piątek, 22 lutego 2019

777. Kolorowy zawrót głowy_planer

Ostatnie wyzwanie w zabawie Kolorowy zawrót głowy u Ewy to ozdobić planer, który Ewcia nam przysłała.


Mój planer jest jeszcze nie zapisany, więc jeśli komuś się spodoba i chciałby go mieć to chętnie się na coś wymienię, bo dla mnie za mało miejsca na planowanie ;)
Pozostając na fali skrzydeł ozdobiłam go tak...


Do ozdobienia użyłam szablonów skrzydeł ze Stamperii oraz romby i cyferki od ItdCollection.

Jeśli będzie więcej chętnych niż jedna osoba to pomyślimy co z tym zrobić ;) może losowanie? W komentarzu lub mailu napiszcie na co chcecie się wymienić :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ozdobiłaś okładkę planera. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko - planer jest cudny!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielski planer! Piękna okładka i na pewno przydatna rzecz, ale ja nie używam, zatem zostawiam pole komuś innemu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, pięknie ozdobiłaś planer.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Piękne te skrzydła. Dziewczyna rewelacyjnie pokolorowana.
    Cudo Ula!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna okładka :-) Skrzydła mnie zachwyciły !!!
    Niestety ja nie potrzebuję planera, swój oddałam Agacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tę maskę stamperii. Planer śliczny i gdyby nie to że nie mam zwyczaju planować w sposób systematyczny to bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale ozdobiony planer😊przesyłam pozdrowienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ozdobiłas planer, naprawdę świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobiłaś okładkę, Uleńko!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, nietuzinkowy pomysł.Bardzo oryginalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci wyszedł ten planer,tylko jeszcze trzeba mieć nawyk planowania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiłaś planer :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelka Ulo!!! Ja dostałam od Ewci jej ozdobiony wiec po drugi sie nie pcham ale wyszedł swietny !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna robota. Twój planer jest jedyny w swoim rodzaju. Rozejrzyj się. Pewnie znajdzie się niejedna osóbka chcąca go przygarnąć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń