poniedziałek, 24 sierpnia 2020

906. Videotutoriale i nie tylko

 Witajcie!

Dawno mnie tutaj nie było... jakoś serca ostatnio nie mam do bloga. Nowy blogger mnie osłabia :( 

Na moim kanale yt w ostatnim czasie pojawiły się dwa nowe tutoriale dla sklepu zrobtosam-24.pl.

Pierwszy na spękania dwuskładnikowe na szkle. Do tego celu użyłam słoik i stworzyłam prosty lampion.




Videotutorial 


Drugi to malutka drewniana skrzyneczka.


Tutorial:


Postanowiłam, że nie będę pisać podwójnych postów, bo z pewnością jest to dla Was nudne kiedy te same posty widzicie u mnie i na Świrach Rękodzieła, a zdecydowana większość z Was odwiedza również ten drugi blog.
Tutaj bedę wrzucać tylko "zajawkę" i link, aby mieć ślad. Dodatkowo może ktoś skorzysta i zajrzy :)

Na livie lipcowym uczyłyśmy się kwadratów z bąbelkami, relację znajdziecie TUTAJ.
U mnie z kwadratów powstała poszewka na poduszkę.

Było też ślubnie za sprawą lawendowego zestawu.


A na koniec mrocznie i magicznie - więcej zdjęć Tutaj.

Tak patrząc po tym poście można by rzec, że jak na cały miesiąc to kiepsko u mnie z robieniem czegokolwiek. To prawda bardzo kiepsko, ale mam nadzieję, że mi to minie.

Na koniec zapraszam na trwające konkursy!

Pozdrawiam ciepło i słonecznie!

Nie zapominajcie o mnie! Potrzebuję Was!

15 komentarzy:

  1. Mało ale jakie? Kobieta wielu talentów. Cudownie tworzysz. Trzymaj się ❤️ nie wiem co się dzieje ale mój ojciec zawsze mówił że po deszczu zawsze jest słońce więc i chęci i zapał wróci a jak nie to daje ci trochę mojego. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, pamiętamy o Tobie!U mnie też bardzo kiepsko z robótkami. Za to mam odświeżone mieszkanie i coraz pełniejszą piwnicę. Jak minie rozleniwienie wakacyjne to i wena wróci. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak kiepsko, kilka fajnych prac powstało. A wakacje sprzyjają ogólnemu rozleniwieniu. Zauważyłam mniejszy ruch na blogach, u siebie też. Ula, odpoczywaj, nie bądź dla siebie surowa, uszy do góry, będzie lepiej :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To ten gołąb z weną i winem nie dotarł? :D wiedziałam, że dziad wszystko sam wypije :D Wcale się ie zgadzam, zobacz ile zrobiłas prac, sam taki magiczny zestaw składa sie z kilku elementów. Plus filmiki, ich obrobienie, livy i mnostwo innych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, widzisz kurcze nie dotarł... musiało być dobre skoro sam wypił ;) prawie wszsytko zostało zrobione przed moim urlopem, czyli w czerwcu. Tylko butelki i poduszka teraz...

      Usuń
  5. Ulcia, zawsze podziwiam twoje różnorodne prace.
    Posyłam dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace- a że mało? trzeba czasem "dychnąć"....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, podziwiam ile tworzysz :) jestem pod wrażeniem ;) ja ostatnio nie mogę się jakoś twórczo pozbierać.
    Lampionik prosty, ale bardzo efektowny! :) Naprawdę śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia ja o Tobie pamiętam i jestem całym serduchem!! Piękne prace! I nie trać wiary i pasji. Ja dzięki Twoim kursom nauczyłam się spękań, lepiej szydełkować i zawsze miło spędzam czas wśród wspaniałych osób :). Buziaki! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace, choć ostatnia nie w moim guście. Ale lampion bardzo mi sie podoba , wypoczynku i zdrowia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało?! Ulo prace sa rewelacyjne i podziwiałam je na twórczym blogu no i w ogóle nie uważam ze malo działasz...bo prace pracochłonne .... miej dla siebie Ulo wyrozumiałość :) usciski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga, znam ten ból. Ostatnio ciężko mi się wziąć za cokolwiek, nawet z rzeczy, które sprawiają przyjemność. Nie martw się jednak, ten stan powinien minąć w końcu. A potem można tylko tworzyć i tworzyć...! Super są te prace, słoiczek przypadł mi do gustu. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle niezwykła różnorodność. Poduchy Ci zazdroszczę. Lampionik cudowny, filmikiem przekonałaś mnie to wypróbowania tego preparatu, spękania superaśne. Głowa do góry, każdy problem kiedyś mija. Trzymaj się, silna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jestem zaskoczona, że tak dużo i w dodatku tak różnorodnych prac wykonałaś! Niesamowite rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowitą Kobietą o wielu talentach! A każda Kobieta, zwłaszcza ta najsilniejsza potrzebuje czasem odrobiny odpoczynku!
    Jestem Twoja fanką! Z przyjemnością podziwiam każda pracę, którą stworzysz!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń