wtorek, 4 grudnia 2018

747. Kartki BN 2018 - grudzień_wytyczna

Witajcie, 
to już ostatni miesiąc naszej zabawy w tym roku :)
Co prawda miała być mapka, ale pomyślałam sobie, że już tradycyjnie, jak co roku grudzień będzie luźnym miesiącem. Wybierzcie sobie zatem mapkę, która najbardziej Wam się spodobała i to z nią zróbcie karteczkę.
Ciekawa jestem, która mapka najczęściej zagości na Waszych kartkach :)

Ja wybrałam mapkę wrześniową i powstała taka karteczka



Poniżej linki do wytycznych z poszczególnych miesięcy.

W tym miesiącu żaba będzie otwarta tylko do końca miesiąca, czyli do 31.12.2018r.
Tradycyjne zapraszam na podsumowanie w styczniu :)

***
Żabka do naszej wymianki jest w poście z ogłoszeniem o wymiance na samej górze, żebyście nie musiały szukać - najprościej kliknąć w banerek wymianki po prawej stronie lub TUTAJ.

11 komentarzy:

  1. Super pomysł:) chociaż ciężko będzie wybrać tylko 1 mapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda mapka była ciekawa inspiracją. Coś wybiorę, możliwości dużo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że luzik , trzeba tylko mapkę wybrać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobry pomysł Uleńko :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz czas wybrać mapkę :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gotowe:) buziaki zasyłam i dziękuję Ulu, za całoroczną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I udało mi się wytrzymać do końca zabawy, a czasami mam z tym kłopot.... bo życie....
    Uleńko bardzo, bardzo dziękuję za zabawę i ogarnianie jej.... dziewczyny współzabawowiczki - dziękuję za danie mi możliwości oglądania i podziwiania cudeniek przez Was stworzonych.

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się że żabka jeszcze otwarta bo kilka urobiłam wg mapek :) dziękuje Ulu, że wciąż masz chęci i czas na organizację kolejnej edycji

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja spóźniona :*****
    https://plonacemotyle.blogspot.com/2018/12/koniec-rokupoczatek-roku.html

    OdpowiedzUsuń