czwartek, 22 czerwca 2017

522. Lubię truskawki

Tym postem zapraszam Was na pierwsze wyzwanie u Moniki "Lubię truskawki". 
Aby Was zachęcić wykonałam dla Was kartkę inspirującą do pracy z truskawkami :)
 Tło wraz ze słoikiem wykonałam mgiełkami na papierze do akwareli.
Truskawki są dojrzałe i pachnące, więc zechciały też pozować z prawdziwymi liściami ;)
Truskawki są magnesami i tak trzymają serce na lodówce
Zrobiłam więc dwa w jednym kartkę z magnesami 

Wyzwanie Igiełki znajdziecie Tutaj

I jak zachęciłam Was? 
Żabka u Moniki jest bardzo głodna i czeka na Wasze prace :)


29 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Bardzo podoba mi się to mediowe tło :) Może uda mi się zmierzyć z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy lubię trrruskaweczki, Twoje są bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko! Karteczka jest Cudowna, Truskawki uwielbiam - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka genialna Uleńko :) a truskawki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię truskawki to za mało powiedziane - ja je uwielbiam!!

    śliczne magnesiki i karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem uczulona ale na Twoje truskaweczki patrzę ze smakiem Uluś :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Ja też uwielbiam truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, ależ smakowita ta Twoja kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :)
    Kurczę dopiero co robiłam karteczkę z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zachęciłaś i to bardzo :) Świetny pomysł z tą karteczką z truskawkami-magnesami :) Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. truskaweczki sa takie słodkie , i jeszcze magnesy! Całość tez super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię truskawki. Zwłaszcza w tak pięknej odsłonie.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, cała kartka jest truskawkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiło się słodko i pachnąco ;) Serdeczności ślę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na tą kartkę z magnesami, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż ślinka cieknie na widok tej karteczki! pięknie i smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, zapachniało truskawkami;) Piękna, a raczej smakowita karteczka;)
    Miłego dnia Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł, truskawki są super

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł :) Magnesowa kartka, super inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń