobiłaś!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chyba dodatkowy zmysł, bo tak mi się wydawało, że czas na ptaszka... :)Karteczka, jak zwykle, urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka, aż mi zapachniało świetami;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny, wdzięczny temat, kocham ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowna karteczka. tak śledzę te Wasze blogi, że może sama za chwilkę spróbuję swoich 'nieudolnych' sił. Tylko jeszcze ogarnę domek, jeszcze ten remont. aaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny temat, Uleńko!
    A Twoja karteczka ślicznie rozćwierkana :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to będą trele na karteczkach Bożonarodzeniowych:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Temat bardzo przyjemny. Szukam pomysłu i papieru lub tekturki z ptaszkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny temacik Uleńko:)
    Już mi coś po głowie chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka :)
    Idę myśleć :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka, a jakie ciekawe warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O ptaszki to ja lubię bardzo , fajny temat wymyśliłaś. Karteczka wyszła świetnie. Lecę na poszukiwania garfiki , a może uda się jeszcze hafcik machnąć:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kartkę zrobiłaś :).

    Na pewno powstanie wiele pięknych kartek, bo ptaszki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ptaszki to bardzo wdzięczny temat. Do tej pory na moich kartkach są już dwa ptaszki więc z przyjemnością dołączy trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna śliczna karteczka wyczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny temat Uleńko, bawię się oczywiście dalej.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kartka . Lecę robić swoją żeby znowu się nie spóźnić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna karteczka!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście, że się bawię, bo uwielbiam ptaszki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję że wszystko dobrze wylinkowałam, wybanerkowałam i wyżabkowałam, i że o niczym nie zapomniałam ;) zważywszy na to że bloguję aż od 23 maja i to roku bieżącego hihi
    W razie co proszę mnie poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za ptaszkowy temat, udało mi się wyjątkowo szybko. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo,że ostatnio robiłam jakieś ptaszki to temat mi się bardzo podoba i na bank coś wymodzę .
    Buziaki Ulcia

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest twoja karteczka.
    Mój ptaszek już jest w twojej ptaszarni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja sówka już wdzięczy się na karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne kartki! z przyjemnością podglądam wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń