środa, 1 kwietnia 2020

884. Kartki BN 2020 - wytyczna kwiecień

Witajcie!
Jestem pod wrażeniem jakie piękne kartki powstały w marcu. Wiem, że dla niektórych z Was jest to pierwszy i ostatni raz jak robicie daną formę ze względu na czasochłonność i zużycie papieru, ale jak spróbujecie raz, a kiedyś będziecie potrzebowały coś ekstra, żeby kogoś zaskoczyć to będziecie mogły wykorzystać doświadczenie, jakie mam nadzieję daje Wam ta zabawa.

W kwietniu robimy kartkę do wyboru:
1. gwiazdę - tutorial na YT Tutaj
2. kratka + niespodzianka - forma dowolna 
3. gwiazda + kratka + niespodzianka

Niespodzianka to element przez Was wybrany z uzasadnieniem dlaczego akurat taki, a ja będę sobie chodzić po Waszych blogach i będę czytać, i niespodzianka będzie dla mnie z okazji urodzin ;) Jestem ciekawa co dopasujecie do kratki ;)

Myślę, że jest to fajna i ciekawa forma. Jeśli zrobicie sobie bazę to do ozdobienia możecie użyć ścinki papieru.

Moja kartka - złożona

Po rozłożeniu :)

Do wykonania kartki użyłam papiery:



Banerek dla chętnych


Żabka czeka do końca kwietnia.

***
W związku z problemami z żabką krótka instrukcja
1.Skopiować link swojego posta i wkleić
2. Wpisać tytuł - będzie się póżniej wyświetlał w żabce
3. Podać aders email lub wpisać swoje imię
4. Kliknąć From Web
Wyświetli się poniżesz okno - wybrać zdjęcie, które checie, żeby było widoczne i kliknąć.

Zdjęcie pojawi się w nowym oknie. Można dopasować, która część zdjęcia będzie widoczna w żabie, a następnie kliknąć i gotowe!

Powodzenia!

23 komentarze:

  1. no i kolejna świetna forma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli dobrze zrozumiałam to kratka dowolna czy musi być w tych kolorkach? A element niespodzianka ma kojarzyć sie z okresem Bożego Narodzenia? Pytam bo z rozpędu mogę jakieś kwiatki umieścić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka dowolna, a niespodzianka jaka chcesz, ale pamiętaj robimy kartkę BN, bo taki jest sens tej zabawy ;) a kwiatki na kartce BN też moga być ;)

      Usuń
  3. Oooo, no to mam zagwozdkę z tą niespodzianką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i orginalna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za instrukcję:))ależ macie pomysły z tymi kartkami:)))fajna ta gwiazdka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula jesteś wielka, świetna forma , a po obejrzeniu filmik prościutka. Dzięki za kolejną inspirację, pomysł z niespodzianką świetny :-), Teraz ja będę myśleć jaką niespodziankę Ci zrobić.
    Pozdrawiam i dzięki za kolejną fajna formę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta forma karteczki jest super i daje wiele możliwości dekorowania! Próbowałam i polecam innym.
    Serdeczności Ulcia, zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilkakrotnie chciałam zrobić tę kartkę, ale jakoś nie wyszło więc teraz mnie zmobilizowałaś Ula :)
    Tylko muszę pomyśleć nad niespodzianką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super forma, już się cieszę na jej robienie! dzięki Tobie kartki mają dla mnie sens :D Lov ju. A niespodziankę juz wymyśliłam sesese

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia, banerek już porwałam, oczywiście bawię się z Tobą cały czas.
    Twoja kraciasta gwiazdka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda taka kartka i już jestem ciekawa jakie cuda powstaną.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, kolejny raz bardzo mnie zaskoczyłaś, mam nadzieję że podołam, bo po raz kolejny nigdy takiego cuda na oczy nie widziałam, nie mówiąc już o tworzeniu .... trzymaj kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na kartkę bożonarodzeniową z kratką :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tej pory robiłam kartki proste, ale ta gwiazda bardzo mi się podoba i chyba w tym miesiącu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna karteczka i forma bardzo świąteczna i prosta :) dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna forma kartki już ją robiłam i miło mi będzie wspólnie z Wami wykonać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzutem na taśmę, zdążyłam. Moja bez napisów ze skromniutką niespodzianką w środku. Podoba mi się papier w kratkę na Twojej kartce, taką kratkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygotowuje kartke na maj i teraz patrzę,że nie zalinkowałam kwietniowej kartki - skleroza. http://gosiazoltek.blogspot.com/2020/04/kartkowanie-w-kwietniu.html

    OdpowiedzUsuń