piątek, 28 sierpnia 2020

907. Prace z livów - Świry Rękodzieła Inspirują

 Dzisiaj zapraszam na przegląd prac z livów, które prowadziły utalentowane dziewczyny. Niektóre prace powstały jakiś czas temu co zobaczycie na datach plakatów. Prace nie są chronologicznie. Próbuję na nowo oswoić bloggera... :(

Moja kartka jest trochę przekorna z kocim zegarem. Chciałam zrobić mechanizm kartki, a nie miałam takich wykrojników jak Ania. U mnie wskazówki pokazują na co kotek ma ochotę ;)


Mój panel jest w zupełnie innej kolorystyce i stylu. Nie miałam bardzo wielu preparatów, których używała Ania. Więkoszość musiałam zastąpić i oto efekt tych działań, który nie do końca mnie zadowala. Najbardziej w tym livie spodobało mi sie mieszanie różnych past, bo to co widzicie jako wzór to właśnie powstało dzięki temu. Ten sam kolor nałożony na różne pasty daje taki właśnie efekt... Fajny efekt :) Domki ulepiłam ręcznie.



Praktycznie nie robię kartek w takich kolorach, a tu proszę fioletowy i różowy razem na jednej kartce... Co te livy robią z człowiekiem ;) Podczas livu Ania pokazała, jak zbudować warstwową kartkę i zrobić ciekawe tło za nowożeńcami.



Zakładki dla każdego! I małego i dużego. Robi się je przyjemnie mimo, że trzeba się trochę "upaćkać" na początku, żeby zrobić sobie bazy. Trzy pierwsze zakładki - elementy główne to stemple, na drugim zdjęciu rysowane ręcznie. Dwie ostatnie zakładki wykonałą moja dwunastoletnia córka.



Zakładki chciałabym posłać do zabawy Ewy, jeśli je przyjmie.


***

Jeśli macie możliwość bierzcie udział w bezpłatnych livach, nawet jak nie macie wszystkich materiałów. Z reguły coś czymś można zastąpić, dowiedzieć się jak dany preparat nakładać, jak wygląda po nałożeniu i wiele, wiele innych ciekawostek. Dodatkowo można fajnie i miło spędzić czas.

Zachęcam i zapraszam :)





12 komentarzy:

  1. Przepiękne! Wspaniale potrafisz wykorzystać to co masz i zastąpić brakujące materiały. Dzięki temu powstają bardzo oryginalne prace. Gratuluję utalentowanej córki, śliczne zakładki zrobiła :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace przygotowałaś! Z braku czasu nie korzystam z tych kursów, chociaż na pewno warto. Wciąż mam nadzieję, że kiedyś czas trochę zwolni;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności Ula :) zakładki sa mega , ogromnie mi się podobają, ale kartka z kocim zegarem wymiata!!! :) Wszystkie prace sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!!!
    Oglądam te wirtualne spotkania, ale najczęściej w tym czasie robię swoje parce. Obiecuj sobie kiedyś nadrobić, ale to kiedyś chyba nigdy nie nastąpi.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. na bogato! Prace wyjątkowe! zakładeczki bombowe- wszystkie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, te prace są cudowne i podoba mi się, że jest tu Twoja własna interpretacja. Koci zegar - no po prostu rewelacja! I zachwycił mnie panel - te domeczki są takie urocze. Zakładki też mnie oczarowały, a Izabelka ma duży talent, tak samo jak Ty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula, cudne prace! Ja też oswajam nowego blogera i jakimś dziwnym trafem nie zawsze chce współpracować ;) Masz rację, livy są super, obiecuję sobie że jak szkoła ruszy to może uda się w końcu nadrobić zaległości... czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne prace Ulo!!! Ciesze sie ze tak twórczo i przyjemnie u Ciebie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Koci zegar mega fajny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne prace Ulu! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek w ramce to bardzo nostalgiczna praca.Zakładki na pewno się przydadzą i będą cieszyły oczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace cudne! Każda ma w sobie coś niebanalnego! Zakładki obłędne!!! Te córci rewelacyjne! Ma talent po Mamusi :-) Zegar z kotkami rozbroił mnie, świetny na poprawe humoru :-) A w panelu zachwyciły mnie te Twoje domki ręcznie lepione...
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń