niedziela, 4 listopada 2018

736. Kartki BN 2018 - listopad_wytyczna

Mapka listopadowa prezentuje się tak:

Moja interpretacja mapki

Jeszcze tylko grudzień i trzeci rok zabawy za nami.
Tak się zastanawiam czy nie jesteście już znudzone tą zabawą i czy chcecie kolejnej edycji... Napiszcie szczerze chcecie czy nie pod tym postem.
Czego Wam brakuje, co chciałybyście, aby się pojawiło/zmieniło?

Żaba czeka na nakarmienie ;)

***
Dziewczyny pamiętajcie o linkowaniu postów z Waszymi karteczkami, bo ja naprawdę nie jestem w stanie ogarnąć jak ktoś robi i nie linkuje..., a już jestem na bieżąco z komentarzami u Was (jeśli chodzi o posty karteczkowe) i z moim zestawieniem ;) 
Na pewno na początku roku podsumuję, jak co roku zabawę :)

34 komentarze:

  1. Rewelacyjna karteczka Ulko, aż się uśmiechnęłam i zazdroszczę osobie do której ona trafi.:) Fajna grafika z zającem.:) Ja mam trochę trudną sytuację i nie zawsze biorę udział w zabawie, ale pomysły masz super. Miło by było jakby nadal była jakaś zabawa karteczkowa. Tutoriale i posty o materiałach - przydasiach też są bardzo przydatne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapka prościutka ale daje wiele możliwości. Twoja karteczka Uleńko jest tego najlepszym przykładem.
    Chętnie będę się bawić dalej jeśli zechcesz zabawę kontynuować - to wspaniała motywacja. Może nieco urozmaicić wytyczne, np. lift, kolor, motyw? Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna mapka i piękna interpretacja :) Osobiście z wielką chęcią będę bawić się w przyszłym roku. Jeśli tylko zabawa będzie nadal trwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mapka fajna, problemów z jej wykorzystaniem nie będzie :-)
    Ja chciałabym dalszego ciągu.
    Dzięki zabawom mam mobilizację do tworzenia kartek, które w okresie świątecznym są potrzebne w dużej ilości.
    Nawet jak zawalam jakiś termin wyzwania, to staram się nadrobić przy kolejnym wyzwaniu.
    Co do zmian, to może mapka + obowiązkowy element/ kolor . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za kolejna mapkę, jeśli chodzi o mnie to w sumie nie mam zdania bo zmienia sie ono w zależności od obowiązków i czasu na robótki ... Lubie całoroczne kartkowanie bo zapas kartek jest na swieta ale roznie jest z czasem ....

    OdpowiedzUsuń
  6. królik zimą,świetny pomysł na karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna mapka i śliczna interpretacja! a co do kontynuacji, to zależeć będzie od wielu czynników, ale mobilizacja jest:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiscie bardzo podoba sie caloroczne kartkowanie ;) wiadomo roznie ejst z czasem ale zawsze mozna ominac jakis miesiac i zrobic dana kartke pozniej bo to nie wyklucza z zabawy ;) a jak ktos jest znudzony to do zabawy nie przystepuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapka jest uniwersalna - myślę, że można użyć jej nie tylko do kartek świątecznych ;)
    Osobiście - bardzo lubię zabawy kartkowe - to nie tylko mobilizacja do tworzenia, ale również duża doza inspiracji :)
    Co do zmian - zgadzam się z Ewinką - do mapki można dodać jakiś obowiązkowy element/kolor.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia, ja chcę kolejnej edycji. A Twoja kartka jest cudna!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula super Twoja kartka , płotek ze śniegiem extra. Fajne mapka , jakiś pomysł już mam :-)
    Co do kontynuacji , to oczywiście jak będzie to i ja będę.
    Moja zabawa się kończy w tym kształcie jaki był dotychczas, co nie znaczy że nie będzie kartek .. będą w nieco innej odsłonie :-)
    Myślę że masz spore grono wielbicieli tej zabawy więc fajnie by było jak by była:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna piękna kartka w Twoim wydaniu :)
    Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji zabawy, bo wtedy mam motywację i na pewno zdążę na święta. Mapki są bardzo fajne, dają dużo możliwości interpretacji, dołożyłabym może jakiś element obowiązkowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna interpretacja mapki.
    Z przyjemnością będę się bawić w przyszłym roku jeśli tylko zechcesz kontynuować zabawę, bo to świetna motywacja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna mapka! Super karteczka, zabawna i bardzo zimowa :). Chętnie będę się z Tobą bawić w kolejnym roku. Przyznam, że z wersja z mapkami odpowiadała mi bardziej niż obowiązkowe elementy, ale dostosuję się do zasad, jakie by nie były :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mapka listopadowa jest super, interpretacja jeszcze lepsza :)
    W sumie to nie wiem czy mogę się wypowiadać..... bo to pierwsza moja zabawa w całoroczne kartkowanie. I powiem tak - tworzenie na podstawie mapki bardzo mi przypadło do gustu. I powiem tak - TAK, biorę udział w kolejnej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulcia jak to tak bez Twojej zabawy by było? Dzięki niej mam kartki do wysłania na Święta Bożego Narodzenia :****
    Tylko proszę mniej mapek :P może by tak jakieś lifty, albo interpretacja wiersza/piosenki, dziwne elementy dodatkowe - niepasujące do niczego :P Ja lubię jak jest trudno :)
    Oczywiście Ty zdecydujesz czy zabawa będzie kontynuowana czy nie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja sobie obiecuję , ze w przyszłym roku dołączę do tej zabawy , do zasad się podporządkuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Sympatyczna karteczka - płotek z patyczków to świetny pomysł a wesoły zając hasający po śniegu jest uroczy:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajną mapkę nam zaproponowałaś, a Twoja kartka jest cudna :).

    Ucieszyłabym się jakbyś kontynuowała zabawę. Lubię robić kartki na podstawie mapek :).
    Fajnie by było jakby od czasu do czasu był bonus w postaci mapki np. na Wielkanoc czy urodziny :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby nie Wasze zabawy nie miałabym tylu kartek, więc chętnie będę brała udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna mapka i przepiękna inspiracyjna karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna mapka, a Twoja interpretacja po prostu przepiękna :) Liczę na kontynuację zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł na kolejną kartkę i niech Ci nawet nie przychodzi do głowy kończenie zabawy. Bardzo polubiłam pracę "pod wytyczne".

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś dla mnie scrapową czarodziejką. Nawet patyczki do lodów potrafisz pięknie zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bawię się dopiero pierwszy raz. Chętnie podejmę się wyzwania i w przyszłym roku...bo taka "zabawa" jest mobilizacją do przygotowania karteczek na świąteczny czas wcześniej ☺
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna interpretacja mapki!! Bardzo mi się podoba Twoja karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  27. I oczywiście niech zabawa trwa!!! Lubię patrzeć na Wasze prace.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wypowiedziałam się jeszcze, ale jak będziesz kontynuować swoją zabawę, to i ja jej nie opuszczę. Zwłaszcza, że dobrze na mnie działasz: byłam niechętna mapkom, a dzięki tobie bardzo mi się spodobały.;) Można do mapki dodać jakąś jedną wytyczną: element lub kolor. Ot tak dla urozmaicenia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna interpretacja mapki.
    Co do kontynuacji - nie jestem systematyczna ale chętnie się zmobilizuję jeżeli zabawa będzie dalej trwać. Polubiłam mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podlinkowałam kartkę którą zapomniałam sfotografować po jej ostatecznym zrobieniu. Wydaje mi się, że taka też może być.
    Mam rację?
    Z chęcią robiłam w następnym roku kartki wg mapek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Żabka się już zamknęła więc zgłaszam w komentarzu https://piaseiza.blogspot.com/2018/12/wyzwania-listopadowe.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślałam że żabka jest do trzeciego każdego miesiąca? Niestety nie ma jej, dlatego też linkuję w komentarzu: http://zycienitkmalowane.blogspot.com/2018/12/kartowanie-u-uli.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Uleńko żabka się już chyba najadła, bo nie chce mojego linku ... więc wstawię go tutaj :). Może później zgłodnieje ;).

    https://raeszka.blogspot.com/2018/12/karteczki.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ode mnie żaba łyknęła linka :) Cóż mogę napisać, oczywiście, że będzie mi brakowało tej zabawy. Pomimo, że często nawalam to zawsze coś tam na zapasie mam a nawet kiedy nie daję rady na czas zrobić to zaglądam z ciekawością do dziewczyn jak sobie radzą. Co do mapek bardzo je lubię i mogłyby zostać ale dostosuję się do wszelkich zmian :)

    OdpowiedzUsuń