wtorek, 26 lutego 2019

778. Wielkanoc w niezapominajkach

Słoneczko świeci, mimo zawirowań zawodowych moje myśli uciekają coraz bardziej do wiosny i Wielkanocy.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam, jako inspirację dla sklepu Czerwony Cyrkiel. Kartka jest połączeniem moich ulubionych kolekcji Lemoncraft Nie zapomnij mnie i Itd Collection.


Tekturkę potuszowałam jasnozielonym i jasnoniebieskim tuszem z Latarni Morskiej.


Sizal oprószyłam mikrokulkami.


Na końcu kartkę przyozdobiłam cekinami :)


Ze sklepu użyłam:

42 komentarze:

  1. Kocham niebieski. Na moich kartkach ten kolor bardzo często gości. A twoja kartka wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest bardzo wiosenna. Udane połączenie kolorów i mimo takiej delikatnej kolorystyki nie wyszło mdło. Podziwiam Cię za tą umiejętność łączenia kolorów i tekstur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne niebieskości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, ale śliczna kartka. Wspaniale połączyłaś ten kształt tekturki z grafiką.
    Też uwielbiam niezapominajkowe papiery i nawet album z nich właśnie kończę tworzyć:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!
    Wzdycham do takich, bo warstwy zupełnie mnie "nie lubią".
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękna kartka, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna jest i kompozycja i kolorystyka .... Super super !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, uwielbiam niezapominajki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miło sie ogląda takie śliczności

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko, piękna kartka - niezapominajki są takie wdzięczne, fajne są te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna. Ten sizal robi wspaniałe wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka na bogato piękna.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, niezapominajkowo i bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta Wielkanoc w niezapominajkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna!!! Super kolory i te kurczaczki schowane w skorupce :)) Miłego dnia Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna! Wszystko tak pięknie skomponowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie skomponowana karteczka! Uściski zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna i bardzo bogata kompozycja Uleńko, to zachwycająca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wiosenna kartka. Kolekcja Nie zapomnij o mnie rewelacyjnie nadaje się do kartek wielkanocnych. Pięknie wyszła.😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna i na bogato ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka a te niebieskości dodają jej uroku. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam niezapominajki. Karteczka cudowna w swojej kompozycji i kolorystyce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna, wiosenna, świąteczna kartka, śliczna i moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna kartka z pięknych papierów z Lemoncraft, które też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka śliczna i taka radosna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie połączyłaś obie kolekcje! :)

    OdpowiedzUsuń