poniedziałek, 4 marca 2019

780. Kartki BN 2019 - marzec_wytyczna

Marzec - okrągło



Nowy miesiąc już się rozpoczął, więc czas na kolejne wyzwanie w naszej zabawie :)

Mam nadzieję, że będzie prościej niż w zeszłym miesiącu... W tym miesiącu ma być okrągło - możecie zrobić kartkę bombkę :) Myślałam o formie przestrzennej, ale skoro cały miesiąc bawiłyście się z Artimeno w formy przestrzenne to w tym miesiącu, będzie jeszcze płasko.

Moje inspiracje dla Was wyglądają tak:






Do wykonania kartek użyłam:
Baza do kartki - 150x150 mm KREMOWA-kropki firmy ITD Collection, z których wycięłam koła

Banerek dla chętnych

Zapraszam na videotutorial, gdzie możecie zobaczyć, jak krok po kroku powstała moja kartka i jak wykonać złocenia złotą folią do transferu firmy ITD Collection



***
Powiem Wam, że mimo Waszych wszystkich narzekań, że temat bardzo trudny to zasadziłyście prawdziwy las. Niektóre z Was zrobiły po 4-5 kartek!!! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Waszą pomysłowością :) Wykonałyście cudnie kolorowe choinki, nie sposób opisać tu każdej, ale...
Ewka i Tynka zmediowały swoje choinki, Au-une wykonała piękną choinkę w stylu C&S, Iwonka użyła materiałów i wykonała swoją choinkę w innym kształcie, podobnie jak Viola, Izabela, Marysia i Ewa Jurewicz. Anna, Barbetka, Monia Lisa i Ewinka zrobiły formy przestrzenne. Promyk, Mariola i Agata wkomponowały w swoje choinki piękne hafciki. Pojawiły się tez prace recyklingowe. Zobaczcie jakie bogactwo inspiracji :)




Dziękuję, że mimo trudności podejmujecie wyzwanie. Żabka głodna czeka na Wasze prace :)

31 komentarzy:

  1. Dużo fajnych prac, ale moja choinka się nie podlinkowała. Myślałam ,że to zrobiłam. Trudno, okrągłą karteczkę też zrobię i tym razem ją podlinkuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu szkoda, że nie podlinkowałaś, ja nawet jak ją kiedyś widziałam u Ciebie na blogu to po prostu zwyczajnie nie pamiętam o tym, a kartki biorę tu z żaby...

      Usuń
  2. Piękny las choinek , co jedna to ładniejsza . A moja choinka usycha w lesie, bo chyba zapomniałam żabkę nakarmić :-) Ot skleroza nie boli .... https://iwanna59.blogspot.com/2019/02/choinka-skrzyda-i-skadak.html
    Dzięki Ula za świetne podsumowanie i super zabawę
    Twoje bombki urocze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... nie wiem co powiedzieć... Przykro mi, ale zdjęcia biorę z żaby, nawet jeśli widziałam u Ciebie choinkę to tyle ich jest, że nie sposób o tym pamiętać

      Usuń
  3. Choinka była świetnym pomysłem, widać to w galerii pięknych prac. Myślę, że z bombką też będzie ciekawie.
    Śliczna inspiracja Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace. Jeden temat a tyle możliwości!. Galeria imponująca. Czasem w pośpiechu wstawiamy prace i stąd zapominamy o żabce. Wytyczna na ten miesiąc ciekawa. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam przeczucie, że będzie bombka.;)Przepiękny las choinek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. FAJNE choinki :)
    Inspiracja na marzec przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wszystkie prace, różnorodne ale bardzo urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to ze żaba nie przyjmuje to sie zdarza niestety ... A kolejny pomysł bardzo fajny! No i sliczna ta Twoja bombka Ulo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny temat:)
    a las cudnie pachnący

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne choinki!
    Twoje inspiracje na marzec rewelacyjne i bardzo fajny temat.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy bardzo twórcze, przepiękne choinkowe kartki powstały :-)
    Dziękuję za podsumowanie i kolaż :-)
    Bombeczka Twoja ze złoceniami rewelacyjnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko, piękna inspiracja. I cieszę się z tej bombki, bo nawet mam bombkowe bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Las choinek jest niesamowity a i Twoja inspiracją zachwyca. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie dobrą robotę wykonały dziewczyny. Jestem pełna podziwu dla pomysłowości i wykonania tych pięknych choinek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podsumowanie! Taki las robi wrażenie! Pomysł na kolejne wyzwanie daje wiele możliwości interpretacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się ogląda takie zestawienie wszystkich zgłoszonych prac.
    Piękna ta Twoja karteczka-bombka inspiracyjna :) :) :) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki i jaka ilość!Okrągła będzie na pewno łatwiejsza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bombkowa kartka :) Czuję się Uleńko zainspirowana :) Z choinką nie zdążyłam . Jest gotowa ,ale żabka już zniknęła. Pozdrawiam serdecznie. A choinki dziewczyn -cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna choinkowa galeria.Popatrzyłam, popodziwiałam i do pracy się zabieram, chociaż pomysłu na bombkę jeszcze nie mam, ale pochodzę trochę z tematem i coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wowww!!! Super kartki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna galeria! :) Dzięki za podsumowanie :D
    A teraz czas zmierzyć się z "krągłościami" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to bomba - tym razem mamy bombke 😂

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się pomysł na bombkę. Filmik jak zawsze fantastyczny. Dziękuję Ula za choinkowe podsumowanie. Nigdy nie widziałam tak dużo pięknych choinek w jednym miejscu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten las:) Cudne drzewka.
    Fajnie, że teraz forma okrągła, bo choć raz mam już na nią pomysł (raczej swojej formy nie wymyślę;))
    Uściski Ula!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. skleroza człeka dopadła i..... się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń