wtorek, 19 lutego 2019

776. Pudełko na komunijny prezent

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia inspiracji jaką przygotowałam w ramach DT Czerwonego Cyrkla jest to pudełko na komunijny prezent.
Do stworzenia pudełka użyłam bazę pudełka  GoatBox na ptasie mleczko. To pudełko doskonale nada się do zapakowanie prezentu komunijnego. 
Pudełko ozdobiłam papierami z najnowszej kolekcji Laserowe Love - FIRST LOVE, tekturką od Laserowe Love, wstążką, pół-perełkami i piękną białą różą.


Róże oprószyłam delikatnie brokatem.





Ze sklepu Czerwony Cyrkiel użyłam:

A Wy jak wykorzystałybyście takie pudełko?
Pudełko trafia do Sklepu na sprzedaż.

20 komentarzy:

  1. Śliczne, będzie pięknym opakowaniem Komunijnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inspiracja, papierki są cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko!!! Ja zazwyczaj pudełka już udekorowane kupuje, ale może kiedyś spróbuję zrobić sama bo efekt jest świetny :) Miłego dnia Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś niesamowicie zdolną osobą,zawsze podziwiam twoja precyzję w pracach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, pudełeczko jest śliczne! Piękne opakowanie na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na różności zbieram takie pudełka najbardziej na skrapki i inne gadżety w pracowni:)
    ślicznie ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko jest pięknie przyozdobione, prezent w nim to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne :) a pudełka u mnie sluza przeróżnie, zależnie od potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiłaś pudełko.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobione, z wielkim smakiem i dużą ilością komunijnych ozdób. Na pewno doskonale spełni swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko, pudełeczko jest przeurocze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za piękną inspirację. Potrzebuję podobnych pudełek więc może odgapię? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jakie piękne pudełko i jak precyzyjnie wykonane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Baza jest super a Twoja dekoracja przepiękna. Na pewno ucieszy obdarowaną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne pudełko <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń