środa, 6 lutego 2019

772. Komunia w konwaliach

Co prawda do maja jest  jeszcze trochę czasu, ale tak zauroczyły mnie papiery z kolekcji First Love firmy Laserowe Love, że musiałam je pociąć. Papiery są świetne, mają dużo elementów do wycięcia.
Dodatkowo firma Laserowe Love stworzyła do tych papierów dedykowane tekturki komunijne z konwaliami, więc powstanie z nich jeszcze niejedna praca.
Hostię oprószyłam brokatem.



Kartkę stworzyłam jako inspirację dla Czerwonego cyrkla.
Wszystkie potrzebne materiały do stworzenia kartki znajdziecie w sklepie TUTAJ.


34 komentarze:

  1. Jest super a ten bukiecik konwalii rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca Ulko.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna pamiątka!! Śliczny ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła ta kartka komunijna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja! Konwalie mocno kojarzą się z wiosną a tym samym okresem komunijnym.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka inna. Ekstra wygląda. Szyk i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  8. a kto powiedział, że musi być komunijna w bieli,twoja bardzo mi się poodba

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka bardzo mi się podoba - to ciemniejsze tło sprawia, że się wyróżnia pośród kartek komunijnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Konwalie zawsze kojarzą mi się z komuniami :) Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważna kolorystyka, ale dzięki temu będzie się wyróżniała. Lubię z Laserowe Love zarówno papiery jak i tekturki.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, Uleńko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skromna i elegancka! Po prostu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O śliczna kartka. Przypomniałaś mi, że też potrzebuje w tym roku kilka kartek na przyjęciny. Twoja jest super i jeśli pozwolisz trochę się nią zainspiruję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie czas komunii zaanonsowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała karteczka, taka bardzo charakterystyczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalnie to wygląda, bardzo mi się podoba!
    Serdeczności Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Konwalie kojarzą się z majem, a maj z komuniami. Piękna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała karteczka! Lubię takie ciekawe rozwiązania:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i z pięknej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kontrasty kolorystyczne na kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo elegancka kartka 😊

    OdpowiedzUsuń