poniedziałek, 4 lutego 2019

771. Kartki BN 2019 - luty_wytyczna

Wytyczna na luty - choinka
Po gwiazdce już wiem, że nic Wam nie jest straszne, zatem w tym miesiącu niech królują kartki w kształcie choinek :), a moje dwie skromne niech będą dla Was inspiracją :)





Szablon do wykorzystania, jeśli ktoś ma takie życzenie.

I banerek do pobrania :)


Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości czy poradzi sobie z taką kartką to zapraszam na krótki filmik, jak powstawała kartka z pierwszego zdjęcia.


***
W związku z tym, że zrobiłyście tyle pięknych gwiazdek czym bardzo, ale to bardzo mnie zaskoczyłyście to postanowiłam wrócić do podsumowań, jednak w innej formie niż wcześniej. Będą kolaże :) Zobaczcie ile pięknych gwiazdek stworzyłyście! Dokładnie 77!!! (w kolażu nie zamieściłam jednej kartki Agatki i jeden kartki Reni, bo się nie zmieściły - mam nadzieję, że dziewczyny się nie pogniewają - wyjaśnienie Agatka i Renia zrobiły po cztery kartki, po trzy zamiesiłam w zestawieniu).


Dziękuję raz jeszcze i zapraszam do linkowania choinek do 3 marca :)


40 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam kartki w kształcie choinki, dlatego cieszę się że będę mogła zmierzyć się z taką formą.
    Piękne inspiracje!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zbiór! Już główka pracuje nad choinką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki są śliczne. Fajnie zrobić coś innego niż prostokąt czy kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę podnosisz poprzeczkę;) Spróbuję się zmierzyć z choinką, zobaczymy czy się uda ;)
    Twoje propozycje pięknie wyglądają i są świetną inspiracją;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne gwiazdy pewnie i takie choinki będą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na choinkową kartkę a gwiazdkowy kolaż - rewelacja. Wielkim powodzeniem cieszy się Twoja zabawa i rozbudza naszą pomysłowość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wytyczne. Choinka . a gwiazdeczkowe kartki po prostu omba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne choineczki i do tego ręcznie wycinane :) G gwiazdkowy zawrót głowy- niesamowite prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z kartką choinką - dlaczego nie :) Mnóstwo pięknych gwiazd powstało - jeden kształt a tyle odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio poznaje różne formy kartek więc i z choinką chętnie się zmierze. Twoje kartki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne inspiracje :-)
    Zbiór kartek w kształcie gwiazdek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula cudna te choineczki obie, świetny filmik!! Inspiracje genialne, forma też. A gwiazdki .. WOW ale mnie zachwyciły . Cudne są i rewelacyjny ten kolaż .
    Pozdrawiam i dziękuję za kolejna świetną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ze mnie gapa... byłam przekonana, że mam czas na linkowanie do 6, ale to nic.
    Twoje choinki, Ulu przepiękne i stanowią wspaniałą świąteczną ozdobę. A i Dziewczyny się świetnie spisały, tyle ślicznych gwiazd powstało.
    Miałam nosa, żeby z bazami gwiazdkami zamówić też i choinki ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, gwiazdki, choinki, to się nazbiera do przyszłego roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Czułam, że to będzie choinka i bardzo się cieszę! Śliczne inspiracje Uleńko a gwiazdozbiór jest imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czułam, że będą choinki:-) Forma mi nie jest obca ;-)
    Chętnie zrobię kolejne wersje :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne choineczki, z szablonu skorzystam- dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Podoba mi się pomysł na choinkową karteczkę. Film świetny. Kanał już subskrybuję licząc na następne filmowe tutorale. Bardzo dziękuje za podsumowanie z gwiazdkami. Wszystkie piękne. Serdecznie pozdrawiam Cię Ula i obiecuję być bardziej uważna w linkowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna galeria,ile cudnych gwiazdek powstało !!!
    Kartki w kształcie choinki również piękne,czas brać się do pracy :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite prace dziewczyny wykonały. Każda jedna piękna. Twoje choineczki przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech będą choinki. Świetne podsumowanie i kapitalny widok wszystkich kartek - gwiazdek razem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulciu, porywam banerek i szablon, ale choinkę będę pewnie robić już na feriach, bo ten ostatni tydzień w szkole jest tak gorący, że na nic nie starczy czasu.
    Super galeria gwiaździsta.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniałam dodać, że Twoje choineczki są cudne, będę się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj będzie się działo:)))
    Śliczne świąteczne gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne choineczki :)
    A podsumowanie gwiazdek SUPER :) imponująca ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno odwiedziłam Filigranki :)) Dlatego jestem przygotowana do zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogrom wspaniałych gwiazdek!
    A Twoje choinki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uleńko śliczne choinki zrobiłaś :).

    Super pomysł na podsumowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią zasiądę do choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny temat to fajne prace powstają! Ale ich mnóstwo:) super robota i juz czekam na choinki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartki w kształcie choinki nigdy nie robiłam. Będzie okazja zmierzyć się z nową formą. A Twoja Inspiracją jest super i filmik też sporo pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki. To dzięki Tobie wielu ludzi zostanie obdarowanych pięknymi kartkami bo ty inspirujesz do tworzenia :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie świetne, a szczególnie ta pierwsza - pewnie się będę nią inspirować.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe efekty gwiazdkowego kartkowania! Podziwiam tez choinkę! Oj znowu będzie co oglądać za miesiąc:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Będzie choinkowy las!!! Galeria styczniowa świetnie prezentuje się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow. ale zestawienie, robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW! Ile cudownych gwiazd powstało! Ale super podsumowanie/zestawienie zrobiłaś. No jestem pod wrażeniem tylu pięknych prac.
    Nie wiem czy uda mi się zrobić choinkę w tym miesiącu bo mam lekki kocioł.. ale widząc tyle wspaniałych prac to aż motywacja sama przychodzi. Dziękuje za inspirację. Będę się starała, może coś sie uda ;)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciężko było kształt choinki wyciąć ale się udało :) Twoje choineczki są przepiękne. A te gwiazdy - łał!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestawienie kartek-gwiazd imponujące ... aż tyle pięknych prac powstało!
    Nie wiem jak to się stało, że umknęło mi Twoje ,,choinkowe,, wyzwanie. Zamiast spojrzeć na żabkę ile czasu można linkować ,,na wariata,, kartkę robiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń